abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 11:49:55 #1
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83950257
Ik stel voor dat we die troll voortaan gewoon negeren. Hij is er toch alleen maar op uit om topics te verzieken door met allerlei non-argumenten te komen en en passant alle goedbedoelende users hier belachelijk te maken.

Ik heb lang genoeg geprobeerd om met die kwal te argumenteren en ben een hele tijd begripvol gebleven, maar er is een irritatiegrens die hij telkens weer opzoekt en overschrijdt. Het is dan ook niet voor niets dat hij met zoveel users hier en ook in BNW overhoop ligt.

Om de sfeer te bewaren stel ik dan ook voor om _Led_ voortaan te negeren. Laat hem maar dom lullen en in zijn eigen bekrompen wereldje blijven ronddraaien. Ondertussen gaan wij wel op onze eigen manier verder. Daar hebben we _Led_ helemaal niet bij nodig. Gewoon niet meer op hem reageren dus.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:52:18 #2
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83950366
hij doet gewoon NIET MEER MEE!

begint bij 1:30

Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:54:56 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83950488
Ach gut, enkel omdat ik je vroeg of je iets kon waarvan ik wat zou merken waar jij JA op zei maar later begon terug te krabbelen ?
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:27 schreef _Led_ het volgende:
Enneh, puur uit interesse - zou je dat daarna ook remote op mij los kunnen laten zodat ik wat merk?
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:16 schreef EINZ het volgende:
Ja.

Als je daar nog interesse in hebt wil ik dat wel doen.

Ik heb dus afgelopen weekend die course gehad en ik moet zeggen hoe sterk het was, en hoe extreem eenvoudig en snel te leren. Een stuk sterker en aanweziger dan reiki. Ik denk dat ik voortaan dan ook alleen maar dit ga doen, ook al ben ik al 6 jaar met reiki bezig.

En voor de mensen die dit allemaal onzin vinden, jullie doen maar. Ik weet nu echt beter dan dat, voorzover ik nog enige twijfel had is die nu weggenomen. Ik heb mensen zien schokken op tafel, ik heb mensen hun spieren zo zien verkrampen dat ze bijna omhoog kwamen van de tafels. Toen ik mijn handen bij een persoon die ik op de tafel had liggen weg haalde, hield het op. Toen ik mijn handen weer inbracht, begon het weer. En dat drie keer achter elkaar. Het is echt heel sterk.
Dus ik zeg - prima, doen we.
En dan kom jij aan met "Maar je hoeft er niks van te merken hoor !".

Wie is er nou de troll, degene die voortdurend uitvluchten zoekt of degene die zegt "Prima, laat maar zien wat je kan hoor!" ?

zzz
pi_83950511
En dat terwijl TS ook topics bij de vloot verzint.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:58:01 #5
31101 _Led_
pi_83950599
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Meh, hij wil gewoon graag dat mensen denken dat hij bijzondere gaves heeft, meer niet
zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 11:59:30 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_83950655
Ik vond visje aaien niemand zeggen leuker _Led_.
En waar is je UI?
Je moeder is een hamster
  maandag 12 juli 2010 @ 12:05:02 #7
31101 _Led_
pi_83950867
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef Crutch het volgende:
Ik vond visje aaien niemand zeggen leuker _Led_.
En waar is je UI?
Good call, ik eigenlijk ook
Ze hebben iets aan Fok! aangepast waardoor de oude pic waarnaar gelinkt werd niet meer mag.
Heb 'm even geresized en nu doet ie 't weer
zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 12:08:08 #8
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_83950982
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Good call, ik eigenlijk ook
Ze hebben iets aan Fok! aangepast waardoor de oude pic waarnaar gelinkt werd niet meer mag.
Heb 'm even geresized en nu doet ie 't weer

Zo kennen we je weer.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 juli 2010 @ 12:13:49 #9
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83951198
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef opastokvis het volgende:
hij doet gewoon NIET MEER MEE!

begint bij 1:30

Die is echt geniaal !!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:14:33 #10
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83951228
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat denk je Topics in TRU zijn daarentegen wel van een andere orde dan KLB en ONZ
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:15:30 #11
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83951278
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef EINZ het volgende:
Ik stel voor dat we die troll voortaan gewoon negeren. Hij is er toch alleen maar op uit om topics te verzieken door met allerlei non-argumenten te komen en en passant alle goedbedoelende users hier belachelijk te maken.

Ik heb lang genoeg geprobeerd om met die kwal te argumenteren en ben een hele tijd begripvol gebleven, maar er is een irritatiegrens die hij telkens weer opzoekt en overschrijdt. Het is dan ook niet voor niets dat hij met zoveel users hier en ook in BNW overhoop ligt.

Om de sfeer te bewaren stel ik dan ook voor om _Led_ voortaan te negeren. Laat hem maar dom lullen en in zijn eigen bekrompen wereldje blijven ronddraaien. Ondertussen gaan wij wel op onze eigen manier verder. Daar hebben we _Led_ helemaal niet bij nodig. Gewoon niet meer op hem reageren dus.
Ik ben het hier volledig mee eens.
pi_83951326
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:14 schreef EINZ het volgende:

[..]

Dat denk je Topics in TRU zijn daarentegen wel van een andere orde dan KLB en ONZ
Dus je post verzonnen topics in KLB?

In ONZ kan ik nog wel begrijpen, maar KLB is gewoon een serieus subforum hoor.

Ik kom dus net een neger tegen
Die nieuwe layout
Naakte vrouwen op straat

Even snel wat topics van je erbij gepakt.

Vind je het gek dat mensen jou niet serieus nemen?
  maandag 12 juli 2010 @ 12:17:45 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_83951367
Dus omdat iemand het niet met je argumenten eens is is ie ineens een troll.
Omdat hij je argumenten niet voor waar aanneemt met hij maar kaltgestellt worden.
Jammer.
Maar wel typerend.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:20:26 #14
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_83951469
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:17 schreef DoctorB het volgende:
Omdat hij je argumenten niet voor waar aanneemt met hij maar kaltgestellt worden.
Jammer.
Maar wel typerend.
Het is niet zó, het gaat om de manier waarop de troll het brengt.
Typerend trouwens die houding van jou.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:20:41 #15
31101 _Led_
pi_83951488
Dat is sowieso de nieuwe tactiek hier :
als je graag grote verhalen vertelt die je niet waar kunt maken en iemand wijst mensen daarop, probeer je die persoon gewoon een ban aan te praten of op andere manieren monddood te maken
zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 12:21:46 #16
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83951528
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dus je post verzonnen topics in KLB?

In ONZ kan ik nog wel begrijpen, maar KLB is gewoon een serieus subforum hoor.

Ik kom dus net een neger tegen
Die nieuwe layout
Naakte vrouwen op straat

Even snel wat topics van je erbij gepakt.

Vind je het gek dat mensen jou niet serieus nemen?
Dus jij praat thuis ook precies zo als hier op fok? Volgens mij hebben TRU topics een heel andere inslag dan die in KLB en ONZ. En als jij het sarcasme van bovenvermelde topics niet inziet, heb je kennelijk wat gebrek aan inzicht hoe fok in elkaar zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door EINZ op 12-07-2010 12:28:21 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 12:22:28 #17
31101 _Led_
pi_83951551
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:20 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Aha, dus als ik iemand vraag of ie iets kan waar ik iets van merk, en hij zegt ja - dan is het natuurlijk mijn fout als ik dan denk dat ie daarmee zegt dat ie iets kan waar ik iets van merk ? Dan heb ik het verkeerd gebracht ?

zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 12:27:50 #18
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83951768
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:17 schreef DoctorB het volgende:
Jammer.
Maar wel typerend.
Daar gaat het niet om. Het gaat om dat die gast me nu echt de keel begint uit te hangen met ieder topic dat hij verziekt. Volgens mij doet hij niets anders en is hij er alleen maar op uit om topics te verzieken. Hij trekt met zijn onnozel nitwit pseudo-wetenschappelijk gelul telkens weer het hele topic naar zich toe en vroeg of laat gaat het er altijd weer over dat meneer overtuigd moet worden, en als dat niet op zijn voorwaarden kan, hij als een kleine kleuter iedereen begint uit te lachen en om zich heen begint te grijpen naar woordspelingen, nonargumenten en het verdraaien van andermans uitspraken. Ik heb daar nu eigenlijk wel een beetje de tuit van vol, en meerdere users met mij denk ik ook, dus een algemene oproep tot negeren van die kwallerige eikel lijkt me op zijn plaats.

Als je mijn posthistorie bekijkt zie je dat ik heel lang op een open en constructieve manier met _Led_ heb gediscussieerd, maar dat hij telkens weer op een misselijke manier andermans goedbedoelde reacties probeert belachelijk te maken. En daar ben ik gewoon klaar mee.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:31:41 #19
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83951934
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:20 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Dat, plus het feit dat hij het er gewoon om lijkt te doen. Die gast zit bijna altijd op fok en reageert altijd heel snel op nieuwe replies. Met kennelijk enig oogmerk om die weer af te kraken, in een verkeerd daglicht te zetten of gewoon ijskoud belachelijk te maken.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:32:48 #20
31101 _Led_
pi_83951970
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef EINZ het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om dat die gast me nu echt de keel begint uit te hangen met ieder topic dat hij verziekt. Volgens mij doet hij niets anders en is hij er alleen maar op uit om topics te verzieken. Hij trekt met zijn onnozel nitwit pseudo-wetenschappelijk gelul telkens weer het hele topic naar zich toe en vroeg of laat gaat het er altijd weer over dat meneer overtuigd moet worden, en als dat niet op zijn voorwaarden kan, hij als een kleine kleuter iedereen begint uit te lachen en om zich heen begint te grijpen naar woordspelingen, nonargumenten en het verdraaien van andermans uitspraken. Ik heb daar nu eigenlijk wel een beetje de tuit van vol, en meerdere users met mij denk ik ook, dus een algemene oproep tot negeren van die kwallerige eikel lijkt me op zijn plaats.

Als je mijn posthistorie bekijkt zie je dat ik heel lang op een open en constructieve manier met _Led_ heb gediscussieerd, maar dat hij telkens weer op een misselijke manier andermans goedbedoelde reacties probeert belachelijk te maken. En daar ben ik gewoon klaar mee.
Kerel, ik vroeg je iets. Jij zei dat je iets kon. En toen ging je terugkrabbelen.

Laten we het simpel maken - zeg nou eens eerlijk :
- vroeg ik of je iets kon waar ik wat van zou merken ?
- antwoordde jij daar ja op ?
- zei je daarna opeens weer dat ik er net zo goed niks van zou kunnen merken ?
zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 14:09:17 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83956236
Ook eens met TS. Wat moet je in dit forum met een beroepstroll?
  maandag 12 juli 2010 @ 14:20:42 #22
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83956748
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook eens met TS. Wat moet je in dit forum met een beroepstroll?
Kritisch zaken bekijken vind ik prima en dat moet ook kunnen, maar zijn manier van doen is gewoon ronduit irritant. Het verziekt elk topic, telkens weer.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:24:19 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83956919
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef EINZ het volgende:

[..]

Kritisch zaken bekijken vind ik prima en dat moet ook kunnen, maar zijn manier van doen is gewoon ronduit irritant. Het verziekt elk topic, telkens weer.
Hij vindt gewoon dat ie het érg met zichzelf getroffen heeft. Ieder ander had allang de kritiek ter harte genomen maar dat zit er bij hem niet in. Fok!-onwaardige user vind ik het.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:47:38 #24
31101 _Led_
pi_83958084
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef EINZ het volgende:

[..]

Kerel, je flipt nu opeens enkel omdat ik je erop wees dat je nogal raar bezig was.
Je beweerde iets te kunnen waarvan ik echt iets zou merken, maar daar kwam je op terug door te zeggen dat ik er niks van zou hoeven merken.
Daar wees ik je op, en opeens vind je mij de grootste troll die er bestaat ofzo - enkel omdat ik je daarop wees.

Ik kan er verder allemaal niet zo mee zitten hoor, maar je bent gewoon nogal kinderachtig bezig.
En je weet dat ik gelijk heb, je probeert deze post vakkundig te negeren.

zzz
  maandag 12 juli 2010 @ 14:49:42 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83958175
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Kerel, je flipt nu opeens enkel omdat ik je erop wees dat je nogal raar bezig was.
Je beweerde iets te kunnen waarvan ik echt iets zou merken, maar daar kwam je op terug door te zeggen dat ik er niks van zou hoeven merken.
Daar wees ik je op, en opeens vind je mij de grootste troll die er bestaat ofzo - enkel omdat ik je daarop wees.

Ik kan er verder allemaal niet zo mee zitten hoor, maar je bent gewoon nogal kinderachtig bezig.
En je weet dat ik gelijk heb, je probeert deze post vakkundig te negeren.

Doe eens héél gek en neem nou de kritiek eens TER HARTE in plaats van hele verhandelingen terug te schrijven. Daar zit geen hond op te wachten.

Dit MOET toch te snappen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')