quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zijn ze overal te vindenDus ik begrijp de vraag waar ze zijn niet helemaal. Zulks een vrouw
Je wist het niet zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o dat is het probleem dus.....
zag trouwens wel een lekkertje op de fiets voorbij crossen...zag eruit als een man
omdat je een piemel hebt en eventueel lief kan zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je het zo ruim ziet, ja dan ben ik een echte man
niks "eventueel"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat je een piemel hebt en eventueel lief kan zijn![]()
oke
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o dat is het probleem dus.....
zag trouwens wel een lekkertje op de fiets voorbij crossen...zag eruit als een man
Of gefloten?quote:
jawel... maar hij ging zo snel....dat ik maar 2 seconden had om te keuren...quote:
jullie konden geen definitie geven net dus dan probeer je gewoon het tegenovergestelde te beweren en dan kom je er ookquote:
jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat moet ik roepen dan????
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LEKKER DING!!!! <<< zoiets???
dat is vaak wel het meest effectiefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat moet ik roepen dan????
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LEKKER DING!!!! <<< zoiets???
Echt he...geen initiatief, geen inventiviteit....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jawel... maar hij ging zo snel....dat ik maar 2 seconden had om te keuren...ik heb graag iets langer de tijd
lelijke bak, wil jij die hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Kreator het volgende:
Zaterdag auto's kijken.
Deze staat bovenaan de lijst:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/jaguar/s-type/6705499
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Kreator het volgende:
Zaterdag auto's kijken.
Deze staat bovenaan de lijst:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/jaguar/s-type/6705499
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |