abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82506428
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Check de historie, hij is de vader van TRU
Dat mag wel zijn, dat betekent niet dat ie het huidige klimaat (her)kent. Zoals die Netiquette regel, komt nieuw op hem over schijnbaar.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82506477
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:59 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Jij gaat er dus even blind vanuit dat het allemaal door de scpetici komt. Dat is de algemene smaak van jouw posts. Daarom dat ik je ook vroeg hoevaak je nog op TRU komt. Want op TRU is het een mengelmoes. Je denkt in eenrichtingverkeer maar wees dan open en eerlijk zoals men hier predikt en durf dan ook de hand in eigen boezem te steken.

My 2 cents.
Mee eens
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 18:04:45 #203
2222 crew  iteejer
pi_82506609
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:57 schreef Michielos het volgende:
Ik denk zelf niet dat de regel er kwam door lompigheid maar eerder doordat men zich heel heel erg snel aangevallen voelt als er al een beetje scepticisme komt. No offense hoor

Dat is dan wel over en weer zo.
En daarbij dit is een forum over dit onderwerp,
quote:

[..]

Dat mag wel zijn, dat betekent niet dat ie het huidige klimaat (her)kent. Zoals die Netiquette regel, komt nieuw op hem over schijnbaar.

Dat je zoiets in een regel moet vastleggen vind ik belachelijk ja. Ik heb destijds de hele faq eruit geknald en vervangen door 'doe normaal'. Eat it Degenen die het aan sociale vaardigheden ontbreekt om in te zien wat normaal is, verwijzen we graag naar andere fora.

Voor ieder een plekje, ieder zijn ding. Zonder dat de ander daar verantwoording komt vragen. Ook de sceptici mogen hun eigen topics openen - het is dan de keus van een ieder om daar aan mee te doen of niet.

Maar het moet hier ook mogelijk zijn om zonder geouwehoer en vragen om bewijs je verhaal te doen, of te filosoferen over dit soort zaken.
Daarom hebben we dit forum, anders hadden we de onderwerpen ook wel in GC als topic kunnen zetten.
pi_82506686
Ik vind het systeem van de netiquette wel goed om eerlijk te zijn. Dan weet je waar discussie wel/niet gewenst is.

Soms slaat de sfeer in een topic 180 graden om enkel doordat iemand een vraag stelt. Een normale, met normale vorm, geen dubbele laag/bodem of wat voor grapje dan ook.

Dus het werkt beide kanten op. Daarom werkt zo'n netiquette wel, mits gebruikt door users.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 18:11:51 #205
2222 crew  iteejer
pi_82506927
quote:

[..]

Jij gaat er dus even blind vanuit dat het allemaal door de scpetici komt. Dat is de algemene smaak van jouw posts. Daarom dat ik je ook vroeg hoevaak je nog op TRU komt. Want op TRU is het een mengelmoes. Je denkt in eenrichtingverkeer maar wees dan open en eerlijk zoals men hier predikt en durf dan ook de hand in eigen boezem te steken.

My 2 cents.

Dat zeg ik nergens.
Wel zeg ik dat au fond de sceptici hier niets te zoeken hebben.
Want dit gaat over paranormaliteit en aanverwante onderwerpen.
Of wil je ook het recht claimen door tijdens een kerkdienst naar binnen te stormen, de lopende kerkdienst te onderbreken en te gaan roepen dat het bewezen moet worden?

Degenen die over tarot, astrologie, spoken etc willen praten doen dat hier en niet in bv GC, omdat men hier anderen die er ook aardigheid in hebben over willen spreken.
Bovendien zit men hier 'onder elkaar'.
Zoals jazzliefhebbers in een jazz-topic bij elkaar zitten in MUZ - waar ze ook niet ter verantwoording geroepen worden omtrent hun smaak.

Dus laten we wat dat betreft de lijnen even heel duidelijk stellen: sceptici zijn gasten, maar niet de doelgroep van dit forum.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:13:23 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82507007
Die nettiquette is indertijd in het leven geroepen ter bescherming van de user voor wie dit forum in eerste instantie bedoeld is, de user die meer wil weten over esotherie of paranomale onderwerpen. Zonder, dat daarvoor steeds een verantwoording voor hoeft afgelegd te worden, door bewijs te tonen, of om zijn opleidingsniveau te hoeven noemen. Daar zijn die regels voor gekomen, helaas was dat kennelijk nodig om zaken in te kunnen perken.
The truth was in here.
pi_82507355
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens.
Wel zeg ik dat au fond de sceptici hier niets te zoeken hebben.
Want dit gaat over paranormaliteit en aanverwante onderwerpen.
Of wil je ook het recht claimen door tijdens een kerkdienst naar binnen te stormen, de lopende kerkdienst te onderbreken en te gaan roepen dat het bewezen moet worden?
Dat is ook een vergelijking die niet opgaat natuurlijk. Althans ik heb nog nooit gehoord dat hier geen vragen/twijfels gesteld/geuit mogen worden. Mits dat normaal gebeurt. Dat is mijn ervaring hier tot ik werd weggehoond.
quote:
Degenen die over tarot, astrologie, spoken etc willen praten doen dat hier en niet in bv GC, omdat men hier anderen die er ook aardigheid in hebben over willen spreken.
Bovendien zit men hier 'onder elkaar'.
Zoals jazzliefhebbers in een jazz-topic bij elkaar zitten in MUZ - waar ze ook niet ter verantwoording geroepen worden omtrent hun smaak.
Muziek is heel mainstream, de onderwerpen hier niet. Dan is het ook niet raar dat er mensen komen met interesse in het onderwerp maar met een andere kijk hierop.
quote:
Dus laten we wat dat betreft de lijnen even heel duidelijk stellen: sceptici zijn gasten, maar niet de doelgroep van dit forum.
Is dit een verkapte melding om te stellen dat "believers" (als we toch hokjesdenken gaan toepassen) een vrijbrief hebben tegenover sceptici? Want die zijn toch maar te gast?
pi_82507512
Geen wonder dat niemand meer actief post met dit soort uitspraken
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:26:42 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82507625
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef Flammie het volgende:
Er zijn genoeg fora hier op FOK waar je prima je ei kwijt kunt toch?
The truth was in here.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 18:30:30 #210
2222 crew  iteejer
pi_82507813
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Amos_ het volgende:
Dat is ook een vergelijking die niet opgaat natuurlijk. Althans ik heb nog nooit gehoord dat hier geen vragen/twijfels gesteld/geuit mogen worden. Mits dat normaal gebeurt. Dat is mijn ervaring hier tot ik werd weggehoond.
doe es niet zo verongelijkt en hou het bij wat ik daadwerkelijk gezegd heb.
quote:
Is dit een verkapte melding om te stellen dat "believers" (als we toch hokjesdenken gaan toepassen) een vrijbrief hebben tegenover sceptici? Want die zijn toch maar te gast?
weer leg je me iets in de mond wat ik niet gezegd heb.
ik zeg slechts dat dit forum een eigen doelgroep heeft, en dat sceptici daar niet bij horen.
niettemin zijn ze absoluut welkom, mits men zich gedraagt.
en 'zich gedragen' is samen te vatten in een 'contextueel normaal doen'.

de sceptici hebben ook een eigen honk, nl het wetenschapsforum. het is niet dat ze nergens terecht kunnen of zo.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 18:31:56 #211
2222 crew  iteejer
pi_82507875
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:23 schreef Flammie het volgende:

Wat jij hier doet is me een raadsel. Posts over met 8 handen in een poes graaien, een 15inch pik, het hoofd van hitler in een kast - man je hoort in onzin thuis, niet hier.
pi_82507955
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

doe es niet zo verongelijkt en hou het bij wat ik daadwerkelijk gezegd heb.
Dat doe ik weldegelijk. Dat jij dit anders opvat is niet de bedoeling maar lees het nog eens over en je ziet wat ik bedoel.
quote:
weer leg je me iets in de mond wat ik niet gezegd heb.
ik zeg slechts dat dit forum een eigen doelgroep heeft, en dat sceptici daar niet bij horen.
niettemin zijn ze absoluut welkom, mits men zich gedraagt.
en 'zich gedragen' is samen te vatten in een 'contextueel normaal doen'.
En de "believers" dan? Daar hoor ik je dus weer niet over. Het is enkel sceptici dit, sceptici dat.
quote:
de sceptici hebben ook een eigen honk, nl het wetenschapsforum. het is niet dat ze nergens terecht kunnen of zo.
Dat is leuk als je een wetenschappelijke achtergrond hebt. Die heb ik niet. Daarom kijk ik in TRU omdat ik daar met mijn mening, die gebaseerd is op scepsisme, terecht kan. Heeft niks te maken met elk topic verklaren want dat hoor je mij nergens zeggen.
pi_82508028
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:31 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat jij hier doet is me een raadsel. Posts over met 8 handen in een poes graaien, een 15inch pik, het hoofd van hitler in een kast - man je hoort in onzin thuis, niet hier.
Flammie zeggen dat hij in Onzin thuishoort terwijl hij, wat ik van hem weet, meer spirituele plaatsen heeft bezocht dan een willekeurig groepje mensen (welke 'kant' dan ook) uit alle topics bij elkaar.

Weer die eenzijdigheid. Maar goed laat maar, Bastard jij hebt mijn PM gelezen en ik laat het hier bij. Ik vind het onbegrijpelijk dat jij zo eenzijdig hierin staat iteejer.

p.s.

Die zaken als "hoofd van hitler" waren dingen die uit de TRU slowchat kwamen. Beetje raar om dat als argument te poneren dan.
pi_82508158
Sowieso kwam ik daar niet eens mee aan Met dat hoofd van Hitler.. was niet eens mijn opmerking
Jezus man
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:40:16 #215
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82508238
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:35 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Flammie zeggen dat hij in Onzin thuishoort terwijl hij, wat ik van hem weet, meer spirituele plaatsen heeft bezocht dan een willekeurig groepje mensen (welke 'kant' dan ook) uit alle topics bij elkaar.

Als ik dan even hier op mag reageren..
Iemand die meer op de wc is geweest dan menig ander, is toch ook niet per direct riolerings deskundige?
Ik snap het verband niet met een goede TRU discussie, want schijnbaar is diegene niet spiritueel onder de indruk geweest van dergelijk aanzichten, anders hadden zijn posts en topics wel hele andere raakvlakken gehad.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_82508293
Operation: Get Flammie
pi_82508329
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Iemand die meer op de wc is geweest dan menig ander, is toch ook niet per direct riolerings deskundige?
Ik snap het verband niet met een goede TRU discussie, want schijnbaar is diegene niet spiritueel onder de indruk geweest van dergelijk aanzichten, anders hadden zijn posts en topics wel hele andere raakvlakken gehad.
Ik heb wel eens gesprekken gehad met Flammie waaruit iets heel anders blijkt.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 18:43:46 #218
2222 crew  iteejer
pi_82508383
Wat Flammie wel of niet heeft bezocht interesseert me geen zak. Ik zie wel dat oa hij dit forum behoorlijk kleurt, en het voor de doelgroep een stuk minder leuk maakt.

Mensen die af nu de zooi verkloten kunnen op een ban rekenen, niet als straf maar wel ter bescherming van de oorspronkelijke doelgroep.

En dat is echt niet alleen Flammie.
pi_82508412
Dude.. ik post hier nauwelijks meer (moge ondertussen wel duidelijk zijn waarom).. en kijk eens het tarot threadje na zou ik zeggen... Het lijkt wel alsof je alleen de notes leest en de rest niet weet...

Veel plezier ermee
pi_82508467
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:43 schreef iteejer het volgende:
Wat Flammie wel of niet heeft bezocht interesseert me geen zak. Ik zie wel dat oa hij dit forum behoorlijk kleurt, en het voor de doelgroep een stuk minder leuk maakt.

Mensen die af nu de zooi verkloten kunnen op een ban rekenen, niet als straf maar wel ter bescherming van de oorspronkelijke doelgroep.

En dat is echt niet alleen Flammie.
Laatste vraag dan; geldt dat net zo goed voor de "believers" ?
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 18:47:09 #221
2222 crew  iteejer
pi_82508520
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:45 schreef Amos_ het volgende:
Laatste vraag dan; geldt dat net zo goed voor de "believers" ?

Uiteraard.
Ter beoordeling van de mods alhier.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:49:18 #222
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82508616
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Er wordt hier anders wel altijd gesteld dat je het niet kunt weten "als je het niet ervaren hebt". Hoe zit dat dan?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_82508623
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Uiteraard.
Ter beoordeling van de mods alhier.
Dan heb ik er, met alle respect want Bastard weet hoe ik erover denk ( ) niet veel vertrouwen in dat dit eerlijk gebeurd. Maar ik ga hier geen drama maken. Jammer dat het zo moet lopen dan.
pi_82509186
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:04 schreef iteejer het volgende:
Voor ieder een plekje, ieder zijn ding. Zonder dat de ander daar verantwoording komt vragen. Ook de sceptici mogen hun eigen topics openen - het is dan de keus van een ieder om daar aan mee te doen of niet.

Maar het moet hier ook mogelijk zijn om zonder geouwehoer en vragen om bewijs je verhaal te doen, of te filosoferen over dit soort zaken.
Daarom hebben we dit forum, anders hadden we de onderwerpen ook wel in GC als topic kunnen zetten.
Dit vind ik persoonlijk wel een redelijk realistisch realiseerbaar voorstel.
Draait er een topic over bijv de ziel en reincarnatie en men gelooft daar niet in wegens gebrek aan wetenschappelijk bewijs, kan er steeds een nieuw topic over gestart worden wat dan volledig kan gewijd worden aan het afbreken van zulke stellingen/gedachtenkronkels.
Ondertussen kunnen diegen die wel over die zaken wensen te filosoferen rustig hun gang gaan zonder steeds verantwoording te moeten afleggen over bijv het al-of-niet bestaan van de ziel. WIllen zij hun mening alsnog verdedigen kunnen zij vrijblijvend in het ander topic deelnemen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 19:04:25 #225
2222 crew  iteejer
pi_82509312
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dan heb ik er, met alle respect want Bastard weet hoe ik erover denk ( ) niet veel vertrouwen in dat dit eerlijk gebeurd. Maar ik ga hier geen drama maken. Jammer dat het zo moet lopen dan.

Jij, met je slachtofferrol, bent ondertussen een aardige stemmingmaker aan het worden. Zie je dat zelf niet? Nergens positiviteit, steeds maar dat gedrens en me dan ook nog es woorden in de mond leggen.
Alsjeblieft, reageer normaal en inhoudelijk, of smeer hem hier.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 19:06:01 #226
2222 crew  iteejer
pi_82509380
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit vind ik persoonlijk wel een redelijk realistisch realiseerbaar voorstel.
Draait er een topic over bijv de ziel en reincarnatie en men gelooft daar niet in wegens gebrek aan wetenschappelijk bewijs, kan er steeds een nieuw topic over gestart worden wat dan volledig kan gewijd worden aan het afbreken van zulke stellingen/gedachtenkronkels.
Ondertussen kunnen diegen die wel over die zaken wensen te filosoferen rustig hun gang gaan zonder steeds verantwoording te moeten afleggen over bijv het al-of-niet bestaan van de ziel. WIllen zij hun mening alsnog verdedigen kunnen zij vrijblijvend in het ander topic deelnemen.
Uitstekend concept wmb
Waarbij je wel de kans loopt dat ieder topic dus een anti-topic krijgt. Als dat storend gaat worden verbannen we die zooi wel naar WFL of hoe dat ook heet nu
pi_82509454
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jij, met je slachtofferrol, bent ondertussen een aardige stemmingmaker aan het worden. Zie je dat zelf niet? Nergens positiviteit, steeds maar dat gedrens en me dan ook nog es woorden in de mond leggen.
Alsjeblieft, reageer normaal en inhoudelijk, of smeer hem hier.
Bedankt voor het verpesten van mijn zin in het kijken en posten in TRU.
Mij een stemmingmaker noemen, mij verwijten dat ik hier kom om negatief te zijn. Het is duidelijk dat je geen weet hebt van wat ik op TRU en BNW doe.

Bastard je hebt een PM
pi_82509579
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Mij een stemmingmaker noemen, mij verwijten dat ik hier kom om negatief te zijn. Het is duidelijk dat je geen weet hebt van wat ik op TRU en BNW doe.

Bastard je hebt een PM
Zeg toch; hij heeft prolly alleen de notes gelezen.. ik verwacht ook niet dat hij mijn hele postgeschiedenis gaat doorspitten maar dit is gewoon te zwart wit voor woorden

Vraag me overigens ook af waar ik een extra note aan verdient heb nu? Ik ben toch niet overdreven brutaal ofzo?
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 19:12:38 #229
2222 crew  iteejer
pi_82509722
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:10 schreef Flammie het volgende:

[..]

Zeg toch; hij heeft prolly alleen de notes gelezen.. ik verwacht ook niet dat hij mijn hele postgeschiedenis gaat doorspitten maar dit is gewoon te zwart wit voor woorden

De crew is de ruggegraat van ieder forum. en als iemand dan gaat vertellen dat hij daar geen vertrouwen in heeft kan ie opbokken. Zeker als dat zonder verder argumentatie gebeurt, zodat men zich niet kan verdedigen. Niet fair, niet eerlijk. Dan maar zwart wit ja
pi_82509804
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

De crew is de ruggegraat van ieder forum. en als iemand dan gaat vertellen dat hij daar geen vertrouwen in heeft kan ie opbokken. Zeker als dat zonder verder argumentatie gebeurt, zodat men zich niet kan verdedigen. Niet fair, niet eerlijk. Dan maar zwart wit ja
Bastard weet wat ik bedoel en daarom vind ik het jammer dat hij daar ook niet op ingaat nog. Ok, die heeft ook een leven buiten Fok! (tenminste het schijnt dat er een leven is buiten Fok! ) maar die weet wat ik bedoel en hoe ik erin sta. Juist daarom steekt het me hoe je daar dan op reageert als, niet beledigend bedoeld, relatieve buitenstander van het TRU van nu.

No love lost.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 19:18:40 #231
2222 crew  iteejer
pi_82510047
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:07 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Bastard je hebt een PM

Gaan we weer. Waar zeg ik dat je hier komt om negatief te zijn? En stemmingmaker sloeg op kreten dat je geen vertrouwen hebt in de mods, zonder dat verder te specificeren. Je naait je eigen crew er bij. Tegen een admin gaan zeggen dat je geen vertrouwen in de crew hebt kan je iig wel zo uitleggen.

Doe normaal, das alles wat ik van iedereen vraag. Laat ieder in zijn waarde. Je kan je niet beroepen op posts elders, ik kan me slechts baseren op wat ik hier lees. Waar ik het fout heb hoor ik dat graag. maar wel in normale argumenten, en niet in jammerend algemeenheden waar niemand verder iets mee kan.
  Admin dinsdag 8 juni 2010 @ 19:20:05 #232
2222 crew  iteejer
pi_82510120
En denk er maar ff over na, of niet, maar ik ben nu ff pleite
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:27:04 #233
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82537860
Nou ja, nu ik er over nadenk vind ik inderdaad wel dat we met z'n allen een front moeten vormen tegen Flammie eigenlijk. Hij verpest de sfeer en loopt enkel maar te trollen.

Dat, en ik heb 'm sowieso nooit gemogen.
Ik zeg, burn the witch !
zzz
  woensdag 9 juni 2010 @ 10:29:10 #234
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82537952
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, nu ik er over nadenk vind ik inderdaad wel dat we met z'n allen een front moeten vormen tegen Flammie eigenlijk. Hij verpest de sfeer en loopt enkel maar te trollen.

Dat, en ik heb 'm sowieso nooit gemogen.
Ik zeg, burn the witch !
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_82538937
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef Ticker het volgende:

Ach, je moet hem nageven ... hij behoudt zijn niveau !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82539415
Ik zou stiekem best willen weten waar mijn laatste note vandaan gekomen is... Ik loop hier niet te trollen en ben ook niet overdreven brutaal geweest of iets dergelijks.. Verder praten we hier allemaal over hetzelfde onderwerp dus het lijkt er een beetje op dat er hier Notes zijn uitgedeelt puur en alleen vanwege een meningsverschil.

persoonlijk vind ik die heksenjacht/razzia een beetje ver gaan wat dat betreft dan..

What's next? een brandend kruis in mijn voortuin?
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:13:46 #237
31101 _Led_
pi_82540032
Typisch weer een reactie van een pseudo-skepticus!
zzz
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:00:36 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82542154
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:01 schreef Flammie het volgende:
Ik zou stiekem best willen weten waar mijn laatste note vandaan gekomen is... Ik loop hier niet te trollen en ben ook niet overdreven brutaal geweest of iets dergelijks.. Verder praten we hier allemaal over hetzelfde onderwerp dus het lijkt er een beetje op dat er hier Notes zijn uitgedeelt puur en alleen vanwege een meningsverschil.

persoonlijk vind ik die heksenjacht/razzia een beetje ver gaan wat dat betreft dan..

What's next? een brandend kruis in mijn voortuin?
We gaan notes net als bans natuurlijk niet bespreken
The truth was in here.
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:23:29 #239
31101 _Led_
pi_82543153
Ik zie dat ik de magische 200 notes heb gehaald !
Als ik er 500 heb ga ik ze bundelen en uitgeven
zzz
pi_82555237
Kan je dat ergens checken dan ?
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:08:25 #241
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82555340
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:06 schreef UncleScorp het volgende:
Kan je dat ergens checken dan ?
Als je helderziend bent wel .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_82555424
Nounou 4,5 ¤ om 1 note te bekijken
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:38:13 #243
31101 _Led_
pi_82556878
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
't is ook zo'n enorme onzin, waarom zou ik willen betalen om te weten wat een stel internetverslaafden van me vinden ?
Dat lijkt me op het forum wel duidelijk genoeg
zzz
pi_82557437
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
Als je niet weet wat je fout doet, kan je ook niet van je fouten leren

Niet echt handig dus
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:52:29 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82557528
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie dat ik de magische 200 notes heb gehaald !
Als ik er 500 heb ga ik ze bundelen en uitgeven
Dat was nog van vroeg in de middag dan.
The truth was in here.
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:21:16 #246
31101 _Led_
pi_82558856
Klopt, inmiddels 203
zzz
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:25:15 #247
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82559050
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef Bastard het volgende:

Staat er nog zo geen slowchat... maar mensen hebben er gewoon poep aan of hebben een betere bril nodig.
pi_82560997
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef _Led_ het volgende:

[..]

't is ook zo'n enorme onzin, waarom zou ik willen betalen om te weten wat een stel internetverslaafden van me vinden ?
Dat lijkt me op het forum wel duidelijk genoeg

eh, wie bedoel je met 'een stel internetverslaafden'?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:59:01 #249
31101 _Led_
pi_82988621
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

eh, wie bedoel je met 'een stel internetverslaafden'?
mensen die notes schrijven natuurlijk
zzz
pi_83097792
Je bent een bericht vergeten
Skeptisch fanatisme #2

Persoonlijk, offtopic en beledigend.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:37:19 #252
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83098018
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
Je bent een bericht vergeten
Skeptisch fanatisme #2

Persoonlijk, offtopic en beledigend.
Al dat offtopic gedoe over 'werk & prive scheiden' kan volgens mij ook wel weg !
pi_83098038
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Al dat offtopic gedoe over 'werk & prive scheiden' kan volgens mij ook wel weg !
jep volgens mij ook dus dat topic kan weer dicht voor opschoning... als ik het niet over mijn werk mag hebben mag mediaconsument ook geen insinuaties maken over andermans werk lijkt mij
  maandag 21 juni 2010 @ 14:43:28 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_83098274
Mja, als ik alles verwijder houden we enkel de openingspost over. Het moet ook leesbaar blijven. Je kan niet iedereen tevreden stellen. Gewoon streep eronder en weer met frisse moed er tegenaan. de laatste paar posts over eventuele werkzaamheden ook verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_83098299
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef jogy het volgende:
Mja, als ik alles verwijder houden we enkel de openingspost over. Het moet ook leesbaar blijven. Je kan niet iedereen tevreden stellen. Gewoon streep eronder en weer met frisse moed er tegenaan.
Dus de insinuaties aan mijn adres blijven staan? Beetje jammer om het zo te zeggen. Kom ik voor het eerst in tijden weer op TRU meeposten en meteen is het weer raak..
  maandag 21 juni 2010 @ 14:45:43 #256
31101 _Led_
pi_83098391
Het mooie is dat MC zelf altijd weer werk erbij betrekt, maar pislink wordt als iemand hem er op wijst dat ie 't over iets heeft waar ie geen ervaring mee heeft
zzz
  maandag 21 juni 2010 @ 14:47:29 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_83098482
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dus de insinuaties aan mijn adres blijven staan? Beetje jammer om het zo te zeggen. Kom ik voor het eerst in tijden weer op TRU meeposten en meteen is het weer raak..
Niet zo verongelijkt, jij bent ook degene die er weer op doorgaat en meer info vraagt, zodra het een kant opgaat die jij niet kan waarderen ga je klagen. Ik heb de laatste twee posts van die lijn verwijderd dus heb je ook nog eens je zin.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_83098485
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef _Led_ het volgende:
Het mooie is dat MC zelf altijd weer werk erbij betrekt, maar pislink wordt als iemand hem er op wijst dat ie 't over iets heeft waar ie geen ervaring mee heeft
Alsof werk en geld de waardigheid van een persoon bepaalt
pi_83098586
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet zo verongelijkt, jij bent ook degene die er weer op doorgaat en meer info vraagt, zodra het een kant opgaat die jij niet kan waarderen ga je klagen. Ik heb de laatste twee posts van die lijn verwijderd dus heb je ook nog eens je zin. [/img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif[/img]
Vind je het vreemd dat ik doorvraag? Als iemand als antwoord op een vraag komt met "werk/prive gescheiden houden" terwijl dat behoorlijk vreemd overkomt gezien de lijn van het onderwerp.. ja dan kan het zijn dat ik daar op reageer.

Laten we hopen dat de sfeer nu goed blijft.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:13 #260
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83098625
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe meer geld, hoe mooiere schoenen je kan kopen
  maandag 21 juni 2010 @ 15:04:35 #261
31101 _Led_
pi_83099360
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ook niemand.

Maar mensen gaan vertellen dat ze hun werk vast niet goed doen als je zelf uberhaupt geen werk hebt is een beetje vreemd. Net zoals (in een ander discussie) stellen dat het onzin is dat mensen beloond worden voor creatief werk omdat meneer vindt dat ie z'n spelletjes enzo gratis moet mogen kopieeren, en dat mensen die wel voor dat werk beloond willen worden eigenlijk schoften zijn die hem dwingen het te kopieeren.

Als ie zelf dat soort dingen uitkraamt is het niet vreemd dat mensen hem erop wijzen dat ie zich zelf ondertussen achter z'n pc zit af te trekken van 'onze' belastingcenten.

Maar hey, da's enkel mijn mening, doe ermee wat je wilt
zzz
pi_83106733
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ook niemand.

Maar mensen gaan vertellen dat ze hun werk vast niet goed doen als je zelf uberhaupt geen werk hebt is een beetje vreemd. Net zoals (in een ander discussie) stellen dat het onzin is dat mensen beloond worden voor creatief werk omdat meneer vindt dat ie z'n spelletjes enzo gratis moet mogen kopieeren, en dat mensen die wel voor dat werk beloond willen worden eigenlijk schoften zijn die hem dwingen het te kopieeren.

Als ie zelf dat soort dingen uitkraamt is het niet vreemd dat mensen hem erop wijzen dat ie zich zelf ondertussen achter z'n pc zit af te trekken van 'onze' belastingcenten.

Maar hey, da's enkel mijn mening, doe ermee wat je wilt
Zaken uit hun verband rukken is dan ook jouw vak. Net zoals dat, no offence, amos_ hier ook aardig wat van aan het leren is. Als er iets in het algemeen gezegd word tijdens een discussie dmv. bv. je te gebruiken, dan is het wel erg makkelijk om te gaan doen alsof het daadwerkelijk persoonlijk bedoeld is. Door er dan direct vanuit te gaan dat het persoonlijk bedoeld is, maak je het alleen jezelf moeilijker.

Het is ook zoiets van dat als iemand roept in een discussie dat hij fulltime werkt en regelmatig op het forum post, of iemand roept dat hij werken en forummen goed kan combineren, dit van een hele andere orde is dan dat er zaken aangehaald worden die meer dan een jaar geleden een keer aan bod zijn gekomen zoals een periode van werkeloosheid.

Verder heb je volgens mij nogsteeds niet begrepen dat ik in die discussie aangaf dat ontwikkelaars niet moeten huilen als hun verkopen door hoge prijzen omlaag gaan om dan de piraterij de schuld te gaan geven. Mjah, het is ook leuker om dit te verdraaien om dit in je beeld te laten passen, dan kun je namelijk lachen. Succes daarmee in ieder geval.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:42:46 #263
31101 _Led_
pi_83134626
Je zei dat ze van jou een crimineel maakten doordat de hoge prijzen jou wel dwongen het te kopieren. Ik wil het linkje wel even plaatsen als je wilt hoor.
Anyways, da's niet TRU-gerelateerd dus who cares. Het punt blijft gewoon staan - je begint telkens zelf over een bepaald onderwerp met betrekking tot anderen, en als ze het dan op jou betrekken is het opeens gemeen
zzz
pi_83134994
Sowieso valt het me op dat er totaal geen problemen zijn....
totdat mediaconsument binnen komt vallen
pi_83135099
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef Flammie het volgende:
Sowieso valt het me op dat er totaal geen problemen zijn....
totdat mediaconsument binnen komt vallen
Waarom ?
Hij komt zoals elke andere user gewoon zijn zegje doen, ontopic zelfs. Het zijn 'anderen' die er problemen van maken.
pi_83135219
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom ?
Hij komt zoals elke andere user gewoon zijn zegje doen, ontopic zelfs. Het zijn 'anderen' die er problemen van maken.
Dat doe ik ook en toch maken mensen er problemen van Sterker nog: Als ik zeg dat ik met tarot bezig ben (geheel ontopic) moet alleen ik foto's laten zien omdat ik anders een ban kan verwachten.... het is gewoon een eenzijdige razzia imo maar goed Vooral omdat het weer laat zien dat iedereen wel om bewijs gaat vragen en dus niet alleen de nare wetenschappers...

[ Bericht 11% gewijzigd door Flammie op 22-06-2010 12:17:56 ]
pi_83156195
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is ook zoiets van dat als iemand roept in een discussie dat hij fulltime werkt en regelmatig op het forum post, of iemand roept dat hij werken en forummen goed kan combineren, dit van een hele andere orde is dan dat er zaken aangehaald worden die meer dan een jaar geleden een keer aan bod zijn gekomen zoals een periode van werkeloosheid.

Jij mag ophouden voor anderen te bepalen wat ze wel en niet kunnen. Ik kan en fulltime werken en gewoon posten op een forum. Dat jij dat niet zou kunnen is vervelend maar dat hoef je niet op de rest te projecteren.

Mij zul je voorlopig op TRU niet meer zien, want de eenzijdigheid is weer goed te merken, volgens mij is er veelvuldig ge-pmed en dat heeft zijn vruchten afgeworpen, al 1 iemand monddood gemaakt. Goed bezig, je eigen subforum naar de knoppen werken zo!
pi_83156363
Dat was altijd al te merken fyi
pi_83390187
Volgens mij zijn de effecten van 2012 al volop aan de gang.

We zitten hier in TRU met een algemene bewustzijnsverruiming dat het niet meer normaal is
pi_83549911
_led_ is weer ouderwets bezig, hij is zijn slappe gedrag kennelijk nogsteeds niet verleerd.

Aan de diehard 2012 gelovers
Meld hier je onverklaarbare gebeurtenissen

Ik dacht namelijk dat het inmiddels wel duidelijk was dat men hier niet op een dergelijke manier met elkaar omgaat.
quote:
Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.
Iedereen is welkom, mits men zich normaal en fatsoenlijk gedraagt en de doelgroep van dit forum respecteert.
Aldus de nieuwe regels, daar valt dit gedrag duidelijk niet onder.

[ Bericht 32% gewijzigd door mediaconsument op 01-07-2010 22:28:48 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:28:29 #271
31101 _Led_
pi_83590314
Ik zie niks in die posts dat onrespectvol is.

En al ZEKER niet zo onrespectvol als het soort opmerkingen dat jij maakt :
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Met jou is er vrijwel altijd assistentie vereist _led_ je oogt onschuldig maar in werkelijkheid ben je uiterst geraffineerd in je gluiperigheid
Mijns inziens is het zeer belangrijk om eens op je eigen gedrag te gaan letten in plaats van altijd overal maar over anderen te huilen.
zzz
pi_83593122
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie niks in die posts dat onrespectvol is.

En al ZEKER niet zo onrespectvol als het soort opmerkingen dat jij maakt :
[..]

Mijns inziens is het zeer belangrijk om eens op je eigen gedrag te gaan letten in plaats van altijd overal maar over anderen te huilen.
Nou moet je me niet door de war gaan halen met mediacurator, ik had je wel wat slimmer ingeschat eigenlijk. Verder lijkt het me duidelijk wat er in de netiquette staat, heb ook geen zin in dat soort ongein.

[ Bericht 3% gewijzigd door mediaconsument op 02-07-2010 23:26:48 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 10:49:50 #273
31101 _Led_
pi_83673191
Of je nou met de ene of met de andere account post maakt mij niet zoveel uit.
zzz
pi_83673819
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef _Led_ het volgende:
Of je nou met de ene of met de andere account post maakt mij niet zoveel uit.
BNW vind ik nou niet zo interessant dat ik daar speciaal een account voor aanmaak, ondanks dat ik gezegd heb dat ik daar niet meer zal posten. Verder zullen de mods/admins dit ook wel weten denk ik.
  maandag 5 juli 2010 @ 11:19:14 #275
31101 _Led_
pi_83674011
Uhuh
zzz
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:50:06 #276
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83807797
_Led_ blijft maar doorgaan met flauwigheden en half getroll. Dit vind ik niet thuis horen in Tru. Het gaat niet om zijn serieuze posts (die zijn er wel), maar dat hij ook opeens met flauwe posts moet komen die voor mensen als getroll kunnen overkomen waardoor je totaal geen lijn kunt trekken op zijn intentie.
  donderdag 8 juli 2010 @ 14:52:55 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_83807933
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:50 schreef GrotePierFR het volgende:
_Led_ blijft maar doorgaan met flauwigheden en half getroll. Dit vind ik niet thuis horen in Tru. Het gaat niet om zijn serieuze posts (die zijn er wel), maar dat hij ook opeens met flauwe posts moet komen die voor mensen als getroll kunnen overkomen waardoor je totaal geen lijn kunt trekken op zijn intentie.

Heb je ook voorbeelden? Overigens is het erg makkelijk te maken hoor, het is eigenlijk allemaal getroll.. alleen modden we de ene opmerking wel, en de andere niet, we zijn profs (mits gezien door de mods aanwezig)
The truth was in here.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:07:38 #278
31101 _Led_
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:08:20 #279
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83808632
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb je ook voorbeelden? Overigens is het erg makkelijk te maken hoor, het is eigenlijk allemaal getroll.. alleen modden we de ene opmerking wel, en de andere niet, we zijn profs (mits gezien door de mods aanwezig)
Mmm ik heb mn twijfels over zijn gedrag:

Wellicht ufo's gefotografeerd?
(hoort meer in ONZ thuis)

Magie?
(mag in andere subfora, maar dit is even té omdat het niet in lijn met TRU is)

Ik laat het aan de pro's over
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:10:12 #280
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83808709
quote:
Denk je nou echt dat mensen zo kinderachtig denken?
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:10:50 #281
31101 _Led_
pi_83808734
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Mmm ik heb mn twijfels over zijn gedrag:

Wellicht ufo's gefotografeerd?
(hoort meer in ONZ thuis)
Als je zelf al zegt dat je topic in ONZ thuis hoort, waarom miep je dan over mij ?
quote:
Magie?
(mag in andere subfora, maar dit is even té omdat het niet in lijn met TRU is)
Uhm,ik was in een serieus gesprek verwikkeld met Erodome en vervolgens komt Bassos scheldend en tierend binnen en dan is het MIJN fout ?

Net zoals het mijn fout is zeker dat hij door de mand is gevallen met z'n horoscopen ?
En dat het mijn fout is dat EINZ z'n reiki niks deed ?

Hou toch op zeg
zzz
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:11:03 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_83808743
quote:

Je duidt op jouw manier aan dat je vind dat de TS alleen een foto heeft genomen van een vreemde wolkformatie.
De tweede opmerking is wel geedit.
The truth was in here.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:12:48 #283
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83808820
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Als je zelf al zegt dat je topic in ONZ thuis hoort, waarom miep je dan over mij ?
[..]

Uhm,ik was in een serieus gesprek verwikkeld met Erodome en vervolgens komt Bassos scheldend en tierend binnen en dan is het MIJN fout ?

Net zoals het mijn fout is zeker dat hij door de mand is gevallen met z'n horoscopen ?
En dat het mijn fout is dat EINZ z'n reiki niks deed ?

Hou toch op zeg
Nee, je post hoort meer in ONZ thuis, dat weet je best.
En als je het topic tenminste leest kom je te weten dat ik het zelf ook op wolken gooi. Dan je dan flauw gaat lopen doen is jouw verantwoordelijkheid.

Dit is TRU en ik vind dat je je niet houdt aan de policy van dit subforum.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:12:49 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_83808823
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hou toch op zeg

Volgens mij ben je een kloon van Bassos
The truth was in here.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:15:21 #285
31101 _Led_
pi_83808937
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:12 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Nee, je post hoort meer in ONZ thuis, dat weet je best.
En als je het topic tenminste leest kom je te weten dat ik het zelf ook op wolken gooi.
Nou dan, flikker die hele post dan naar ONZ zeg.
Zal ik een foto van een verkeerslicht posten met de stelling "het kan ook een ufo zijn natuurlijk !" ?
quote:
Dit is TRU en ik vind dat je je niet houdt aan de policy van dit subforum.
Poeh hee. Nou, ik zal kijken of ik daarmee kan leren leven !
zzz
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:22:14 #286
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83809207
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:15 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou dan, flikker die hele post dan naar ONZ zeg.
Zal ik een foto van een verkeerslicht posten met de stelling "het kan ook een ufo zijn natuurlijk !" ?
[..]

Poeh hee. Nou, ik zal kijken of ik daarmee kan leren leven !
Dit bedoel ik nou.
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:34:10 #287
31101 _Led_
pi_83809662
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou.
En dit bedoel ik nou
zzz
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:49:51 #288
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_83810225
En DIT bedoel IK nou!

...Baas boven baas he?
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:00:54 #289
31101 _Led_
pi_83810649
Eens een baas, altijd een baas
zzz
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:10:19 #290
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_83810997
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:00 schreef _Led_ het volgende:
Eens een baas, altijd een baas
Zeg dat maar tegen de bank..
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:22:22 #291
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83862228
Wordt steeds meer ONZ:

Heel vaag telefoontje op mobiel.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:28:39 #292
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_83876407
Kan dit topic een slotje krijgen
Zelf empirisch ondervinden dat God, Bhoedda, Krishna bestaat
TS roept mensen op een week niet te drinken, dat is sowieso levensgevaarlijk, maar helemaal met deze hittegolf.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_83910813
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan dit topic een slotje krijgen
Zelf empirisch ondervinden dat God, Bhoedda, Krishna bestaat
TS roept mensen op een week niet te drinken, dat is sowieso levensgevaarlijk, maar helemaal met deze hittegolf.
Best bizar inderdaad.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:07:58 #294
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_83911148
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Best bizar inderdaad.
Wat bizar is dat er nog geen mod een slotje op heeft gegooid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:17:57 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_83911472
Nee ik vind het niet nodig, TS heeft een goede OP, en heeft er een bepaalde kijk op die je misschien kan betwijfelen maar ga er maar over in discussie dan zou ik zeggen.
(Op een normale manier dus.)

Als iemand oproept om tegen een rijdende auto aan te lopen mag ik toch ook hopen dat je genoeg IQ hebt om het niet na te doen.
The truth was in here.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:09:44 #296
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_83951045
Geen idee, maar volgens mij niet echt een zinnig topic.
Zo kunnen users over elkaar wel allemaal topics gaan openen.
Meer iets voor klaagbaak, niet?

_Led_
  maandag 12 juli 2010 @ 12:10:37 #297
31101 _Led_
pi_83951077
Meh, zo krijgt zijn falen enkel meer aandacht, van mij mag ie open blijven hoor
zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 12:34:41 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_83952046
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:10 schreef _Led_ het volgende:
Meh, zo krijgt zijn falen enkel meer aandacht, van mij mag ie open blijven hoor
vooralsnog lukt het mensen zelf wel altijd om iets herhaaldelijk te ervaren
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 12 juli 2010 @ 12:38:09 #299
31101 _Led_
pi_83952179
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:34 schreef Summers het volgende:

[..]

vooralsnog lukt het mensen zelf wel altijd om iets herhaaldelijk te ervaren
Ervaren zegt niks, er zijn genoeg mensen die sinterklaas ervaren of ervaren dat ze Napoleon zijn.
Daar ging het hier helemaal niet om.

EINZ flipt omdat ik 'm erop wees dat ie eerst zei dat ie iets kon waar ik wat van zou merken, en vervolgens met de opmerking kwam "dat ik er niks van hoefde te merken hoor"
zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 14:22:52 #300
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83956849
Hey, waar is Iteejer eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')