kat williamsquote:
ja dat maakt ze niet lekker of singlequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef genakt het volgende:
Nou is Ts sinds van de week weer vrijgezel![]()
dus Ts dacht laat hij even wat wijven gaan hosselen. De beste plaats omdat dat te doen leek me singleswant als een echte fokker kom ik natuurlijk nooit buiten
Om de onderstaande topic reeks gaat het:
[Singles] ... Met speciale, geile 'overige' diensten!!..
Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat zo'n 3 kwart geen single meer isWTF IS DIT. Wat doen ze dan in dat topic vraag ik me af!
Vervolgens ging ts in wat fobo's rondkijken. Zijn het het allemaal van die overjarige wijven
Klacht: meer dan de helft is geen single in single topic
Klacht 2: als ze single zijn zijn het oude wijven
Klacht 3: Zijn ze geen single zijn het nog oude wijven
WHAHWAH RichCalibierquote:
lees de op eensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef assileM90 het volgende:
je moet ook uitgaan en dan hosselen das de bedoeling volgens mij hoooor
ow hij komt nooit buitenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef genakt het volgende:
[..]
WHAHWAH RichCalibier_!
[..]
lees de op eens
sorry aangepastquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Techno het volgende:
Dit topic zegt meer over de TS dan over Singles. Wat een faalhaas.
skatje je bent my nr1#quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Techno het volgende:
Dit topic zegt meer over de TS dan over Singles. Wat een faalhaas.
En jij hebt alle Singles IRL gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef genakt het volgende:
dus Ts dacht laat hij even wat wijven gaan hosselen. De beste plaats omdat dat te doen leek me singleswant als een echte fokker kom ik natuurlijk nooit buiten
Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat zo'n 3 kwart geen single meer isWTF IS DIT. Wat doen ze dan in dat topic vraag ik me af!
Vervolgens ging ts in wat fobo's rondkijken. Zijn het het allemaal van die overjarige wijven
Klacht 4: Zijn ze niet oud zijn ze alsnog niet moeders mooiste
antiklacht: Ripley zou ik wel doen
Dit geld natuurlijk alleen voor de vrouwen![]()
Tja, dat de TS zo lelijk als de nacht is kunnen wij ook niet helpen schat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Duimelot het volgende:
skatje je bent my nr1#
love you my best one
Door wie zal dat nou komenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
He grappig. Iedereen uit Singles zit nu in KLBDe toeval!
kreeg een linkje en was geeneens op fok moet je nagaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
Mag ik meedoen met jullie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat de TS zo lelijk als de nacht is kunnen wij ook niet helpen schat.
als ik een topic maak dan kan je verwachten dat dat gelijk wereldnieuws isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kreeg een linkje en was geeneens op fok moet je nagaan
fobo'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, TS komt nooit buiten. Da's eng, daar zijn mensen.
TS is van Rotterdam dat verklaard alles, wie wil nu een rotterdammer neuken!?!?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat de TS zo lelijk als de nacht is kunnen wij ook niet helpen schat.
In KLB is iets al gauw kwaliteit. Als ik hier een topic open met het alfabet er in dan is dat al kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik een topic maak dan kan je verwachten dat dat gelijk wereldnieuws is
zulke kwaliteit vind je niet snel
Ik geef hem gelijk. Maar zo denkt elke Fok!er. Een echte Fok!er komt niet buiten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, TS komt nooit buiten. Da's eng, daar zijn mensen.
Tja, hij heeft zelfs geen fobo, dat zegt wel genoeg hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
TS is van Rotterdam dat verklaard alles, wie wil nu een rotterdammer neuken!?!?
voel je je aangesproken ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
TS is van Rotterdam dat verklaard alles, wie wil nu een rotterdammer neuken!?!?
heb je wat aan je ogen ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, hij heeft zelfs geen fobo, dat zegt wel genoeg hè?
huh welk fobo heb ik net dan bekeken!?!?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, hij heeft zelfs geen fobo, dat zegt wel genoeg hè?
HOAX, die komen uit het guido-topic.quote:
Het is nog erger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
KLB is het afvoerputje van Fok!
Hij heeft wel een Les Paul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HOAX, die komen uit het guido-topic.
Iemand uit 1985 verkleedt zich niet als een 15 jarige onzekere puber.
quote:
quote:
Het is een chatbox die je zelf moet F5'nquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
Is dit nou hoe het altijd is in Singels?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
Dat laatste deed je toch al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:59 schreef Duimelot het volgende:
die ene foto waar je een klein stukje gezicht zag leek me nou net wel wat
moet ik dus weer over jou maar gaan dromen dan!?
Nee, als ik er ben is het geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
waarom zit jij hier niet vaker dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is nog erger.
ONZ is het afvoerputje van FOK! maar alles wat te slecht is voor het afvoerputje komt hier terecht.
heel verstandigquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch maar eens daar niet posten dan.
En het niveau wordt lager en lager...quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
waarom zit jij hier niet vaker dan?
13cm
postbode
maagd
je vodoet aan alle kenmerken van een gemiddelde KLB usert [ afbeelding ]
Maar ik post er zelfsquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch maar eens daar niet posten dan.
Put on your coolface.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
13cm
postbode
maagd
Dit is KLB, wat verwacht je dan?quote:
valt mij mee dat de teuntje vergelijking nog niet voorbij is gekomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En het niveau wordt lager en lager...
Wil je echt het niveau hier opkrikken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
Zullen we het nu over neuken gaan hebben /Singles-mode
Gaan we eindelijk neukenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
beter als die oudjes inderdaadquote:
ligt eraan wie wie gaat neuken ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je echt het niveau hier opkrikken.
wat een leuke woordspeling heequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je echt het niveau hier opkrikken.
over wie heb je het ?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan
antiklacht van jou: forget it ze hoort bij klacht 3 en is way out of your league....
Geilquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:08 schreef Duimelot het volgende:
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnen
Zo kan het dus ook.quote:
hallo het is fokquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omg je bent je eigen antiklacht alweer vergeten!?!?
je moet zelfs, kan niet wachten om die lekkere tong over mn klitje te voelen en eens flink met die lekkere têtten van je te spelenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet zelfs, kan niet wachten om die lekkere tong over mn klitje te voelen en eens flink met die lekkere têtten van je te spelen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
T kan ook heerlijk beffen, dat kan ie wel doen als ik gesandwitched wordtquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik zal je daarna ook nog lekker vingeren
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik zal je daarna ook nog lekker vingeren
Bagger welquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Toeval bestaat toch niet op Fok!?
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
T kan ook heerlijk beffen, dat kan ie wel doen als ik gesandwitched wordtga je gewoon met je natte poes op zn gezicht zitten....
Keep it cummin'quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Duimelot het volgende:
T kan ook heerlijk beffen, dat kan ie wel doen als ik gesandwitched wordtga je gewoon met je natte poes op zn gezicht zitten....
dus ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef krengetje het volgende:
Maar lieve TS, ik denk dat Ripley jou vierkant uit zou lachen als ze jou zou zien
Eindbaas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Niks tegen coolface he
Dat is wel eindbaas 5 van het internet.
oeh een lekkere geile chubbie hebben we nog niet in singles, nice pic wil je niet toch daar komen posten!?!?quote:
Tijn of stbabs misschien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
oeh een lekkere geile chubbie hebben we nog niet in singles, nice pic wil je niet toch daar komen posten!?!?
denk dat er best een paar geile single sletjes jou wel eens willen knuffelen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mag jijik lach jou nog harder uit, faalhaas
Ik zou voor hem bijna willen kappen met FF..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh een lekkere geile chubbie hebben we nog niet in singles, nice pic wil je niet toch daar komen posten!?!?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is maar een ding op te zeggen....
Há
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
binnenkort trouwens meeten he
ben weer in de buurt
18/19 juni? maar laat je dan wel iets weten voor onze befmeetquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik hoor t wel, hoop dat ik er dan wel ben en niet in zoetermeer zit
Slaap lekker schat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef Duimelot het volgende:
zo deze klacht is opgelost
tijd om mn bedje op te zoeken
mensen fijne nacht nog
Komt goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef krengetje het volgende:
18/19 juni? maar laat je dan wel iets weten voor onze befmeet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oké dan, slaap lekker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:25 schreef krengetje het volgende:
I know![]()
Welterusten, ik ga naast Duim liggen
quote:
en dikker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar nu ben ik nog ouder dan toen
zeker 823 kiloquote:
heel sneu inderdaad, toch een relatie maar altijd wanhopig geblevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat singlestopic is gewoon dikke HOAX, alleen maar bezette kutmensen, lekker vast kankerclubje
En jullie trappen er gewoon met open ogen in, dat is nog wel het mooiste.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat singlestopic is gewoon dikke HOAX, alleen maar bezette kutmensen, lekker vast kankerclubje
*braad hele kip*quote:
nog trots zijn op die sneuheid ook, dat is nog wel het mooistequote:Op woensdag 19 mei 2010 01:26 schreef Techno het volgende:
[..]
En jullie trappen er gewoon met open ogen in, dat is nog wel het mooiste.
Je bedoelt de sneuheid dat je niet eens capabel genoeg bent om de OP van het Singles topic te lezen; laat staan om die tekst ook te begrijpen? Nou, wees er maar trots op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:36 schreef klaagbaas het volgende:
nog trots zijn op die sneuheid ook, dat is nog wel het mooiste![]()
![]()
Nee ik bedoel de overduidelijke triest en sneuheid van die users daar, onder andere jij, die een zielig kankerclubje vormen. Nou, wees er maar trots opquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt de sneuheid dat je niet eens capabel genoeg bent om de OP van het Singles topic te lezen; laat staan om die tekst ook te begrijpen? Nou, wees er maar trots op.
misschien ligt het wel ook gewoon aan jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:47 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de overduidelijke triest en sneuheid van die users daar, onder andere jij, die een zielig kankerclubje vormen. Nou, wees er maar trots op
Ach gut, voel je je buitengesloten en ben je nu jaloers?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:47 schreef klaagbaas het volgende:
Nee ik bedoel de overduidelijke triest en sneuheid van die users daar, onder andere jij, die een zielig kankerclubje vormen. Nou, wees er maar trots op
Dat kan je natuurlijk alleen denken als je waarde hecht aan dat soort zielige sneue kankerclubjes en kan je derhalve mijn antwoord wel raden als je enigszins logisch kan nadenkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach gut, voel je je buitengesloten en ben je nu jaloers?
Tja, als jij continue allerhande foutieve aannames blijft doen, dan schort er toch echt iets aan jouw eigen vermogen om logische verbanden te leggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:52 schreef klaagbaas het volgende:
Dat kan je natuurlijk alleen denken als je waarde hecht aan dat soort zielige sneue kankerclubjes en kan je derhalve mijn antwoord wel raden als je enigszins logisch kan nadenken
*denkt logisch na..quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:52 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk alleen denken als je waarde hecht aan dat soort zielige sneue kankerclubjes en kan je derhalve mijn antwoord wel raden als je enigszins logisch kan nadenken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:58 schreef klaagbaas het volgende:
ik ben triest, kan niet normaal doen en wil heel graag vriendjes maken in het singlestopic, maar omdat ik een kneus ben lukt het me niet! daarom ga ik nu maar rellen, misschien dat ik daar nog aandacht mee krijg
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:59 schreef Techno het volgende:
[..]
War hasn't even begun yet, it's just entertainment.
Tja, over kansloos gesproken....quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat een baas ben jij![]()
" Ik speel nu alleen nog maar eventjes!"
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hallo menschen,
Ik ben op zoek naar den nieuwen single van Sieneke.
Als u zo'n single ins uw bezit hebt, gelieven te prijveet messegen naar mein.
Groeten
Geurt jan
Postbode? Sinds wanneer ben ik postbode?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
13cm
postbode
maagd
Mwah, dat valt in dit topic nog wel mee hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:26 schreef RealZeus het volgende:
Ook weer typisch KLB-reacties: kankerdit, kankerdat.
Je woont wel vlak bij mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik verwijder twee dagen geleden mijn foto uit mn Fobo, en we hebben meteen de naam lelijk te zijn
Sorry Singles
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*denkt logisch na..
ik vermoed iets als dit:
[..]
Ja precesquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso slowchatsLeuk hoor, 400 posts per dag vol met onzon.
"Wahah straks even naar schoolquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja preces
Voorbeeld SC topique:
'hoi iedereen'
'hoi user'
'beetje gezellig hier?'
'jaaa zeker wel'
'Alles goed hier?'
'jaaa helemaal lekker'
'Heeeeej <insert vrouwelijke user>'
'heeej'
'alles goed?'
'jaa lekker'
'Hoe is t verder dan?'
'Jaaa goed'
'Ok dan'
'lekker man'
'super'
Terechte klacht. Denk ik. Ik als single wil zelfs nog niet onder invloed posten in dat topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef genakt het volgende:
Klacht 4: Zijn ze niet oud zijn ze alsnog niet moeders mooiste
antiklacht: Ripley zou ik wel doen
Dit geld natuurlijk alleen voor de vrouwen![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:26 schreef RealZeus het volgende:
Ook weer typisch KLB-reacties: kankerdit, kankerdat.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
See me trollin them klb bitches haha
ja echt hequote:Op woensdag 19 mei 2010 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
See me trollin them klb bitches haha
Hij is gewoon een noeste playa die realzeusquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef genakt het volgende:
[..]
ja echt he![]()
en dan gewoon alle klachten ontkennen !
boehoequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
Toch typisch dat die kneuzen hier andermans foto gaan posten en dan een grote bek hebben terwijl ze zelf geen FoBo hebben.
TS opent een topic over een reeks waar ik in post. Dan kun je er donder op zeggen dat wij even komen buurten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boehoe
flikker toch op uit klb als je onz kneuzen en kut vindt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TS opent een topic over een reeks waar ik in post. Dan kun je er donder op zeggen dat wij even komen buurten.
Met de nadruk op even?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TS opent een topic over een reeks waar ik in post. Dan kun je er donder op zeggen dat wij even komen buurten.
Ik heb een keer met Rockabella wat gedronken... hele toffe meid!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef klaagbaas het volgende:
Ik zit net dat topic te lezen, er is een nieuwe, en Rockabella is weer single! IK ZOU ZEGGEN HEEREN VAN KLB EROPAF!!!
Tot zover de speciale vermelding onderaan de OPquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef Ripley het volgende:
Maar ik ben niet single, oud en niet moeders mooiste, genakt.
Wat deed je er net dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Terechte klacht. Denk ik. Ik als single wil zelfs nog niet onder invloed posten in dat topic.
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Kreator het volgende:
Hey ripley.
Hoe is het eigenlijk met Smike?
Groetjes,
Krea.
A. Ik ben niet triestquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:47 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Ik ben niet triest
B. Ik ben niet sneu
C. Ik zit niet in een clubje
D. De belangrijkste: Ik heb geen kanker.
En daar ben ik trots op ja
Oehh jij mag hier wel posten jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef Ripley het volgende:
Ow wacht, ik zie op linked in dat ie nu software engineer is
Ik wil niet bij jullie clubje horen want dan ga je me toch weer aankleden als fucking mascotte!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil je soms niet bij ons clubje horen?!? Ben je homo ofzo.
Groetjes,
Krea.
O 'rly the OWL is onp0wnbaar. Zelfs niet door een kansloos nerdplaatje van een andere toffe uil.quote:
En die gebruikte je om je voor te stellen hoe ik voor je zat?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
O 'rly the OWL is onp0wnbaar. Zelfs niet door een kansloos nerdplaatje van een andere toffe uil.
Allebei even triest natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die gebruikte je om je voor te stellen hoe ik voor je zat?
Want ik zie toch echt een harder falend aura van jouw posts afstralen
Uberhaubt, wat is er nu triester? Posten in een singles topic voor de fun, of er gaan posten in de hoop op internet een wijf te kunnen scoren en dan janken dat je geen aandacht krijgt of dat er niets leuks tussenzit?
Ja want posten op internet voor de fun is HEUL triestquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want posten op internet voor de fun is HEUL triest
Net zoals klagen. Over alles. En jezelf dan klaagbaas noemen. En feilloos de meest nerdy pics kunnen vinden om een iemand van repliek te dienen. "Zo nu heb ik hem! Ik plaats een uil-plaatje!"
You got me. I failed!
You got me again! O my, you are like SO good!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You got me again! O my, you are like SO good!
Wat een kankergaye post dit, tyfus zeg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom nou, laat het meisje haar zegje doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat een kankergaye post dit, tyfus zeg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
watquote:
Kijk uit, het is besmettelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat![]()
In mijn KLB?Ik heb een TR gedaan.
En dat is belangrijk, omdat?quote:
Omdat ik nu weet dat ik je posts niet meer serieus hoef te nemen.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef RichCalibier het volgende:
Jou toptopic is vanaf nu een waargebeurd geïmproviseerd liedje!![]()
'Richcalibier - Singles.. wat een klote topic!'
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef RichCalibier het volgende:
Je zegt Overige jarige, het is overjarigequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:24 schreef RichCalibier het volgende:
Omdat je bang bent dat het pogingen zijn om JOU serieus te nemen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ik nu weet dat ik je posts niet meer serieus hoef te nemen.
Kanker hoort bij hetero's. Homo's krrijgen al aids.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat een kankergaye post dit, tyfus zeg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je bang bent dat het pogingen zijn om JOU serieus te nemen?
Ik heb je fobo bekeken, en ondanks het gebrek aan lef om een foto te posten kan ik er wel uit opmaken dat je een extreme nerd bent.
Homo's hebben smaak. Bij deze: je hoeft NIET bang te zijn dat ik je ga nemen.
De posts hier zijn zonder dubbele bodem dus.
Hahahah kijk die faggot shit posten danquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kanker hoort bij hetero's. Homo's krrijgen al aids.
Get your diseases straight, straightboy.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je bang bent dat het pogingen zijn om JOU serieus te nemen?
Ik heb je fobo bekeken, en ondanks het gebrek aan lef om een foto te posten kan ik er wel uit opmaken dat je een extreme nerd bent.
Homo's hebben smaak. Bij deze: je hoeft NIET bang te zijn dat ik je ga nemen.
De posts hier zijn zonder dubbele bodem dus.
Jij denkt me te hebben met het woord faggott, of met de betiteling shit?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Hahahah kijk die faggot shit posten dan![]()
Dit is echt de meest sneue post ooit!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kanker hoort bij hetero's. Homo's krrijgen al aids.
Get your diseases straight, straightboy.
Pics van je titsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Ripley het volgende:
Gezellig, iedereen geinfecteerd met angel's gayness. How twinkly
Ik hoef maar 1x te zwaaien met mijn polsje en meteen gaat de aandacht naar me toe.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Drinky het volgende:
Wat een saai topic, dit gaat over homo's niet over singles
Probeer even 't sarcasme te snappenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is echt de meest sneue post ooit!
Zelfs AdvancedPauper is minder erg
Ja net alsof ik echt 5 pagina's met bullshit ga lezenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer even 't sarcasme te snappen
Of iig wat achtergrondinfo te krijgen.
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:
Kan een modje even het gay tagje aan de TT toevoegen! Bedankt alvast!
Shower the world in Pink & Glitterquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Ripley het volgende:
Gezellig, iedereen geinfecteerd met angel's gayness. How twinkly
Mensen van internetforums kennenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shower the world in Pink & Glitter
Je kent me Rip, je kent me
Ik heb wel een paar modjes in m'n bestand.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:
Kan een modje even het gay tagje aan de TT toevoegen! Bedankt alvast!
Bijna net zo sneu als willen scoren in singles eigenlijk he?quote:
Ik wist het wel dat swarmahoer een homo was!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar modjes in m'n bestand.
Kan wel eens kijken wat ik met een zeepje voor elkaar kan krrijgen
Zeg..........*ping*
Zou DAAROM de TS niet hebben kunnen scoren in Singles?
Er zitten te weinig nichten!
Is hetzelfdequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna net zo sneu als willen scoren in singles eigenlijk he?
En jij wilt hem als enige (voor zover ik weet) homo niet. Wat een deceptie moet dat voor TS zijn geweestquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar modjes in m'n bestand.
Kan wel eens kijken wat ik met een zeepje voor elkaar kan krrijgen
Zeg..........*ping*
Zou DAAROM de TS niet hebben kunnen scoren in Singles?
Er zitten te weinig nichten!
Zeg, da hedde nie van mij he!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist het wel dat swarmahoer een homo was!!!
ik wist niet beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna net zo sneu als willen scoren in singles eigenlijk he?
Ik was er op dat moment niet. EN het mietje heeft geen foto.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij wilt hem als enige (voor zover ik weet) homo niet. Wat een deceptie moet dat voor TS zijn geweest
Hadde gij die'n OP nie geleze dan?quote:
het is best een geil jong ding hoor, daar kun je vast wel wat van makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was er op dat moment niet. EN het mietje heeft geen foto.
Ik ben oppervlakkig. I need abs. And a cute face.
Ik gok niet dat ie beide heeft. Of ook maar 1 van de 2.
Ik snap dus ergens wel dit KLB topic. Gewoon frustratiedumperij.
Nah. Is dat opgelost. Kan ik rustig naar mijn huis terug
*sprinkelt nog ff wat rainbowdust en diamondglitter en huppelt dan richting zijn eenhoorn om richting de zon te rijden*
over welk mietje heb je hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*sprinkelt nog ff wat rainbowdust en diamondglitter en huppelt dan richting zijn eenhoorn om richting de zon te rijden*
Ik neem je ook niks kwalijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo ik ben TSquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadde gij die'n OP nie geleze dan?
(O kut ik was weg, had m'n eenhoorn al gestart!)
Riiihiiip, lok me nou niet terug met dit soort opgeilerij!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
het is best een geil jong ding hoor, daar kun je vast wel wat van maken
Ben je dom of zo: Ik bedoelde van het SINGLES TOPIC!quote:
ja dan moet je dat erbij zetten domboquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je dom of zo: Ik bedoelde van het SINGLES TOPIC!
JIj moet nu pics van je tits posten of weer terug gaan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
het is best een geil jong ding hoor, daar kun je vast wel wat van maken
Ik ging er vanuit dat je intelligentie het mysterie nog wel aankon dokusquote:
duidelijk niet zoals je al merktequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je intelligentie het mysterie nog wel aankon dokus
Je hebt fok! = wanhoopquote:
My bad. Zoals de waard is enz.quote:
ben je echt weg?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My bad. Zoals de waard is enz.
Zal het niet meer doenBen er vandoor. Topic is genioeg volgesprinkeld.
Mogen jullie de laatste paar posts nog ff bashen
iedereen nog maagd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Wing het volgende:
En zo eindigde de KLB & R&P meeting...
Body count: 0
The End!
Gebied Amsterdam-Zaanstad-Purmerendquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso wel vragen waar ze vandaan komen en dan aan de hand van deze kaart beoordelen hoe groot de kans is dat ze lekker is.
[ afbeelding ]
© Laki International b.v.
Sowieso.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gebied Amsterdam-Zaanstad-Purmerend
paar uur later in het singlestopic:quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef friekin_ het volgende:
Terechte klacht. Denk ik. Ik als single wil zelfs nog niet onder invloed posten in dat topic.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef friekin_ het volgende:
Toen wist ik niet hoe leuk het hier was.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Eerst hier:
[..]
paar uur later in het singlestopic:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Eerst hier:
[..]
paar uur later in het singlestopic:
[..]
PvdA lijkt me wel geschiktquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
kan zo in de politiek aan de slag..
Mooi, dat is namelijk mijn aspiratie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
kan zo in de politiek aan de slag..
Jij neukt toch die blonde?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kwaliteit he !quote:
jaquote:
Wel met negen rubbers om mag ik hopen.quote:
hoezo dat nou weer hahahaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel met negen rubbers om mag ik hopen.
Anders hebben we straks een koffietafel van steven. R.I.P.
Je was zulkes aardige aids-patient.!!111
Ja daar krijg je wel aids van inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |