quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef VancouverFan het volgende:
Thema New York en veel levels waar het flink score is 100.000+ is makkelijk te halen
Betaal gewoon.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Weet iemand een soort Shazam kloon? 5 Tags per maand sinds de update, belachelijk weinig, en er voor betalen heb ik uiteraard geen zin in.Iemand suggesties?
Soundhound.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Weet iemand een soort Shazam kloon? 5 Tags per maand sinds de update, belachelijk weinig, en er voor betalen heb ik uiteraard geen zin in.Iemand suggesties?
Echt verschil is er niet, al mis ik wel het plaatje van een retweeter, nu denk ik bij iedere RT "Huh die volg ik heulemaal niet"quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Officiële Twitter for iPhone app/Tweetie3 is uit: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=333903271&mt=8&affId=1380330
Nee die boomerangvogel is hardquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die boomerang vogel is kut. Maar wat blijft dit spel geweldig. Level 1-5 alles op drie sterren ( heeeeeeel lang over gedaan
.
Runkeeper Pro. Inclusief Google Maps etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Remzz het volgende:
Is er nog een leuk programma om je snelheid+route bij te houden via GPS? Bij het wielrennen/joggen bijvoorbeeld?
Voor fietsen gebruik ik CycleMeter.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Remzz het volgende:
Is er nog een leuk programma om je snelheid+route bij te houden via GPS? Bij het wielrennen/joggen bijvoorbeeld?
MusicID, met 80ct goedkoper en ook sneller dan Shazamquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Elke keer vlak voordat ik ga maffen speel ik dat ook, anders heb ik niet genoeg muntjes om iets te bereikenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef fotostarter het volgende:
Coindozer
Zo verrot, maar ik kan er maar slecht mee stoppen
Heb er nu 3700 en de lol is er nu wel vanafquote:Op maandag 31 mei 2010 08:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Elke keer vlak voordat ik ga maffen speel ik dat ook, anders heb ik niet genoeg muntjes om iets te bereiken
Hoe krijg je die slotjes open?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef fotostarter het volgende:
Coindozer
Zo verrot, maar ik kan er maar slecht mee stoppen
Elke kleur van elke prijs naar beneden duwen. Dus bijvoorbeeld de gele, rode, blauwe en groene beer.quote:
En ik ze maar verkopen voor coinsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Elke kleur van elke prijs naar beneden duwen. Dus bijvoorbeeld de gele, rode, blauwe en groene beer.
Ik heb er eentje van EA, is alleen niet gratis uiteraard, trademark enzo. Staat die niet meer in de store?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:46 schreef w00h00 het volgende:
Is er iemand een Tetris app tegen gekomen in de store?
Ik kan 'm namelijk niet vinden..
Een soort Kolonisten van Catan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Eindelijk is Carcassonne voor de iPhone uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://carcassonneapp.com/
linkje naar iTunes
Dit spel is ook verkrijgbaar bij de Intertoys/Bart Smit en zo voor 20 tot 25 euro.quote:
En dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Elke kleur van elke prijs naar beneden duwen. Dus bijvoorbeeld de gele, rode, blauwe en groene beer.
Wat heeft deze spam precies met apps te maken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:39 schreef Skaai het volgende:
Hier goedkope iPhone accessoiresbla. Collega heeft bla gekocht en ze zien er echt heel mooi uit in het echt.
Crap sorryquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat heeft deze spam precies met apps te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |