http://yfrog.com/mk458jjquote:
Gast, dat je cracked apps installeert moet je lekker zelf weten, maar hou even op met dat gezeur dat je gratis gedownloade spul niet goed werkt. Betaal dan lekker als je zeker wil weten dat het werkt. Waarschijnlijk is die cracked unit gewoon corrupt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Sinds gister de nieuwe jailbreak toegepast (ik heb een 3GS en draai iOS 4.0) en nu apps aan het downloaden en installeren.
Alles doet het, behalve Camera+. Downloaden en install lukt wel, maar bij het opstarten van de app kapt hij er na 5 seconden mee. Is iemand dit probleem eerder tegen gekomen?
Nee, bovenstaande stuk is van toepassing.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, dat je cracked apps installeert moet je lekker zelf weten, maar hou even op met dat gezeur dat je gratis gedownloade spul niet goed werkt. Betaal dan lekker als je zeker wil weten dat het werkt. Waarschijnlijk is die cracked unit gewoon corrupt.
Of gaat het om een gekochte app? Dan kan je bovenstaande stuk overslaan.
Ik heb een paar cracked apps, maar ik ga daar niet over lopen zeuren als het niet werkt. Zo verschrikkelijk dubbeltje op de eerste rang verhaal. Als je een iPhone vindt en deze mag houden van de politie ga je toch ook niet lopen zeiken dat je geen garantie kan claimen als er een barstje in komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee, bovenstaande stuk is van toepassing.![]()
Draai jij 0,0 cracked apps dan?
Camera+ niet, Camera Plus wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:40 schreef Norrage het volgende:
Camera+ is sowieso een gratis app, kan je die niet gewoon normaal downloaden via de app store?
aah, ik zie het inderdaad...heb het ook even gechecked maar camera + crashet ook bij mij ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Camera+ niet, Camera Plus wel.
Versie 1.1 werkt welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
aah, ik zie het inderdaad...heb het ook even gechecked maar camera + crashet ook bij mij ja.
Ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:35 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee, bovenstaande stuk is van toepassing.![]()
Draai jij 0,0 cracked apps dan?
Gewoon betalen. Niet huilen als je 'gekochte' apps niet werken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Sinds gister de nieuwe jailbreak toegepast (ik heb een 3GS en draai iOS 4.0) en nu apps aan het downloaden en installeren.
Alles doet het, behalve Camera+. Downloaden en install lukt wel, maar bij het opstarten van de app kapt hij er na 5 seconden mee. Is iemand dit probleem eerder tegen gekomen?
Ik ook niet meer. Heb 't paar jaar geleden met de iPhone 2G wel gedaan; toen had je nog handleidingen van 17 pagina'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Ik doe niet aan jailbreaken.
Dat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Niet huilen als je 'gekochte' apps niet werken.
Komt niet in de buurt van lemmings maar het is zeker wel een geinige appquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:04 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Chicks is een verdomd leuke game, aanrader. Is nog gratis ook.
Rustig maar, het was gewoon een vraag.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Niet huilen als je 'gekochte' apps niet werken.
Welke OS heb je? Ik heb 4.01 en hij werkt prima. Het schijnt bij de oudere OS versies niet te werken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef Thetallguy het volgende:
Twitter for iPhone doet het niet meer na de laatste update.
Even lemmings uitproberenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt van lemmings maar het is zeker wel een geinige app
3.1.3, ik ga maar eens op zoek naar een andere app dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Welke OS heb je? Ik heb 4.01 en hij werkt prima. Het schijnt bij de oudere OS versies niet te werken.
Twitbird Premium (1,59 euro), Twittelator pro (3,99 euro) maar ook Osfoora (2,39) zijn aardige apps waar je veel kunt instellen zoals jij een Twitter app wilt. Ik heb ze alle 3 eerder ook zonder problemen op 3.1.3 gedraaid. Ze zijn alleen niet gratis. Alhoewel je wel Lite versies hebt. Mocht je gaan upgraden beter los aanschaffen en niet via Lite upgraden ging bij mij eerder niet goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
3.1.3, ik ga maar eens op zoek naar een andere app dan.
Hij is erquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef jpjedi het volgende:
Gerucht dat er vanavond een firmware upgrade komt...
Komt er ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef jpjedi het volgende:
Gerucht dat er vanavond een firmware upgrade komt...
Ik zit nu al een tijdje op Echofon, bevalt welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:17 schreef funrider het volgende:
[..]
Twitbird Premium (1,59 euro), Twittelator pro (3,99 euro) maar ook Osfoora (2,39) zijn aardige apps waar je veel kunt instellen zoals jij een Twitter app wilt. Ik heb ze alle 3 eerder ook zonder problemen op 3.1.3 gedraaid. Ze zijn alleen niet gratis. Alhoewel je wel Lite versies hebt. Mocht je gaan upgraden beter los aanschaffen en niet via Lite upgraden ging bij mij eerder niet goed.
Beidequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh welke hebben jullie? Shazam of Soundhound? Hoor steeds meer gezeik over Shazam dat ie na de laatste update amper nummers herkent
Nja ik ga niet voor 2 dezelfde apps betalenquote:
Wordt die nog wel geupdate? Wacht al eeuwen op een update voor Bushaltes aangezien deze niet werkt voor 4.0.x.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef o.us het volgende:
Bus is echt het 2,99 waard. Doet perfect en zeer zeker handig.
Gisteren nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Wordt die nog wel geupdate? Wacht al eeuwen op een update voor Bushaltes aangezien deze niet werkt voor 4.0.x.
OST?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef TC03 het volgende:
Tip: zet de OST van een toffe film (Inception bijv.) op je iPhone en speel Angry Birds, het wordt direct een zeer epische game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |