Nou zijn dat grotendeels animatronics natuurlijk. Voor deze serie zullen ze wel 90% CG gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Dopekoe het volgende:
Als Spielberg het produceert dan zal het er in ieder geval wel goed uit zien, het is toch een perfectionist wat dat betreft
De dino's uit Jurassic Park 1 zien er ook nog steeds goed uit
Dan moet je Spartacus, blood and sand kijken...de serie dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef FL_Freak het volgende:
KinderenIk wil mensen afslachtingen zien
IMDB kun je niet gebruiken voor tv-series.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Op IMDB staat dat deze serie pas in 2012 komt
de sex?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Als er ook wat invloeden uit spartacus terugkomen ben ik tevreden
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef fratsman het volgende:
Klinkt goed!Jurassic Park is zelfs na 17 jaar een topfilm.
Echt? Die Apaches hadden niet faker kunnen zijn als ze ze door de sociale werkplaats hadden laten modellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet zeggen dat in de laatste 24's de ffecten er goed uitzagen, Jack in een helicopter e.d.
Toch is dat een doodzonde, ik vind de JP1 dino's vele malen overtuigender dan de JP3 dino'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
Nou zijn dat grotendeels animatronics natuurlijk. Voor deze serie zullen ze wel 90% CG gaan.
in JP3 was er nog steeds een hoop animatonic, amar wel veel minder inderdaad. Het gevecht tussen tde T-Rex en de Spinosaurus was voor ongeveer de helft animatronic, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch is dat een doodzonde, ik vind de JP1 dino's vele malen overtuigender dan de JP3 dino's
Een jaartjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
fuck me, dat duurt nog wel erg lang dan..
Was Tof.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja en Star Wars wordt nog erger. Nu heeft Spielberg plannen om de originele trilogie helemaal opnieuw te schieten. Met Justin Bieber als Luke Skywalker.
quote:Fox pushes back 'Terra Nova' to fall
Fox is pushing back the premiere of Steven Spielbergs dino drama Terra Nova again!
Instead of launching with a May 23 preview as originally planned, the adventure series will now debut next fall.
The decision comes after Fox teased the series with an ad during the Super Bowl last month. Explained Fox entertainment president Kevin Reilly:
Terra Nova is one of the most ambitious television series ever produced, Reilly said. The cutting-edge visual effects used to create the world of Terra Nova, which is of massive scope and scale, require more time to be realized. This aspect of the series is essential, so we are pushing back the special early preview date to give the visual effects team the time needed for their groundbreaking work.
The world of Terra Nova is visually stunning on multiple levels, and effects play an enormous part, added executive producer René Echevarria. Premiering in the fall will give us the proper time to create a world never before seen on television.
Terra Nova: Its so amazing, we cant even make it!
The drama was originally set to premiere midseason. In August, Fox pushed back the bulk of the show until fall, electing to air just a two-hour preview in May (like the way the network launched Glee).
Bron
Hoe zou je dat in Hemelsnaam zeggen aan de hand van die paar seconden CG?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:33 schreef pberends het volgende:
Juist wel, als je de trailer in het bericht ziet, zie je dat ze opzich al redelijk ver zijn (zou je zeggen).
Verwacht je dat ze bij die postproductiehuizen Appeltje+CGI doen en er dan effects voor een complete serie uit komen rollen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar om nu weer te verzetten, wek je toch niet echt de indruk dat het goed gaat.
Dat ze aan't filmen zijn zegt al veelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe zou je dat in Hemelsnaam zeggen aan de hand van die paar seconden CG?
Maar wat heeft dat met de CG te maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:51 schreef pberends het volgende:
Dat ze aan't filmen zijn zegt al veel. Dan is de kans gewoon extreem groot dat het uiteindelijk gewoon op de buis komt als een vol product. Nu cancelen is extreem duur.
Ja daarom is het ook positief dat ze het uitstellenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met de CG te maken?
Ga er gerust vanuit dat postproductie voor een serie als deze meer tijd in beslag neemt dan het filmen.
Als je niet kan wachten heeft Spielberg nog een ander project die in juni begint: http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skiesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niet nog langer wachtenYou fail me, Steven.
Lijkt mij dat ze al redelijk op schema waren vanwege dat ze in mei zouden beginnen. Dus..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze bij die postproductiehuizen Appeltje+CGI doen en er dan effects voor een complete serie uit komen rollen?
voor een serie ziet t er toch best goed uitquote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef ems. het volgende:
Ik vind die trailer niet zo heel bijzonder.
Truths.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef lelouch het volgende:
Mijn oordeel van de trailer, te weinig dino's!
Dat weet ik wel zeker, ik zet mijn geld op januari 2012 op RTL5.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
Deed mij wat denken aan Lost...
Maar ik krijg er steeds meer zin in, ben benieuwd of het in Nederland op tv gaat komen...
weet je dat zeker of is dat een gokje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, ik zet mijn geld op januari 2012 op RTL5.
Dat zo'n grote serie naar Nederland komt weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
weet je dat zeker of is dat een gokje?
dat ie uitgezonden wordt staat idd wel vast, dacht dat je misschien ergens gelezen had dat rtl de serie alvast gekocht hadquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zo'n grote serie naar Nederland komt weet ik wel zeker.
En volgens mij heeft RTL Nederland een doorlopend contract met Fox voor de first rights van hun series. Die zullen zo'n serie niet te lang links laten liggen gok ik.
teasen heet datquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die trailers en daarmee de serie steeds minder boeiend. Oh, ze gaan weer door de poort. Oh, weer een dino. Oh, weer dit. Ipv dat die serie eindelijk eens echt gaat beginnen![]()
Het steelt mijn plezier
Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde ziequote:
Kijk gewoon de eerst (of meer) afleveringen wanneer ze uit zijn en beoordeel danquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde zie't Hoeft niet meer zo nodig. In het begin zat ik te wippen op mijn stoel hoor, maar nu.
En dat terwijl ik dino's en JP fantaaaaastisch vind. Kan je nagaan.
en als ze meer lieten zien zou je bij de serie zelf teleurgesteld zijn want 'dat heb ik al gezien'quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde zie't Hoeft niet meer zo nodig. In het begin zat ik te wippen op mijn stoel hoor, maar nu.
En dat terwijl ik dino's en JP fantaaaaastisch vind. Kan je nagaan.
Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je niet kan wachten heeft Spielberg nog een ander project die in juni begint: http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skies
Ik heb persoonlijk erg genoten van de 6 afleveringen van the walking death, ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben een klein beetje bang voor een The Walking Dead scenario. Een episch film-element in een serie stoppen...dat gaat zelden goed. Vrees voor een soap met dino's, net als The Walking Dead een soap met zombies is.
Maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken.
[..]
Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien.
Ik zeg niet dat het slecht was maar je kunt niet ontkennen dat er sinds episode 1 en een deel van 2 misschien weinig zombies zijn gweest. En de CGI van het ontploffende complex in de laatste episode was gewoon lachwekkend. Lijkt alsof ze alles op de pilot gegooid hebben qua budget want de pilot was gewoon fenomenaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Maxxxxy het volgende:
Ik heb persoonlijk erg genoten van de 6 afleveringen van the walking death, ieder zijn mening.
Ben ik ook bang voor. Vooral na die slechte berichten van een tijdje terug. Dat ze klaar waren met filmen voordat het script af was omdat iemand op het laatste moment besloot de pilot een uur langer te maken, dat er een overdaad aan executive producers is die allemaal hun stempel willen drukken en waardoor niemand echt verantwoordelijk is voor de richting van de serie, dat de CGI veel ingewikkelder en duurder bleek dan gedacht, enz.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben een klein beetje bang voor een The Walking Dead scenario. Een episch film-element in een serie stoppen...dat gaat zelden goed. Vrees voor een soap met dino's, net als The Walking Dead een soap met zombies is.
Klopt, ik denk dat we ook vaak geteased worden qua dino's. Ritseling in de struiken en dat is het. Enorm goedkoop even aan een tak trekken en er een geluidseffect onder zetten. En zelfs wat ik zag qua dino's in de trailer vond ik 't kwalitatief gezien bagger vergeleken met Jurassic Park.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Vooral na die slechte berichten van een tijdje terug. Dat ze klaar waren met filmen voordat het script af was omdat iemand op het laatste moment besloot de pilot een uur langer te maken, dat er een overdaad aan executive producers is die allemaal hun stempel willen drukken en waardoor niemand echt verantwoordelijk is voor de richting van de serie, dat de CGI veel ingewikkelder en duurder bleek dan gedacht, enz.
Ik vrees dat het na de pilot zelfs een soap zonder dino's wordt, omdat die dingen gewoon te duur zijn om regelmatig te laten verschijnen.
The Walking Dead is idd bagger, das gewoon een kutsoap waar toevallig zombies in voorkomenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken.
[..]
Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien.
Ik heb daar zo'n fucking hekel aanquote:Op zondag 5 juni 2011 19:05 schreef ems. het volgende:
Hmm, die trailer vind ik eigenlijk net wat te lost-achtig (wat geen goed ding is) en die cgi vind ik ook erg matig. Ook de scenes waar ze mee teasen zijn allemaal rechtstreeks gekopieerd uit andere films en dat stereotype-gezin wat ze erin hebben gezet neemt ook al meteen weer flink wat hoop weg dat de serie iets vernieuwends gaat doen.
Ik ga de serie sowieso een kans geven maar elke keer als ze wat nieuws laten zien ben ik eigenlijk weer net wat minder enthousiast. Nu ziet het net uit als the walking dead; een interessant scenario geplaagd door dat typische Amerikaanse familie-drama gedoe waar het gepeupel maar geen genoeg van schijnt te krijgen.
Dat gebeurde ook met Human Targetquote:Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt door al die wijven die tv-series kijken. En slappe mannen die niet durven te zeggen tegen hun wijf dat ze de serie willen kijken zelfs als hun wijf dat niet wil. Dus ja, dan moet het ook aantrekkelijk worden gemaakt voor wijven. Dus komt er van die wijvenshit in. Met van die kinderen. Zodat je wijf ook wil kijken. Nice job wearing the pants at home...
Onvoorstelbaar eigenlijk hoe goed die CG-dino's 20 jaar geleden warenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat we ook vaak geteased worden qua dino's. Ritseling in de struiken en dat is het. Enorm goedkoop even aan een tak trekken en er een geluidseffect onder zetten. En zelfs wat ik zag qua dino's in de trailer vond ik 't kwalitatief gezien bagger vergeleken met Jurassic Park.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, vandaar dat ik de overdaad aan CGI wat jammer vind. In die tijd gebruikten ze ook nog gewoon gedeeltelijke modellen (animatronics) waardoor het er beter uitziet imo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar eigenlijk hoe goed die CG-dino's 20 jaar geleden waren
Maar het mooie is dus dat ze die dingen gewoon levensecht hadden nagebouwd.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Oh man, die raptors hebben mij geterroriseerd. Memories..
Alleen het was toen nog niet bekend dat ze veren hadden:quote:Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar het mooie is dus dat ze die dingen gewoon levensecht hadden nagebouwd.
Imageshack + fok gaat niet samen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef Demure het volgende:
[..]
Alleen het was toen nog niet bekend dat ze veren hadden:
[ afbeelding ]
Psst... iets met dino's is altijd nep...quote:
Voeg de Fallen Skies daar ook maar aan toequote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef ButcherPete het volgende:
Het zat em in Jurassicpark ook niet alleen maar in de modellen maar ook de manier waarop het allemaal bewoog en geanimeerd was. Vaak zie je nog in CGI dat bewegingen niet matchen met de schaal van een beest van een dergelijke omvang., de geloofwaardigheid is dan meteen al weg.
Misschien wat te vroeg oordeel, maar het promo materiaal doet me denken aan series als Jericho en The walking dead... een gaaf plot voor een serie, waar ze je dan in de pilot aflevering misschien verwennen met wat dure shots die naar meer smaken.
Wat volgt is dan meestal 95% cliché drama met hier en daar uiteraard een love triangle tussen saaie karakters waarvan het me totaal niet kan boeien of ze de komende aflevering gruwelijk aan hun einde komen.
De overige 5% is dan minimale effecten om de kijker eraan te herinneren in welke setting het verhaal zich ook alweer afspeelt.
Ik hoop dat ik er totaal naast zit natuurlijk
Kan het slechter dan Falling Skies worden?quote:
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 12:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Afgaande op alle promo-materiaal heb ik mijn verwachtingen naar 0 bijgesteld, dus het kan alleen maar beter zijn. Ga het er toch maar op wagen.
Ook net gezien, maar ik ben bang dat het een vrij standaard actie/dramaserie wordt. Het begon allemaal vrij snel, de situatie van de toekomst werd vrijwel niet uitgelegd (overpopulation = extinction) en de ontsnapping uit de gevangenis en in die transporter ging ook wel erg makkelijk allemaal.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:20 schreef Mirel het volgende:
Season premiere ja.
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben met de serie. Een aantal verhaallijntjes zijn opgezet zoals die sixers, waarom ze afgescheiden zijn, en wat ze weten over die tekeningen, waarom die zoon weg is, en de echte reden voor Terra Nova. De baas van Terra Nova was een beetje bad guy achtig in Avatar (al vond ik hem daar ook wel tof) en hier blijkt 'ie iets zachtaardigers te zijn. Wel leuk. Gelukkig ook geen onlogische acties zoals in V en Falling Skies.
Die kids erger ik me nog steeds aan, netzoals de zoon met z'n emogeneuzel.
De bewegingen zijn te snel voor zulke lompe beesten (vermoed ik dan, niemand weet hoe het echt gingquote:Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef ButcherPete het volgende:
Het zat em in Jurassicpark ook niet alleen maar in de modellen maar ook de manier waarop het allemaal bewoog en geanimeerd was. Vaak zie je nog in CGI dat bewegingen niet matchen met de schaal van een beest van een dergelijke omvang., de geloofwaardigheid is dan meteen al weg.
Enerzijds zou dat wel passen in de huidige trend om goed vs slecht zo grijs mogelijk te maken, anderzijds hoop ik dat de 6'ers gewoon de slechte eigenschappen in de mens vertegenwoordigen en dat die groepering een manier is om de strijd tegen de duistere kant tastbaar in beeld te brengen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
...
De Sixers zullen uiteindelijk de goede kant blijken te zijn, die het kwade achter Terra Nova hebben ingezien en er tegen strijden (ik denk dat Skye de bron binnen Terra Nova is).
Ik ben het volledig met je eens. Het ziet er erg goed uit voor een tv serie. Het legt trouwens ook het feit uit van hoe het zit met de tijdlijnen e.d.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
Ik ben in ieder geval genoeg geintrigeerd om te blijven kijken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk nu, 18 minuten en nog geen dino gezienOEH IK HOOR ER NU EEN OEHEHEE
True! Al hoop ik nu wel dat ze niet na 1 of 2 seasons stoppenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:52 schreef Glenn0 het volgende:
Ratings zijn net binnen, vallen zwaar tegen. Begint er op te lijken dat deze serie, zeker gezien de kosten, geen lang leven zal leiden.
Straks ook maar eens de pilot kijken, ben wel benieuwd namelijk.
Wauw. Had toch echt wel betere cijfers verwacht!!!quote:FOX with the premiere of "Terra Nova" (9.03 million viewers, #8; adults 18-49: 3.0, #8) followed by a second hour of "Terra Nova" (8.97 million viewers, #9; adults 18-49: 3.1, #7).
Hmm voor een eerste aflevering valt idd wat tegen, maar goed kan nog komen. Misschien dat ze nog van dag switchen vanwege HIMYM en Hawaii Five-O en Two and a Half Men en Dancing with the stars.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Wauw. Had toch echt wel betere cijfers verwacht!!!
Hm. Misschien naar dinsdag met X-Factor als lead in ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm voor een eerste aflevering valt idd wat tegen, maar goed kan nog komen. Misschien dat ze nog van dag switchen vanwege HIMYM en Hawaii Five-O en Two and a Half Men en Dancing with the stars.
Nja op maandag zullen ze het niet lang volhouden, tenzij het ineens helemaal de andere kant op gaatquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hm. Misschien naar dinsdag met X-Factor als lead in ofzo?
Je weet dat het om de A18-49 draait?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Wauw. Had toch echt wel betere cijfers verwacht!!!
Ok nu heb je het ook voor mij verpest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Godver, die zoon doet me denken aan die enge emo van Wedding crashers
[ afbeelding ]
En het blijft jammer dat ze 18 jaar later in een big budget tv series nog steeds niet dezelfde kwaliteit dino's af kunnen leveren als in Jurassic Park
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok nu heb je het ook voor mij verpest.
Wauwie hebben ze ook dino's in de gevangenis whehehwewequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel een stuk beter dan Dinotopia in ieder geval
[ afbeelding ]
Alleen poppen van dino's, blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauwie hebben ze ook dino's in de gevangenis whehehwewe
Blij toe dat ze het andersom doen, het laatste waar ik op zit te wachten is vermoeiende flashbacks om de twee seconden. Nou hebben we het maar gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef Gorro het volgende:
De verplaatsing van de toekomst naar Terra Nova voelde heel gerusht aan. Ik denk dat ze beter in Terra Nova hadden kunnen beginnen en gedurende de pilot en de komende episodes dmv flashbacks op het gemak de voorgeschiedenis te vertellen (beproefd concept natuurlijk, maar het werkt nou eenmaal).
Dat zou vet zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Gremen het volgende:
Ah, we hebben al twee kampen.
Het is alleen nog wachten totdat iemand een zadel op een dino zet en je hebt Dinoriders!
LOL handig dan ruik je elkaars zweet nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ze gingen gewoon naar the gym met hun maskertje voor
Dat is omdat ze ook moeten boeren natuurlijk, dat gaat niet echt praktisch als je op een berg zit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef SuperFruitig het volgende:
45 minuten in en not impressed at all.
* de hele setting is ongeloofwaardig (uberluxe huizen voor een dergelijke settlement slaat nergens op, dat hek houdt echt geen dino tegen, waarom gaan ze in fucksnaam in een open veld zittenhet lijkt me dat je een ietwat strategischere positie wil innemen in een wereld waar je onder aan de voedselketen staat, elke bezoeker lijkt het allemaal in 1x te accepteren (geen mental meltdowns bij het zien van FUCKING DINO'S, etc)
Dat wordt later uitgelegd door Taylor, die zegt dat er 118 dagen voorbij waren gegaan toen hij daar als eerste aankwam, terwijl dat in de toekomst enkele seconden waren.quote:* fractiegebeuren voelt ongeloofwaardig (alsof er in 7 jaar zoveel frictie kan optreden in een dergelijke kleine settlement waar niks val te halen naast verse lucht en wat fruit
Ik blijf er op hopenquote:
Genisis part 1 & part 2.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je alleen aflevering 1 gekeken, Remlof?
I know, maar ga dan in een inham bij een berg zitten, dan ben je in ieder geval van 3 kanten gedekt en heb je toch ruimte om te farmen / minen / whatever. Nu is het gewoon midden in een open veld. Sitting ducks als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is omdat ze ook moeten boeren natuurlijk, dat gaat niet echt praktisch als je op een berg zit.
Ik had het gehoord idd, maar dat verklaart niet direct waarom er zo'n mega strijd is tussen de twee kampen. Beetje suf allemaal.quote:[..]
Dat wordt later uitgelegd door Taylor, die zegt dat er 118 dagen voorbij waren gegaan toen hij daar als eerste aankwam, terwijl dat in de toekomst enkele seconden waren.
De oorzaak is nog niet duidelijk toch? Alleen dat de sixth pelgrimage uit figuren met een hidden agenda bestond die hun eigen wapens meesmokkelden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom zouden ze in aflevering 1 meteen vertellen over de oorzaak en strijd tussen 2 kampen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |