WhatsApp volgens mij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er een app waarmee je ook met mensen die een Blackberry hebben kunt Pingen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:04 schreef funrider het volgende:
Een aantal van mijn favoriete apps:
De meest ultieme muziek apps met multitask ondersteuning zijn wat mij betreft:
TuneIn Radio (eenmalige aanschaf)
dé radio applicatie met heel veel meer functies en zenders dan bijv. 'Ether radio' applicatie.
Hiermee kun je ook BBC Radio streams of andere streams die alleen in Windows Media formaten uitzenden op het internet (asx,wmv e.d.) afspelen (het laden duurt wel iets langer dan met een shoutcast,mp3 stream.
RadioBox (eenmalige aanschaf)
Soortgelijk als TuneIn echter iets minder stabiel en opties.
FStream (gratis)
Hiermee kun je je eigen streams makkelijk afspelen maar ook BBC Radio streams of andere streams die alleen in Windows Media formaten uitzenden op het internet (asx,wmv e.d.)
3voor12 Luisterpaal (gratis)
nieuwe albums van diverse alternatieve pop/rock/punk/indie muziek volledig beluisteren.
Radio 1,2,3,4,5,6 (gratis) (Als je bijv. Radio 1 app download kun je ook andere 5 zenders luisteren. Daarnaast kun je fragmenten terugluisteren!
Spotify (abonnement 10 euro p/mnd, app gratis)
Als je een abo van 10 euro p/maand neemt via Spotify.com waarmee je onbeperkt muziek kunt luisteren via hun desktop programma maar daarnaast dus heb je ook de mobiele app waarmee je zowel streaming naar je account kunt luisteren maar ook tracks op je iphone kunt zetten waarmee je ook op plekken zonder internet kunt blijven luisteren naar je favoriete muziek.
Games:
GodFinger
Ragdoll 2, Ragdoll Blaster
Angry Birds
Find It en diverse andere versies ervan
Monkey Ball
iSjoel
Handy:
TVGids.tv
Sonio - wekkerradio (gratis en betaalde versie) - veel Nederlandse streams (en ook UK,BE enz.) mogelijk om eigen streams toe te voegen, ook wakker worden met iPod uiteraard. Iedere dag wekker andere tijd apart in te stellen (eenmalig), en binnenkort ook iOS4.0 support
File Flits (Routenet file info)
Trein
Sociaal:
Twittelator
Twittelator Pro - amazing iPhone Twitter Client - Twittelator (niet helemaal up2date site)
Qua overzicht en instellingen net wat beter dan Twitbird.
of
Twitbird Premium
Grootste voordeel van Twitbird is daarnaaast dat je een originele tweet en je reactie erop mooi onder elkaar ziet erg handy.
Met citaat reageren
Alleen als zij het programma WhatsApp ook geïnstalleerd hebben. Je kan er geen berichtjes sturen naar de standaard Ping app van een Blackberry.quote:
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Alleen als zij het programma WhatsApp ook geïnstalleerd hebben. Je kan er geen berichtjes sturen naar de standaard Ping app van een Blackberry.
Ook op de iPod Touch 3G werkt iequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Skype 2.0.1 is uit. Je kunt 'm nu ook in de achtergrond laten draaien op 3GS en 4.
gave levels/birds imo. En de belofte van 15 meerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:13 schreef Xlarge het volgende:
[..]
inderdaad, een nieuwe wereld met 15 nieuwe levels zie ik.
Ik dacht dat het spel afgelopen was, aangezien ik laatst de credits en aftiteling zag.
wel beter dit
http://www.iphoneclub.nl/(...)odafone-en-t-mobile/quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb me iPhone gejailbreaked en geunlocked voor KPN.
Nu wil ik mijn belminuten bij gaan houden, zodat ik weet wanneer ik over het abonnement zit.
Weet iemand daar nog een goede app voor?
Whatsapp?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er een app waarmee je ook met mensen die een Blackberry hebben kunt Pingen?
Top thanks!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef Maravilla het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)odafone-en-t-mobile/
Lux DLX is uitgebreider en werkt ook primaquote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef Saninl het volgende:
RISK is echt een aanrader voor op de iPhone! Wat een gaaf spel! Werkt ook super
Er zit geen radio-ontvanger in de iPhone hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:16 schreef King_of_cubes het volgende:
Is er eigenlijk een App voor de iPhone 4 die gebruik maakt van de mogelijk tot FM radio? Ik dacht dat de iPhone chip dat wel aankon. FM radio zou wel erg handig zijn namelijk.
Maar er zijn genoeg streaming radio applicatie (wel 3G of WIFI nodig) die je op de achtergrond kunt draaien om naar je favoriete zender te luisteren uit Nederland of het buitenland.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit geen radio-ontvanger in de iPhone hoor.
Volgens mij wel, de iPhone 4 bevat de Broadcom BCM4329FKUBG 802.11n met Bluetooth 2.1 + EDR en FM ontvanger. (via iFixit) Apple maakt er helaas alleen geen gebruik van.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit geen radio-ontvanger in de iPhone hoor.
Probleem voor mij is dat ik mijn iPhone 4 los ga krijgen en er een abo bij krijg waarbij teveel roaming data verbruik keihard wordt afgestraft.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:31 schreef funrider het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg streaming radio applicatie (wel 3G of WIFI nodig) die je op de achtergrond kunt draaien om naar je favoriete zender te luisteren uit Nederland of het buitenland.
Zie mijn eerdere post met een lijst van enkele goede streaming apps. TuneIn Radio is een hele goede. Of Sonio wekkerradio.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Blijf jij maar bij SMS hangen. Over een jaar of 2 ben je nog de enige die het gebruikt.
De tijd zal het leren.....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want pingen werkt zo lekker als je (in het buitenland) geen internetverbinding op je telefoon hebt.
Raar dat iMovie er nog niet in staat idd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee wanneer iMovie en Case Program in de NL appstore komen? Heb net mijn iPhone 4 binnen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)d-en-belgie-gestart/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee wanneer iMovie en Case Program in de NL appstore komen? Heb net mijn iPhone 4 binnen.
Office² Plus ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef ruffian het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)d-en-belgie-gestart/
iemand een werkende gratis app voor Google Docs?
En dan niet alleen de view optie maar ook bewerken.
Je hebt toch gewoon een scrollbalkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef tsijben het volgende:
Ik vind het lastig dat ik geen 'scrollbalk' heb in de ingebouwde Ipod.
Dus dat je niet makkelijk verder kan scrollen in een nummer.
Is er toevallig een handigere muziekspeler app oid?
'k Vind helaas alleen de remote control voor Winamp.
Druk 1x op het scherm en je scrollbalk komt te voorschijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef tsijben het volgende:
Ik vind het lastig dat ik geen 'scrollbalk' heb in de ingebouwde Ipod.
Dus dat je niet makkelijk verder kan scrollen in een nummer.
Is er toevallig een handigere muziekspeler app oid?
'k Vind helaas alleen de remote control voor Winamp.
Hierbij krijg ik continue de melding:quote:
Heb je installous geïnstalleerd? Loopt dat niet vast omdat 'ie ook Core Utilities, cURl, Hackulous Security en OpenSSL installeert?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef o.us het volgende:
Imo de beste (door mij vaakgebruikte) apps!
[ afbeelding ]
Waarom valt iedereen steeds over mijn radiator?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Luco het volgende:
Waarom je een radiator als achtergrond hebt is mij dan weer een groot raadsel...
slecht, ik snap niet waarom je 2 rijen short-range ergens middenin hebt neergezetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:47 schreef EvilMarc het volgende:
Wat denken jullie van m'n Plants vs Zombies tactiek?
[ afbeelding ]
quote:
Mobileme heeft die optie, betaald weliswaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Skv het volgende:
Wie weet een goede app om je iPhone te beveiligen als 'ie gestolen is? Dus een trackback applicatie met pushberichten en lockdown van afstand? Cerebro in Cydia is nog niet 4.x volgens mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |