heel verstandigquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch maar eens daar niet posten dan.
En het niveau wordt lager en lager...quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
waarom zit jij hier niet vaker dan?
13cm
postbode
maagd
je vodoet aan alle kenmerken van een gemiddelde KLB usert [ afbeelding ]
Maar ik post er zelfsquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch maar eens daar niet posten dan.
Put on your coolface.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
waarom zit jij hier niet vaker dan?
13cm
postbode
maagd
je vodoet aan alle kenmerken van een gemiddelde KLB usert [ afbeelding ]
Dit is KLB, wat verwacht je dan?quote:
valt mij mee dat de teuntje vergelijking nog niet voorbij is gekomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En het niveau wordt lager en lager...
Wil je echt het niveau hier opkrikken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
Zullen we het nu over neuken gaan hebben /Singles-mode
Gaan we eindelijk neukenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
beter als die oudjes inderdaadquote:
ligt eraan wie wie gaat neuken ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je echt het niveau hier opkrikken.
wat een leuke woordspeling heequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je echt het niveau hier opkrikken.
over wie heb je het ?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan
antiklacht van jou: forget it ze hoort bij klacht 3 en is way out of your league....
Geilquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |