Al dat offtopic gedoe over 'werk & prive scheiden' kan volgens mij ook wel wegquote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
Je bent een bericht vergeten
Skeptisch fanatisme #2
Persoonlijk, offtopic en beledigend.
jep volgens mij ook dus dat topic kan weer dicht voor opschoning... als ik het niet over mijn werk mag hebben mag mediaconsument ook geen insinuaties maken over andermans werk lijkt mijquote:Op maandag 21 juni 2010 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Al dat offtopic gedoe over 'werk & prive scheiden' kan volgens mij ook wel weg!
Dus de insinuaties aan mijn adres blijven staan? Beetje jammer om het zo te zeggen. Kom ik voor het eerst in tijden weer op TRU meeposten en meteen is het weer raak..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef jogy het volgende:
Mja, als ik alles verwijder houden we enkel de openingspost over. Het moet ook leesbaar blijven. Je kan niet iedereen tevreden stellen. Gewoon streep eronder en weer met frisse moed er tegenaan.
Niet zo verongelijkt, jij bent ook degene die er weer op doorgaat en meer info vraagt, zodra het een kant opgaat die jij niet kan waarderen ga je klagen. Ik heb de laatste twee posts van die lijn verwijderd dus heb je ook nog eens je zin.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dus de insinuaties aan mijn adres blijven staan? Beetje jammer om het zo te zeggen. Kom ik voor het eerst in tijden weer op TRU meeposten en meteen is het weer raak..
Alsof werk en geld de waardigheid van een persoon bepaaltquote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef _Led_ het volgende:
Het mooie is dat MC zelf altijd weer werk erbij betrekt, maar pislink wordt als iemand hem er op wijst dat ie 't over iets heeft waar ie geen ervaring mee heeft
Vind je het vreemd dat ik doorvraag? Als iemand als antwoord op een vraag komt met "werk/prive gescheiden houden" terwijl dat behoorlijk vreemd overkomt gezien de lijn van het onderwerp.. ja dan kan het zijn dat ik daar op reageer.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet zo verongelijkt, jij bent ook degene die er weer op doorgaat en meer info vraagt, zodra het een kant opgaat die jij niet kan waarderen ga je klagen. Ik heb de laatste twee posts van die lijn verwijderd dus heb je ook nog eens je zin. [/img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif[/img]
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
Alsof werk en geld de waardigheid van een persoon bepaalt
Nee, dat zegt ook niemand.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Alsof werk en geld de waardigheid van een persoon bepaalt
Zaken uit hun verband rukken is dan ook jouw vak. Net zoals dat, no offence, amos_ hier ook aardig wat van aan het leren is. Als er iets in het algemeen gezegd word tijdens een discussie dmv. bv. je te gebruiken, dan is het wel erg makkelijk om te gaan doen alsof het daadwerkelijk persoonlijk bedoeld is. Door er dan direct vanuit te gaan dat het persoonlijk bedoeld is, maak je het alleen jezelf moeilijker.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niemand.
Maar mensen gaan vertellen dat ze hun werk vast niet goed doen als je zelf uberhaupt geen werk hebt is een beetje vreemd. Net zoals (in een ander discussie) stellen dat het onzin is dat mensen beloond worden voor creatief werk omdat meneer vindt dat ie z'n spelletjes enzo gratis moet mogen kopieeren, en dat mensen die wel voor dat werk beloond willen worden eigenlijk schoften zijn die hem dwingen het te kopieeren.
Als ie zelf dat soort dingen uitkraamt is het niet vreemd dat mensen hem erop wijzen dat ie zich zelf ondertussen achter z'n pc zit af te trekken van 'onze' belastingcenten.
Maar hey, da's enkel mijn mening, doe ermee wat je wilt
Waarom ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef Flammie het volgende:
Sowieso valt het me op dat er totaal geen problemen zijn....
totdat mediaconsument binnen komt vallen
Dat doe ik ook en toch maken mensen er problemen vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom ?
Hij komt zoals elke andere user gewoon zijn zegje doen, ontopic zelfs. Het zijn 'anderen' die er problemen van maken.
Jij mag ophouden voor anderen te bepalen wat ze wel en niet kunnen. Ik kan en fulltime werken en gewoon posten op een forum. Dat jij dat niet zou kunnen is vervelend maar dat hoef je niet op de rest te projecteren.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is ook zoiets van dat als iemand roept in een discussie dat hij fulltime werkt en regelmatig op het forum post, of iemand roept dat hij werken en forummen goed kan combineren, dit van een hele andere orde is dan dat er zaken aangehaald worden die meer dan een jaar geleden een keer aan bod zijn gekomen zoals een periode van werkeloosheid.
Aldus de nieuwe regels, daar valt dit gedrag duidelijk niet onder.quote:Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.
Iedereen is welkom, mits men zich normaal en fatsoenlijk gedraagt en de doelgroep van dit forum respecteert.
Mijns inziens is het zeer belangrijk om eens op je eigen gedrag te gaan letten in plaats van altijd overal maar over anderen te huilen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Met jou is er vrijwel altijd assistentie vereist _led_ je oogt onschuldig maar in werkelijkheid ben je uiterst geraffineerd in je gluiperigheid![]()
Nou moet je me niet door de war gaan halen met mediacurator, ik had je wel wat slimmer ingeschat eigenlijk. Verder lijkt het me duidelijk wat er in de netiquette staat, heb ook geen zin in dat soort ongein.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:28 schreef _Led_ het volgende:
Ik zie niks in die posts dat onrespectvol is.
En al ZEKER niet zo onrespectvol als het soort opmerkingen dat jij maakt :
[..]
Mijns inziens is het zeer belangrijk om eens op je eigen gedrag te gaan letten in plaats van altijd overal maar over anderen te huilen.
BNW vind ik nou niet zo interessant dat ik daar speciaal een account voor aanmaak, ondanks dat ik gezegd heb dat ik daar niet meer zal posten. Verder zullen de mods/admins dit ook wel weten denk ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef _Led_ het volgende:
Of je nou met de ene of met de andere account post maakt mij niet zoveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |