Als je niet serieus kan reageren, reageer dan gewoon niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie er geen UFO's in. Lijken wel gewoon op wolken met een kratertje erin of zo.
Bedoel je dat nou sarcastisch? Ik vermoed zelf dat het bij de wolken hoort, doch het vreemdsoortig lijkt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:19 schreef Lonker2.0 het volgende:
Inderdaad, dit is wel iets bijzonders hoor TS. Heb je het al nagevraagd aan andere ufo experts ?
En heb je al contact met Djeez opgenomen ?
Serieus, dit moet wel wat zijn , ik ben onder de indruk
Nee, ik ben serieus, waar is de foto genomen ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Bedoel je dat nou sarcastisch? Ik vermoed zelf dat het bij de wolken hoort, doch het vreemdsoortig lijkt.
ga ff lekker in ONZ trollen andersquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Bedoel je dat nou sarcastisch? Ik vermoed zelf dat het bij de wolken hoort, doch het vreemdsoortig lijkt.
Er zijn zelfs chemtrails op de foto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat zijn overduidelijk UFO's, goed geschoten.
Tussen Uitgeest en Alkmaar vanuit een trein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus, waar is de foto genomen ?
Nou, ik zou de fotos mailen naar djeez@fok.nl of fp@fok.nl (als dat de goede adressen zijn), en wellicht komen ze nog op de frontpage ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Tussen Uitgeest en Alkmaar vanuit een trein.
als je de foto's wilt vergelijken, hier is een Amerikaanse site met vermeende ufo foto's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Tussen Uitgeest en Alkmaar vanuit een trein.
Tering hond, mijn geluid stond voluit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
als je de foto's wilt vergelijken, hierhttp://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf is een Amerikaanse site met vermeende ufo foto's.
ik weet alleen niet of dit nu bevestigde of afgekeurde foto's zijn, of allebei
de negerquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Tering hond, mijn geluid stond voluit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |