huh welk fobo heb ik net dan bekeken!?!?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, hij heeft zelfs geen fobo, dat zegt wel genoeg hè?
HOAX, die komen uit het guido-topic.quote:
Het is nog erger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
KLB is het afvoerputje van Fok!
Hij heeft wel een Les Paul.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HOAX, die komen uit het guido-topic.
Iemand uit 1985 verkleedt zich niet als een 15 jarige onzekere puber.
quote:
quote:
Het is een chatbox die je zelf moet F5'nquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
Is dit nou hoe het altijd is in Singels?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
Dat laatste deed je toch al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:59 schreef Duimelot het volgende:
die ene foto waar je een klein stukje gezicht zag leek me nou net wel wat
moet ik dus weer over jou maar gaan dromen dan!?
Nee, als ik er ben is het geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef Fortitude het volgende:
waarom zit jij hier niet vaker dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is nog erger.
ONZ is het afvoerputje van FOK! maar alles wat te slecht is voor het afvoerputje komt hier terecht.
heel verstandigquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch maar eens daar niet posten dan.
En het niveau wordt lager en lager...quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
waarom zit jij hier niet vaker dan?
13cm
postbode
maagd
je vodoet aan alle kenmerken van een gemiddelde KLB usert [ afbeelding ]
Maar ik post er zelfsquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Toch maar eens daar niet posten dan.
Put on your coolface.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
waarom zit jij hier niet vaker dan?
13cm
postbode
maagd
je vodoet aan alle kenmerken van een gemiddelde KLB usert [ afbeelding ]
Dit is KLB, wat verwacht je dan?quote:
valt mij mee dat de teuntje vergelijking nog niet voorbij is gekomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En het niveau wordt lager en lager...
Wil je echt het niveau hier opkrikken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
Zullen we het nu over neuken gaan hebben /Singles-mode
Gaan we eindelijk neukenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
beter als die oudjes inderdaadquote:
ligt eraan wie wie gaat neuken ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:06 schreef krengetje het volgende:
Jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je echt het niveau hier opkrikken.
wat een leuke woordspeling heequote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Wil je echt het niveau hier opkrikken.
over wie heb je het ?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan
antiklacht van jou: forget it ze hoort bij klacht 3 en is way out of your league....
Geilquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |