quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:08 schreef Duimelot het volgende:
lekker wijfie T en ik hebben het er over gehad en dat swingpartijtje zou komend weekend kunnen
Zo kan het dus ook.quote:
hallo het is fokquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omg je bent je eigen antiklacht alweer vergeten!?!?
je moet zelfs, kan niet wachten om die lekkere tong over mn klitje te voelen en eens flink met die lekkere têtten van je te spelenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet zelfs, kan niet wachten om die lekkere tong over mn klitje te voelen en eens flink met die lekkere têtten van je te spelen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
He grappig. Iedereen uit Singles zit nu in KLBDe toeval!
T kan ook heerlijk beffen, dat kan ie wel doen als ik gesandwitched wordtquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik zal je daarna ook nog lekker vingeren
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik zal je daarna ook nog lekker vingeren
Bagger welquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Toeval bestaat toch niet op Fok!?
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
T kan ook heerlijk beffen, dat kan ie wel doen als ik gesandwitched wordtga je gewoon met je natte poes op zn gezicht zitten....
Keep it cummin'quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Duimelot het volgende:
T kan ook heerlijk beffen, dat kan ie wel doen als ik gesandwitched wordtga je gewoon met je natte poes op zn gezicht zitten....
dus ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef krengetje het volgende:
Maar lieve TS, ik denk dat Ripley jou vierkant uit zou lachen als ze jou zou zien
Eindbaas.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Graseter het volgende:
Niks tegen coolface he
Dat is wel eindbaas 5 van het internet.
oeh een lekkere geile chubbie hebben we nog niet in singles, nice pic wil je niet toch daar komen posten!?!?quote:
Tijn of stbabs misschien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
oeh een lekkere geile chubbie hebben we nog niet in singles, nice pic wil je niet toch daar komen posten!?!?
denk dat er best een paar geile single sletjes jou wel eens willen knuffelen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mag jijik lach jou nog harder uit, faalhaas
Ik zou voor hem bijna willen kappen met FF..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh een lekkere geile chubbie hebben we nog niet in singles, nice pic wil je niet toch daar komen posten!?!?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is maar een ding op te zeggen....
Há
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
binnenkort trouwens meeten he
ben weer in de buurt
18/19 juni? maar laat je dan wel iets weten voor onze befmeetquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik hoor t wel, hoop dat ik er dan wel ben en niet in zoetermeer zit
Slaap lekker schat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef Duimelot het volgende:
zo deze klacht is opgelost
tijd om mn bedje op te zoeken
mensen fijne nacht nog
Komt goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef krengetje het volgende:
18/19 juni? maar laat je dan wel iets weten voor onze befmeet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oké dan, slaap lekker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:25 schreef krengetje het volgende:
I know![]()
Welterusten, ik ga naast Duim liggen
quote:
en dikker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar nu ben ik nog ouder dan toen
zeker 823 kiloquote:
heel sneu inderdaad, toch een relatie maar altijd wanhopig geblevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat singlestopic is gewoon dikke HOAX, alleen maar bezette kutmensen, lekker vast kankerclubje
En jullie trappen er gewoon met open ogen in, dat is nog wel het mooiste.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat singlestopic is gewoon dikke HOAX, alleen maar bezette kutmensen, lekker vast kankerclubje
*braad hele kip*quote:
nog trots zijn op die sneuheid ook, dat is nog wel het mooistequote:Op woensdag 19 mei 2010 01:26 schreef Techno het volgende:
[..]
En jullie trappen er gewoon met open ogen in, dat is nog wel het mooiste.
Je bedoelt de sneuheid dat je niet eens capabel genoeg bent om de OP van het Singles topic te lezen; laat staan om die tekst ook te begrijpen? Nou, wees er maar trots op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:36 schreef klaagbaas het volgende:
nog trots zijn op die sneuheid ook, dat is nog wel het mooiste![]()
![]()
Nee ik bedoel de overduidelijke triest en sneuheid van die users daar, onder andere jij, die een zielig kankerclubje vormen. Nou, wees er maar trots opquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt de sneuheid dat je niet eens capabel genoeg bent om de OP van het Singles topic te lezen; laat staan om die tekst ook te begrijpen? Nou, wees er maar trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |