OMGquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Omdat ik de enige wil zijn die hysterisch en theatraal doet.
Het zit in mijn bloed, laat me!
Onsteking in mn rugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En, wat is de diagnose en de prognose?
Hehe. Zo maak je weer wat mee op je werkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en er waren toestanden en toen mocht ik heel Belangrijk en Interessant doen, en nu zitten we gewoon weer chips te eten
Hij noemt me meisjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMGJij hebt nog heel wat te leren, meisje
Diclofenac? Wel kut zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Onsteking in mn rugVoorgeschreven: pillen en rust
Ik leef voor die momenten, ik ga er straks 1 van de trap af duwen denk ik, collumfractuur: here we come!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Zo maak je weer wat mee op je werk
Haha. Veel plezierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik leef voor die momenten, ik ga er straks 1 van de trap af duwen denk ik, collumfractuur: here we come!
Ga even zitten en maak aantekeningen terwijl je toe kijkt, jongedamequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij noemt me meisje![]()
En geen mevrouw![]()
Zoals de gewoonte is lately
Hadden ze het vanmorgen op de radio over ja. Guus voorspeld (op aanvraag van Giel Beelen) dat het nummer op 1 blijft staan tot ongeveer 20 juni.quote:
Als het posten hier stil valt, lijken velen te denken dat het youtubelinkjestijd is.quote:
Ik kwam het net bij een vriendinnetje tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hadden ze het vanmorgen op de radio over ja. Guus voorspeld (op aanvraag van Giel Beelen) dat het nummer op 1 blijft staan tot ongeveer 20 juni.
Ben je nou nog steeds ziek?quote:
Mannenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen verkouden, veel kuchen en hoofdpijn
och arme....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen verkouden, veel kuchen en hoofdpijn
Pardon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |