quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten! Maar ik wil eerst dit nog ff kwijt: dit was ongeveer het saaiste Singlestopic in de geschiedenis van Singlestopics.![]()
Het grapje van STING was het hoogtepunt! (wat ik overigens niet nadelig bedoeld is voor STING).
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten! Maar ik wil eerst dit nog ff kwijt: dit was ongeveer het saaiste Singlestopic in de geschiedenis van Singlestopics.![]()
Het grapje van STING was het hoogtepunt! (wat ik overigens niet nadelig bedoeld is voor STING).
Echte mannen nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als ze hun dikke teen hebben gestoten gaan ze al dood
Hierquote:
* JoeBravo houd z'n handen naar benedenquote:
U riep?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo houd z'n handen naar beneden
quote:
FF woont daarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want als je daar woont, dan moet je wel! Je houdt geen 5 minuten stand tegen de woeste Amstelveense natuur!
definieer "echt".quote:
Dus dat maakt Amstelveen de plaats voor echte mannen?quote:
Scherp!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus dat maakt Amstelveen de plaats voor echte mannen?Ergo: als hij verhuisd is hij geen echte man meer?
Overal waar hij heen gaat wonen echte mannen.. op zn minst 1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus dat maakt Amstelveen de plaats voor echte mannen?Ergo: als hij verhuisd is hij geen echte man meer?
Die onverschilligheid vinden ze juist zo sexy. Maar oh wee als je je zo gedraagt tegenover henquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
definieer "echt".![]()
Ik ga wat mij betreft niet door voor een doorsnee "echte man". En dat boeit me niks overigens.
Echt?.. euh.. met piemel, lief zijn enzquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
definieer "echt".![]()
Ik ga wat mij betreft niet door voor een doorsnee "echte man". En dat boeit me niks overigens.
als je het zo ruim ziet, ja dan ben ik een echte manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Echt?.. euh.. met piemel, lief zijn enz
o dat is het probleem dus.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Overal waar hij heen gaat wonen echte mannen.. op zn minst 1
En niet miepen als je je hebt gestoten ofzo hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je het zo ruim ziet, ja dan ben ik een echte man
En zijn ze overal te vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je het zo ruim ziet, ja dan ben ik een echte man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |