wat is er mis met de TTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Barbusse het volgende:
T zal ook weer eens mata als TS niet zijn met zulks een TT
Zoals al eerder gezegd, ik heb al 13 jaar (snelle) kleinere auto's gehad. Ik wil een keer een grote automaat met minimaal een v6. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef mrbox het volgende:
maar wil jij serieus die auto ? is dat niet een beetje oude lullen bak ?
Barb mist zijn Zwitserse kaasmeisje..quote:
Niks. Selchts voorspelbaar, gezien de TSquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks. Selchts voorspelbaar, gezien de TS
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb mist zijn Zwitserse kaasmeisje..
Lollers, ik ben goed bezigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks. Selchts voorspelbaar, gezien de TS
Hahaah klopt! Zei een oud-collega van me ook altijd.quote:
Hoeft nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lollers, ik ben goed bezig![]()
* Barbusse sets sail on board the epic fail![]()
Ik neem het terug krengel
nou IRL...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en hoe had u dat gehad willen hebben?
Hier rijdt er ook eentje. Nou ja, rijd.....staat stil in het verkeer. En hard dattie gaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaah klopt! Zei een oud-collega van me ook altijd.
Maar een RS8 is zeker wel geil. En zie je niet vaak (vandaag toevallig 1)
Okeequote:
JB heeft een date?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou IRL...videos en foto's kunnen gemanipuleerd worden
Ik wist niet dat die bestond... bedoel je niet RS6, R8, of S8?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef El_Matador het volgende:
Maar een RS8 is zeker wel geil. En zie je niet vaak (vandaag toevallig 1)
Bij mij in de buurt rijden er 3 rondquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier rijdt er ook eentje. Nou ja, rijd.....staat stil in het verkeer. En hard dattie gaat![]()
[..]
Okee
FireFoxje!quote:
Is jou goed recht natuurlijk ! automaat is top overigens... vraag me wel af hoe die rijdt. Ik zou er niet snel een kopen, maar dat is idd persoonlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik heb al 13 jaar (snelle) kleinere auto's gehad. Ik wil een keer een grote automaat met minimaal een v6. Gewoon omdat het kan.
En een reputatie boeit me echt helemaal niets.. Who cares dat het een ouwelullenbak is, als het lekker rijdt en er mooi uitziet (en ja, dat is persoonlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |