misschien ligt het wel ook gewoon aan jouquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:47 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de overduidelijke triest en sneuheid van die users daar, onder andere jij, die een zielig kankerclubje vormen. Nou, wees er maar trots op
Ach gut, voel je je buitengesloten en ben je nu jaloers?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:47 schreef klaagbaas het volgende:
Nee ik bedoel de overduidelijke triest en sneuheid van die users daar, onder andere jij, die een zielig kankerclubje vormen. Nou, wees er maar trots op
Dat kan je natuurlijk alleen denken als je waarde hecht aan dat soort zielige sneue kankerclubjes en kan je derhalve mijn antwoord wel raden als je enigszins logisch kan nadenkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach gut, voel je je buitengesloten en ben je nu jaloers?
Tja, als jij continue allerhande foutieve aannames blijft doen, dan schort er toch echt iets aan jouw eigen vermogen om logische verbanden te leggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:52 schreef klaagbaas het volgende:
Dat kan je natuurlijk alleen denken als je waarde hecht aan dat soort zielige sneue kankerclubjes en kan je derhalve mijn antwoord wel raden als je enigszins logisch kan nadenken
*denkt logisch na..quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:52 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk alleen denken als je waarde hecht aan dat soort zielige sneue kankerclubjes en kan je derhalve mijn antwoord wel raden als je enigszins logisch kan nadenken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:58 schreef klaagbaas het volgende:
ik ben triest, kan niet normaal doen en wil heel graag vriendjes maken in het singlestopic, maar omdat ik een kneus ben lukt het me niet! daarom ga ik nu maar rellen, misschien dat ik daar nog aandacht mee krijg
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:59 schreef Techno het volgende:
[..]
War hasn't even begun yet, it's just entertainment.
Tja, over kansloos gesproken....quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat een baas ben jij![]()
" Ik speel nu alleen nog maar eventjes!"
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hallo menschen,
Ik ben op zoek naar den nieuwen single van Sieneke.
Als u zo'n single ins uw bezit hebt, gelieven te prijveet messegen naar mein.
Groeten
Geurt jan
Postbode? Sinds wanneer ben ik postbode?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:01 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
waarom zit jij hier niet vaker dan?
13cm
postbode
maagd
je vodoet aan alle kenmerken van een gemiddelde KLB usert [ afbeelding ]
Mwah, dat valt in dit topic nog wel mee hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:26 schreef RealZeus het volgende:
Ook weer typisch KLB-reacties: kankerdit, kankerdat.
Je woont wel vlak bij mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:43 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik verwijder twee dagen geleden mijn foto uit mn Fobo, en we hebben meteen de naam lelijk te zijn
Sorry Singles
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*denkt logisch na..
ik vermoed iets als dit:
[..]
Ja precesquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Sowieso slowchatsLeuk hoor, 400 posts per dag vol met onzon.
"Wahah straks even naar schoolquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja preces
Voorbeeld SC topique:
'hoi iedereen'
'hoi user'
'beetje gezellig hier?'
'jaaa zeker wel'
'Alles goed hier?'
'jaaa helemaal lekker'
'Heeeeej <insert vrouwelijke user>'
'heeej'
'alles goed?'
'jaa lekker'
'Hoe is t verder dan?'
'Jaaa goed'
'Ok dan'
'lekker man'
'super'
Terechte klacht. Denk ik. Ik als single wil zelfs nog niet onder invloed posten in dat topic.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef genakt het volgende:
Nou is Ts sinds van de week weer vrijgezel![]()
dus Ts dacht laat hij even wat wijven gaan hosselen. De beste plaats omdat dat te doen leek me singleswant als een echte fokker kom ik natuurlijk nooit buiten
Om de onderstaande topic reeks gaat het:
[Singles] ... Met speciale, geile 'overige' diensten!!..
Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat zo'n 3 kwart geen single meer isWTF IS DIT. Wat doen ze dan in dat topic vraag ik me af!
Vervolgens ging ts in wat fobo's rondkijken. Zijn het het allemaal van die overjarige wijven
Klacht: meer dan de helft is geen single in single topic
Klacht 2: als ze single zijn zijn het oude wijven
Klacht 3: Zijn ze geen single zijn het nog oude wijven
Klacht 4: Zijn ze niet oud zijn ze alsnog niet moeders mooiste
antiklacht: Ripley zou ik wel doen
Dit geld natuurlijk alleen voor de vrouwen![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:26 schreef RealZeus het volgende:
Ook weer typisch KLB-reacties: kankerdit, kankerdat.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
See me trollin them klb bitches haha
ja echt hequote:Op woensdag 19 mei 2010 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
See me trollin them klb bitches haha
Hij is gewoon een noeste playa die realzeusquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef genakt het volgende:
[..]
ja echt he![]()
en dan gewoon alle klachten ontkennen !
boehoequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
Toch typisch dat die kneuzen hier andermans foto gaan posten en dan een grote bek hebben terwijl ze zelf geen FoBo hebben.
TS opent een topic over een reeks waar ik in post. Dan kun je er donder op zeggen dat wij even komen buurten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boehoe
flikker toch op uit klb als je onz kneuzen en kut vindt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TS opent een topic over een reeks waar ik in post. Dan kun je er donder op zeggen dat wij even komen buurten.
Met de nadruk op even?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TS opent een topic over een reeks waar ik in post. Dan kun je er donder op zeggen dat wij even komen buurten.
Ik heb een keer met Rockabella wat gedronken... hele toffe meid!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef klaagbaas het volgende:
Ik zit net dat topic te lezen, er is een nieuwe, en Rockabella is weer single! IK ZOU ZEGGEN HEEREN VAN KLB EROPAF!!!
Tot zover de speciale vermelding onderaan de OPquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef Ripley het volgende:
Maar ik ben niet single, oud en niet moeders mooiste, genakt.
Wat deed je er net dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Terechte klacht. Denk ik. Ik als single wil zelfs nog niet onder invloed posten in dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |