Dit bedoel ik meneer de mod, dus echt de diehard gelovers erin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad. Als iemand 100% zeker overtuigt is dat het eind 2012 afgelopen is, waarom zou die persoon dan niet ontzettend veel geld lenen en een wereldreis maken of zoiets. Je hoeft het immers nooit terug te betalen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:15 schreef Gripper het volgende:
Ik moest zo lachen om die citroen reclames, van een maandje geleden. Daarin adverteerden ze ook ermee dat er mensen zijn die geloven dat de Maja's in 2012 het eind van de wereld voorspelden. Dus als je nu de helft van je auto betaalt, en over 2 jaar de rest, hoef je die 2e helft mooi nooit te betalen!
Geniaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:15 schreef Gripper het volgende:
Ik moest zo lachen om die citroen reclames, van een maandje geleden. Daarin adverteerden ze ook ermee dat er mensen zijn die geloven dat de Maja's in 2012 het eind van de wereld voorspelden. Dus als je nu de helft van je auto betaalt, en over 2 jaar de rest, hoef je die 2e helft mooi nooit te betalen!
Die bestaan nauwelijks. Hier op fok/TRU ben ik ze ook nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik heb een vraagje aan de echte diehard mensen die geloven dat we in 2012 allemaal verdwenen zijn.
Is het niet 2012, dan zijn er ook nog genoeg mensen die daadwerkelijk hun ogen openhouden om op te merken dat onze maatschappij zowat op springen staat. Het is dan ook niet voor niets dat de media en de entertainment branche hoogtij viert en dat de hoeveelheid alcohol die we met zijn allen wegwerken nog nooit zo hoog is geweest. We moeten iets te compenseren hebben natuurlijk, we vluchten dan ook het liefst allemaal weg uit deze enge wereld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die bestaan nauwelijks. Hier op fok/TRU ben ik ze ook nog niet tegengekomen.
Vrijwel iedereen gaat uit van een 'verandering'. Varierend van 'spiritueel' tot '95% van de wereld bevolking gaat eraan'
Uiteraard ziet IEDEREEN zichzelf bij die 5% ...![]()
Een maat van me die 1 van die diehards (95% gaat eraan) is, maakt zich zelfs druk over z'n hypotheek. Dat ze jaren later nog even het restant bedrag komen innen ofzo![]()
Wellicht dat de 5e dimensionisten hier meer mee kunnen / bezig zijn.
Met die 1000 euro red ik het geen 2 jaar en al helemaal niet in een weelde van luxequote:waarom nemen jullie nu niet al je geld op en genieten nog 2 jaar extra luxe van het leven ?
Hoeveel geven we tegenwoordig al niet uit aan zaken als entertainment (Games, muziek, film) en stappen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
Waarom nemen jullie nu niet al je geld op en genieten nog 2 jaar extra luxe van het leven ?
Nou, als je zeker weet dat je over 2 jaar dood gaat, zou ik mijn leven drastisch veranderen ( stoppen met werken, nog meer luxe vakanties etc )quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hoeveel geven we tegenwoordig al niet uit aan zaken als entertainment (Games, muziek, film) en stappen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
Hallo TRU bewoners.
Ik heb een vraagje aan de echte diehard mensen die geloven dat we in 2012 allemaal verdwenen zijn.
Mijn vraag is : Als jij/jullie zo zeker weten dat we in 2012 allemaal zullen doodgaan, waarom nemen jullie nu niet al je geld op en genieten nog 2 jaar extra luxe van het leven ?
Ook al klinkt de vraag misschien als bagger, hij is serieus bedoeld.
Groetjesss
Wat zou je doen als je zeker wist dat je een fijn leven tegemoet ging van nog een 70 jaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:14 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nou, als je zeker weet dat je over 2 jaar dood gaat, zou ik mijn leven drastisch veranderen ( stoppen met werken, nog meer luxe vakanties etc )
Ik denk dat ze geen conclusie kunnen trekken en daardoor niet zeker weten wat ze moeten doen. Door blijven gaan met je normale leventje is dan een wijze keus lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef rubje het volgende:
[..]
hehe goeie vraag, ik denk omdat ze weten dat het toch niet waar is
Heh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:36 schreef mediaconsument het volgende:
we vluchten dan ook het liefst allemaal weg uit deze enge wereld.![]()
[...]
Mijn idee over 2012 is verder dan ook positief, daar er een verandering nodig is in onze wereld.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hoeveel geven we tegenwoordig al niet uit aan zaken als entertainment (Games, muziek, film) en stappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |