Weet je hoe vroeg het is in de USA?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
Vandaag iOS 4.0 toch?
ik zie nog geen updates...
De gyroscope en de extra camera bieden een boel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:39 schreef ruffian het volgende:
Het lijkt er op dat er geen vernieuwende leuke apps meer uitkomen. Hopelijk is dit straks met de 4 wel weer het geval.
dus?quote:
Meestal rond 19 uur Nederlandse tijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dus?
Ik las ergens dat ze zouden beginnen bij Australie en dan zo de tijdlijn af.
Ik heb vandaag niet zo'n zin in wachten
Nope werkt inderdaad niet zie ook de apple site:quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Nieuwe update werkt toch niet (als die beschikbaar is) op iPod Touch 1st generation?
Ja ik geloof het wel! Weet niet wat die updates waren want ik gebruik het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:14 schreef Bulletdodger het volgende:
klopt het dat er 2x een update is geweest voor uitzending gemist? volgens mij was die 2e update de veranderde icon
Topquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:53 schreef Xlarge het volgende:
weer een nieuwe update voor de Angry Birds, met 15 nieuwe levels in een nieuwe omgeving
mBox, Things & Opera.. Eerste twee helaas wel vrij prijzig, maar ik zweer erbij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben jullie nog wat tips wat betreft een pushmail, agenda en browser programma?
Shazam?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:21 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand een goede app om artist/album/song info op te vragen?
Een soort IMDb voor muziek zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |