quote:
Audi is na een goed gesprek met 3 collega's met een A8 en A6, en met mijn monteur, afgevallen. Te duur in onderhoud.quote:
Ze zijn gewoon tofquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef mrbox het volgende:
wat is dat toch met vrouwen en audi's ? valt me op dat veel fok dames zo geilen op audi
neuh dat denk ik nietquote:
Sex op wielen.. A8, R8.. TTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Kreator het volgende:
[..].
[..]
Audi is na een goed gesprek met 3 collega's met een A8 en A6, en met mijn monteur, afgevallen. Te duur in onderhoud.
Overprijsde grijze degelijkheid. Betrouwbaar en voorspelbaar. De ideale man dus voor de kinderen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef mrbox het volgende:
wat is dat toch met vrouwen en audi's ? valt me op dat veel fok dames zo geilen op audi
Mja, dat is waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet ze ook wel érg veel.. Allemaal leaseyuppen.
Barbusse...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he...geen initiatief, geen inventiviteit....Gewoon een stok tussen de spaken van z'n voorwiel steken, dan heb je tijd zat.
ben jij z afschrikwekkend ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh dat denk ik niet![]()
* -Engel- ziet het mannetje steeds harder fietsen en dan nog eens bang achterom kijken![]()
Leaseyupquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet ze ook wel érg veel.. Allemaal leaseyuppen.
Stort het geld op mijn bankquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor 15k of minder gaat dat niet lukken.Het moet wel een beetje realistisch blijven...
Heb een stoere Maserati op de foto gezet vanavond.quote:
neuh... maar als iemand dat zomaar schreeuwt, ga je toch niet stoppen met fietsen om een praatje aan te knopen of wel dan....quote:
Ik wil best wel je persoonlijke kofferdraagster wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een stoere Maserati op de foto gezet vanavond.
En lekker luxe gedineerd en shisha gerookt. TOPavond.
je mag mijn auto hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik koop toch liever een auto dan. Ik heb er hard voor gespaard ook. En gewerkt.
Het is theoretisch mogelijk lieverdquote:
en hoe had u dat gehad willen hebben?quote:
maar wil jij serieus die auto ? is dat niet een beetje oude lullen bak ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik koop toch liever een auto dan. Ik heb er hard voor gespaard ook. En gewerkt.
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh... maar als iemand dat zomaar schreeuwt, ga je toch niet stoppen met fietsen om een praatje aan te knopen of wel dan....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik wil best wel je persoonlijke kofferdraagster worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |