Bijvoorbeeld. Wel mooi als je met een geplaatste vogel het hele level laat instorten net terwijl de climax op gang komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef o.us het volgende:
Oh dus met Time van Hans Zimmer op de achtergrondDan is het wel episch ja
het heet iScrobblequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef WitAchterLicht het volgende:
is de Last.fm app trouwens niet beschikbaar in nederland?
kan hem nergens vinden, vandaar
Je printscreen komt gewoon tussen je foto's te staan. Dus iPod met pc verbinden en 'm dan uit de map halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef kickert het volgende:
Hoe plaats je zeg maar een print screen van je ipod scherm op je pc?
(Print screen zelf weet ik wel; home button + lock knopje)
Je iPhone wordt (beperkt) herkend als externe schijf. Dus gewoon bij 'mijn computer' de iPhone openen, dan staan de foto's inc het printscreentje in de map DCIMquote:
Ik twijfel nog welke wil gaan halenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
Soundhound gekocht, werkt veel beter dan Shazam
En toen was mijn tegoed op.
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
Soundhound gekocht, werkt veel beter dan Shazam
En toen was mijn tegoed op.
Hij vindt ook nummers binnen een paar seconden of wanneer hij het weet ipv een heel tag laten opnemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?
Schijnbaar heeft Shazam toch wel wat problemen na de updatequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe werkt het beter dan? Shazam vindt bij mij alles, of heeft Soundhound extra features?
whehe, ik zag even voor me hoe de app 'GODDOMME NIET WEER DAT TYFUSNUMMERquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb al die features getest. Alejandro herkende hij al binnen 3 seconden.
Als je hem een tijdje geleden hebt gekocht zou deze app gewoon op je computer moeten staan en kan je hem er zo op syncen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef FJD het volgende:
Simcity gekocht voor 0,79 cent een tijdje terug, nu wil ik die ook graag op m'n iPhone 4 hebben maar alleen de Deluxe variant lijkt nog te bestaan. Kan ik die downloaden onder dezelfde licentie of betaal ik opnieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |