Dat weet ik nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Kreator het volgende:
Hey ripley.
Hoe is het eigenlijk met Smike?
Groetjes,
Krea.
A. Ik ben niet triestquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:47 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de overduidelijke triest en sneuheid van die users daar, onder andere jij, die een zielig kankerclubje vormen. Nou, wees er maar trots op
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Ik ben niet triest
B. Ik ben niet sneu
C. Ik zit niet in een clubje
D. De belangrijkste: Ik heb geen kanker.
En daar ben ik trots op ja
Oehh jij mag hier wel posten jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef Ripley het volgende:
Ow wacht, ik zie op linked in dat ie nu software engineer is
Ik wil niet bij jullie clubje horen want dan ga je me toch weer aankleden als fucking mascotte!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wil je soms niet bij ons clubje horen?!? Ben je homo ofzo.
Groetjes,
Krea.
O 'rly the OWL is onp0wnbaar. Zelfs niet door een kansloos nerdplaatje van een andere toffe uil.quote:
En die gebruikte je om je voor te stellen hoe ik voor je zat?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
O 'rly the OWL is onp0wnbaar. Zelfs niet door een kansloos nerdplaatje van een andere toffe uil.
Allebei even triest natuurlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die gebruikte je om je voor te stellen hoe ik voor je zat?
Want ik zie toch echt een harder falend aura van jouw posts afstralen
Uberhaubt, wat is er nu triester? Posten in een singles topic voor de fun, of er gaan posten in de hoop op internet een wijf te kunnen scoren en dan janken dat je geen aandacht krijgt of dat er niets leuks tussenzit?
Ja want posten op internet voor de fun is HEUL triestquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want posten op internet voor de fun is HEUL triest
Net zoals klagen. Over alles. En jezelf dan klaagbaas noemen. En feilloos de meest nerdy pics kunnen vinden om een iemand van repliek te dienen. "Zo nu heb ik hem! Ik plaats een uil-plaatje!"
You got me. I failed!
You got me again! O my, you are like SO good!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You got me again! O my, you are like SO good!
Wat een kankergaye post dit, tyfus zeg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom nou, laat het meisje haar zegje doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat een kankergaye post dit, tyfus zeg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |