abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83444034
Hallo TRU bewoners.

Ik heb een vraagje aan de echte diehard mensen die geloven dat we in 2012 allemaal verdwenen zijn.
Mijn vraag is : Als jij/jullie zo zeker weten dat we in 2012 allemaal zullen doodgaan, waarom nemen jullie nu niet al je geld op en genieten nog 2 jaar extra luxe van het leven ?

Ook al klinkt de vraag misschien als bagger, hij is serieus bedoeld.

Groetjesss
Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
Je bent één van de grootste baggeraars en verantwoordelijk voor het verkloten van topics.
Op dinsdag 20 juli 2010 20:33 schreef AdvancedPower het volgende:[/b]
Laatste post:
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:59:58 #2
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_83444083
Heb al een kaartje naar Afrika
  Moderator dinsdag 29 juni 2010 @ 15:04:26 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_83444306
TS, leuke vraag. Misschien dat mensen het toch niet helemaal geloven, dus voor de zekerheid hun baan maar aanhouden?
pi_83444376
Inderdaad. Als iemand 100% zeker overtuigt is dat het eind 2012 afgelopen is, waarom zou die persoon dan niet ontzettend veel geld lenen en een wereldreis maken of zoiets. Je hoeft het immers nooit terug te betalen.
pi_83444465
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad. Als iemand 100% zeker overtuigt is dat het eind 2012 afgelopen is, waarom zou die persoon dan niet ontzettend veel geld lenen en een wereldreis maken of zoiets. Je hoeft het immers nooit terug te betalen.
Dit bedoel ik meneer de mod, dus echt de diehard gelovers erin.
Je bent één van de grootste baggeraars en verantwoordelijk voor het verkloten van topics.
Laatste post:
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:08:56 #6
294141 tarantism
hups in die kont
pi_83444514
die zijn hier toch niet, die eckte eckte gelovigen?
pi_83444568
Zelfde vraag van mij aan de mensen die van plan zijn om zelfmoord te plegen.
pi_83444834
Ik moest zo lachen om die citroen reclames, van een maandje geleden. Daarin adverteerden ze ook ermee dat er mensen zijn die geloven dat de Maja's in 2012 het eind van de wereld voorspelden. Dus als je nu de helft van je auto betaalt, en over 2 jaar de rest, hoef je die 2e helft mooi nooit te betalen!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:21:56 #9
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83445138
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:15 schreef Gripper het volgende:
Ik moest zo lachen om die citroen reclames, van een maandje geleden. Daarin adverteerden ze ook ermee dat er mensen zijn die geloven dat de Maja's in 2012 het eind van de wereld voorspelden. Dus als je nu de helft van je auto betaalt, en over 2 jaar de rest, hoef je die 2e helft mooi nooit te betalen!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_83445729
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:15 schreef Gripper het volgende:
Geniaal.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 17:04:57 #11
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_83450177
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik heb een vraagje aan de echte diehard mensen die geloven dat we in 2012 allemaal verdwenen zijn.
Die bestaan nauwelijks. Hier op fok/TRU ben ik ze ook nog niet tegengekomen.
Vrijwel iedereen gaat uit van een 'verandering'. Varierend van 'spiritueel' tot '95% van de wereld bevolking gaat eraan'

Uiteraard ziet IEDEREEN zichzelf bij die 5% ...

Een maat van me die 1 van die diehards (95% gaat eraan) is, maakt zich zelfs druk over z'n hypotheek. Dat ze jaren later nog even het restant bedrag komen innen ofzo

Wellicht dat de 5e dimensionisten hier meer mee kunnen / bezig zijn.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_83451600
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:04 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Die bestaan nauwelijks. Hier op fok/TRU ben ik ze ook nog niet tegengekomen.
Vrijwel iedereen gaat uit van een 'verandering'. Varierend van 'spiritueel' tot '95% van de wereld bevolking gaat eraan'

Uiteraard ziet IEDEREEN zichzelf bij die 5% ...

Een maat van me die 1 van die diehards (95% gaat eraan) is, maakt zich zelfs druk over z'n hypotheek. Dat ze jaren later nog even het restant bedrag komen innen ofzo

Wellicht dat de 5e dimensionisten hier meer mee kunnen / bezig zijn.
Is het niet 2012, dan zijn er ook nog genoeg mensen die daadwerkelijk hun ogen openhouden om op te merken dat onze maatschappij zowat op springen staat. Het is dan ook niet voor niets dat de media en de entertainment branche hoogtij viert en dat de hoeveelheid alcohol die we met zijn allen wegwerken nog nooit zo hoog is geweest. We moeten iets te compenseren hebben natuurlijk, we vluchten dan ook het liefst allemaal weg uit deze enge wereld.

Het zijn dan ook de onderbuikgevoelens die ons parten spelen, het gaat al niet de goede kant op met de maatschappij, als er dan ook nog eens verhalen als 2012 bestaan is het lastig om niet te denken dat er een verband zou kunnen zijn tussen de huidige sores en dat wat er volgens de verhalen aan zou komen.

Mijn idee over 2012 is verder dan ook positief, daar er een verandering nodig is in onze wereld. Heb eigenlijk ook geen zin in een toekomst waarin het gros van de mensheid erg arm is en zichzelf dus amper kan voeden. Oftewel laat die bubbel die geld heet maar snel knallen, dan kunnen we ook ophouden met het beoordelen en zelfs uitlachen van onze bange medemens. Dat is namelijk wat mij het meeste opvalt. Onze medemens beoordelen we maar al te graag, terwijl eerlijkheid tegenover onszelf vaak te wensen overlaat.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83451650
quote:
waarom nemen jullie nu niet al je geld op en genieten nog 2 jaar extra luxe van het leven ?
Met die 1000 euro red ik het geen 2 jaar en al helemaal niet in een weelde van luxe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_83451715
quote:
Waarom nemen jullie nu niet al je geld op en genieten nog 2 jaar extra luxe van het leven ?
Hoeveel geven we tegenwoordig al niet uit aan zaken als entertainment (Games, muziek, film) en stappen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83452951
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:39 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoeveel geven we tegenwoordig al niet uit aan zaken als entertainment (Games, muziek, film) en stappen?
Nou, als je zeker weet dat je over 2 jaar dood gaat, zou ik mijn leven drastisch veranderen ( stoppen met werken, nog meer luxe vakanties etc )
Laatste post:
pi_83453925
quote:
Hallo TRU bewoners.

Mijn vraag is : Als jij/jullie zo zeker weten dat we in 2012 allemaal zullen doodgaan, waarom nemen jullie nu niet al je geld op en genieten nog 2 jaar extra luxe van het leven ?

Ook al klinkt de vraag misschien als bagger, hij is serieus bedoeld.

Groetjesss

hehe goeie vraag, ik denk omdat ze weten dat het toch niet waar is
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83453996
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:14 schreef Lonker2.0 het volgende:

[..]

Nou, als je zeker weet dat je over 2 jaar dood gaat, zou ik mijn leven drastisch veranderen ( stoppen met werken, nog meer luxe vakanties etc )
Wat zou je doen als je zeker wist dat je een fijn leven tegemoet ging van nog een 70 jaar?
pi_83454549
Als onze regeringen zeker wisten dat de wereld op een bepaald moment ten onder zou gaan, zouden ze dit ons dan uberhaupt vertellen? Dit om dergelijk losbandig gedrag tegen te gaan.

Dat vind ik ook een erg belangrijke vraag eigenlijk.
pi_83454663
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef rubje het volgende:

[..]

hehe goeie vraag, ik denk omdat ze weten dat het toch niet waar is
Ik denk dat ze geen conclusie kunnen trekken en daardoor niet zeker weten wat ze moeten doen. Door blijven gaan met je normale leventje is dan een wijze keus lijkt mij.

Denk dan ook dat er geen mensen zijn die zeker weten dat het niet waar is, net zozeer als dat er mensen zijn die weten wat er speelt en dus de conclusie kunnen trekken dat het waar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 29-06-2010 19:20:16 ]
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:03:54 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_83461015
Ik ben in ieder geval gene carrieretijger moet ik eerlijk zeggen, geen zin/vertrouwen in bijvoorbeeld een huis kopen met een hypotheek en zelfs geen kinderwens terwijl ik ze best leuk vind. Binnen de maatschappij heb ik natuurlijk wel mijn vriendenkring en familie, het leven wat ik leidt, lijdt ik niet zegmaar. Ik zou nergens anders willen zijn op het moment.

Komt nog eens bij dat het hele 2012 the movie gedoe niet bepaald de prevalente theorie is, enkel de tofste om een film van te maken dus tja. Als ik zeker dacht te weten dat ik en de rest van de bende haske dood zou gaan in 2012 had ik er heel anders tegenaan gekeken maar om je nu al druk te maken om iets wat nog zo ver in de toekomst ligt en waar je, als het dus toch gebeurd, weinig tegen kan doen is nutteloos. Tenzij je uiteraard ergens nog een paar ton heb liggen die aan het wegrotten is, maarja . Lekker zoveel mogelijk vakantie vieren, gezellig doen met vrienden/familie/relatiegenoot, meer is er niet nodig eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_83474683
Gan we in 2012 allemaal dood dan?
pi_83474767
Misschien dat die 2012 mensen stiekem ervan uitgaan dat het alsnog goed gaat komen, dat daar ook het principe geldt van...'eerst zien en dan geloven'. . Mensen met een terminale ziekte gaan ook vaak door tot het einde. Slechte vergelijking misschien maar alsnog het idee dat mensen niet zomaar stoppen. Daarbij dat de maatschappij veel verlangt en dat stoppen in deze wereld niet van deze tijd is.
Genieten is toegestaan!!!
  woensdag 30 juni 2010 @ 02:55:05 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83475738
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:36 schreef mediaconsument het volgende:

we vluchten dan ook het liefst allemaal weg uit deze enge wereld.

[...]

Mijn idee over 2012 is verder dan ook positief, daar er een verandering nodig is in onze wereld.
Heh.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 09:31:51 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_83478480
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 17:39 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ja, idd, hoeveel van dit soort dingen kun je aanschaffen, ik neem aan dat er toch een verzadiging optreedt op een gegeven moment.
  woensdag 30 juni 2010 @ 09:42:57 #25
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_83478753
Ik zou het trouwens best wel gaaf vinden om te leven in een post-apocalyptische wereld. Lekker door de verwoeste straten heenlopen, super mutanten/zombies/tuig van je weg schieten en op zoek gaan naar eten en ruige post-apocalyptische sex met de verplichte toevallig overlevende fotomodellen enzo.

Ik ga dan ook een maandje voor "de ramp" bedenken hoe ik mijn spaarcentjes kan inzitten om de boel zo goed mogelijk door te komen.. Begin er nu al zin in te krijgen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')