Als je niet serieus kan reageren, reageer dan gewoon niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie er geen UFO's in. Lijken wel gewoon op wolken met een kratertje erin of zo.
Bedoel je dat nou sarcastisch? Ik vermoed zelf dat het bij de wolken hoort, doch het vreemdsoortig lijkt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:19 schreef Lonker2.0 het volgende:
Inderdaad, dit is wel iets bijzonders hoor TS. Heb je het al nagevraagd aan andere ufo experts ?
En heb je al contact met Djeez opgenomen ?
Serieus, dit moet wel wat zijn , ik ben onder de indruk
Nee, ik ben serieus, waar is de foto genomen ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Bedoel je dat nou sarcastisch? Ik vermoed zelf dat het bij de wolken hoort, doch het vreemdsoortig lijkt.
ga ff lekker in ONZ trollen andersquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:21 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Bedoel je dat nou sarcastisch? Ik vermoed zelf dat het bij de wolken hoort, doch het vreemdsoortig lijkt.
Er zijn zelfs chemtrails op de foto.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat zijn overduidelijk UFO's, goed geschoten.
Tussen Uitgeest en Alkmaar vanuit een trein.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus, waar is de foto genomen ?
Nou, ik zou de fotos mailen naar djeez@fok.nl of fp@fok.nl (als dat de goede adressen zijn), en wellicht komen ze nog op de frontpage ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Tussen Uitgeest en Alkmaar vanuit een trein.
als je de foto's wilt vergelijken, hier is een Amerikaanse site met vermeende ufo foto's.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:24 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Tussen Uitgeest en Alkmaar vanuit een trein.
Tering hond, mijn geluid stond voluit.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
als je de foto's wilt vergelijken, hierhttp://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf is een Amerikaanse site met vermeende ufo foto's.
ik weet alleen niet of dit nu bevestigde of afgekeurde foto's zijn, of allebei
de negerquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Tering hond, mijn geluid stond voluit.
hee lonker2.0, wat ik me al een tijdje afvraag,quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:28 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
de neger![]()
Maar als je niet ontopic wilt reageren, ga dan weg
BWHEOHOEOHOEHOEH IK KLIKTE BIJNA MAAR IK TJEK ZE EERST ALTIJD BROEDERquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef tarantism het volgende:
[..]
hee lonker2.0, wat ik me al een tijdje afvraag,
jij bent toch niet een kloon van tostiapparaat ofwel, met die UI?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef tarantism het volgende:
[..]
Dat is een wafelijzer.....quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:34 schreef tarantism het volgende:
[..]
Dit dusquote:
Mmm ik ben je geneigd niet te geloven, deze hingen stil. Als je al überhaupt serieus bent.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb deze pas ook al gezien, maar had toen geen camera... Ze flitsten echt overal heen
Dat is wel een ideetjequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nou, ik zou de fotos mailen naar djeez@fok.nl of fp@fok.nl (als dat de goede adressen zijn), en wellicht komen ze nog op de frontpage ook
Je had het topic beter in de ochtend/middag kunnen openen, nu zitten er een paar '' grappige '' trollen bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Mmm ik ben je geneigd niet te geloven, deze hingen stil. Als je al überhaupt serieus bent.
Zal het onthouden voor later, ik ben helaas geen doorgewinterde fokkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:48 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je had het topic beter in de ochtend/middag kunnen openen, nu zitten er een paar '' grappige '' trollen bij
Waarom zou ik niet serieus zijn in TRU?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:45 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Mmm ik ben je geneigd niet te geloven, deze hingen stil. Als je al überhaupt serieus bent.
Vanwege alle trolls hier enzo, daarom ben ik wat voorzichtig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:11 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn in TRU?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:39 schreef _Led_ het volgende:
Die worden steeds vaker waargenomen de afgelopen weken.
Schijnt te maken te hebben met de UFO die ze momenteel in de golf van mexico aan het bergen zijn.
De olieramp is een coverup. De olie is door tankers gestort, de overheid van de VS houdt daarmee pottenkijkers uit de buurt terwijl ze een in zee gestortte UFO proberen te bergen van grote diepte.quote:
Aha, bedankt voor het melden enzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De olieramp is een coverup. De olie is door tankers gestort, de overheid van de VS houdt daarmee pottenkijkers uit de buurt terwijl ze een in zee gestortte UFO proberen te bergen van grote diepte.
Er was helemaal geen olielek, het is een coverup
quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie er geen UFO's in. Lijken wel gewoon op wolken met een kratertje erin of zo.
Als wij een spaceshuttle kwijt zouden zijn zouden we er ook naar gaan zoeken. Zoiets denk ik, maar het blijft natuurlijk gissen inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Aha, bedankt voor het melden enzo.
Zou jij een beetje het verband kunnen aanduiden wat de toegenomen UFO meldingen (als je de UFO sites een beetje volgt) te maken hebben met de vermoedelijke UFO-berging in de Golf van Mexico?
Denk dat het vooral giswerk is, maar go ahead
Ik kijk gewoon met me ooguhhhquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:57 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijk he als je net je pilletje hebt ingenomen en vissioenen ziet.
Is het een vogel? Nee! Is het een vliegtuig? Neejj!! Het is Super Grover!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:48 schreef romski het volgende:
Ik vind een ufo nog wat anders dan een alien met z'n ruimteschip of shuttle.
Aliens geloof ik namelijk niet in.
Zo kan je alles wel een ufo noemen.
hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Is het een vogel? Nee! Is het een vliegtuig? Neejj!! Het is Super Grover!!!!
Alsof ik niet zou weten wat een vogel, vliegtuig, vlieger, weerballon, helicopter, of onweerslicht is...
ik kreeg bijna een hartaanval en klapte zowat tegen de muur met mn achterhoofdquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
als je de foto's wilt vergelijken, hier is een Amerikaanse site met vermeende ufo foto's.
ik weet alleen niet of dit nu bevestigde of afgekeurde foto's zijn, of allebei
Ik kan het niemand kwalijk nemen niet in WUFO's te geloven (WU van Weird Unusual).quote:Op zondag 18 juli 2010 01:37 schreef nyleve het volgende:
[..]
ik kreeg bijna een hartaanval en klapte zowat tegen de muur met mn achterhoofd![]()
on; hmmm ik heb er niet veel verstand van, en weet ook niet of ik er wel in geloof, maar het ziet er wel een beetje apart uit, alsof het er idd niet hoort..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |