kat williamsquote:
ja dat maakt ze niet lekker of singlequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef genakt het volgende:
Nou is Ts sinds van de week weer vrijgezel![]()
dus Ts dacht laat hij even wat wijven gaan hosselen. De beste plaats omdat dat te doen leek me singleswant als een echte fokker kom ik natuurlijk nooit buiten
Om de onderstaande topic reeks gaat het:
[Singles] ... Met speciale, geile 'overige' diensten!!..
Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat zo'n 3 kwart geen single meer isWTF IS DIT. Wat doen ze dan in dat topic vraag ik me af!
Vervolgens ging ts in wat fobo's rondkijken. Zijn het het allemaal van die overjarige wijven
Klacht: meer dan de helft is geen single in single topic
Klacht 2: als ze single zijn zijn het oude wijven
Klacht 3: Zijn ze geen single zijn het nog oude wijven
WHAHWAH RichCalibierquote:
lees de op eensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef assileM90 het volgende:
je moet ook uitgaan en dan hosselen das de bedoeling volgens mij hoooor
ow hij komt nooit buitenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef genakt het volgende:
[..]
WHAHWAH RichCalibier_!
[..]
lees de op eens
sorry aangepastquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Techno het volgende:
Dit topic zegt meer over de TS dan over Singles. Wat een faalhaas.
skatje je bent my nr1#quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Techno het volgende:
Dit topic zegt meer over de TS dan over Singles. Wat een faalhaas.
En jij hebt alle Singles IRL gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef genakt het volgende:
Nou is Ts sinds van de week weer vrijgezel![]()
dus Ts dacht laat hij even wat wijven gaan hosselen. De beste plaats omdat dat te doen leek me singleswant als een echte fokker kom ik natuurlijk nooit buiten
Om de onderstaande topic reeks gaat het:
[Singles] ... Met speciale, geile 'overige' diensten!!..
Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat zo'n 3 kwart geen single meer isWTF IS DIT. Wat doen ze dan in dat topic vraag ik me af!
Vervolgens ging ts in wat fobo's rondkijken. Zijn het het allemaal van die overjarige wijven
Klacht: meer dan de helft is geen single in single topic
Klacht 2: als ze single zijn zijn het oude wijven
Klacht 3: Zijn ze geen single zijn het nog oude wijven
Klacht 4: Zijn ze niet oud zijn ze alsnog niet moeders mooiste
antiklacht: Ripley zou ik wel doen
Dit geld natuurlijk alleen voor de vrouwen![]()
Tja, dat de TS zo lelijk als de nacht is kunnen wij ook niet helpen schat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Duimelot het volgende:
skatje je bent my nr1#
love you my best one
Door wie zal dat nou komenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
He grappig. Iedereen uit Singles zit nu in KLBDe toeval!
kreeg een linkje en was geeneens op fok moet je nagaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
He grappig. Iedereen uit Singles zit nu in KLBDe toeval!
Mag ik meedoen met jullie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat de TS zo lelijk als de nacht is kunnen wij ook niet helpen schat.
als ik een topic maak dan kan je verwachten dat dat gelijk wereldnieuws isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kreeg een linkje en was geeneens op fok moet je nagaan
fobo'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, TS komt nooit buiten. Da's eng, daar zijn mensen.
TS is van Rotterdam dat verklaard alles, wie wil nu een rotterdammer neuken!?!?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat de TS zo lelijk als de nacht is kunnen wij ook niet helpen schat.
In KLB is iets al gauw kwaliteit. Als ik hier een topic open met het alfabet er in dan is dat al kwaliteit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef genakt het volgende:
[..]
als ik een topic maak dan kan je verwachten dat dat gelijk wereldnieuws is
zulke kwaliteit vind je niet snel
Ik geef hem gelijk. Maar zo denkt elke Fok!er. Een echte Fok!er komt niet buiten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, TS komt nooit buiten. Da's eng, daar zijn mensen.
Tja, hij heeft zelfs geen fobo, dat zegt wel genoeg hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
TS is van Rotterdam dat verklaard alles, wie wil nu een rotterdammer neuken!?!?
voel je je aangesproken ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
TS is van Rotterdam dat verklaard alles, wie wil nu een rotterdammer neuken!?!?
heb je wat aan je ogen ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, hij heeft zelfs geen fobo, dat zegt wel genoeg hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |