True! Al hoop ik nu wel dat ze niet na 1 of 2 seasons stoppenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:47 schreef Rahl het volgende:
Ik ben in ieder geval genoeg geintrigeerd om te blijven kijken.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:52 schreef Glenn0 het volgende:
Ratings zijn net binnen, vallen zwaar tegen. Begint er op te lijken dat deze serie, zeker gezien de kosten, geen lang leven zal leiden.
Straks ook maar eens de pilot kijken, ben wel benieuwd namelijk.
Wauw. Had toch echt wel betere cijfers verwacht!!!quote:FOX with the premiere of "Terra Nova" (9.03 million viewers, #8; adults 18-49: 3.0, #8) followed by a second hour of "Terra Nova" (8.97 million viewers, #9; adults 18-49: 3.1, #7).
Hmm voor een eerste aflevering valt idd wat tegen, maar goed kan nog komen. Misschien dat ze nog van dag switchen vanwege HIMYM en Hawaii Five-O en Two and a Half Men en Dancing with the stars.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Wauw. Had toch echt wel betere cijfers verwacht!!!
Hm. Misschien naar dinsdag met X-Factor als lead in ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm voor een eerste aflevering valt idd wat tegen, maar goed kan nog komen. Misschien dat ze nog van dag switchen vanwege HIMYM en Hawaii Five-O en Two and a Half Men en Dancing with the stars.
Nja op maandag zullen ze het niet lang volhouden, tenzij het ineens helemaal de andere kant op gaatquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hm. Misschien naar dinsdag met X-Factor als lead in ofzo?
Je weet dat het om de A18-49 draait?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Wauw. Had toch echt wel betere cijfers verwacht!!!
Ok nu heb je het ook voor mij verpest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Godver, die zoon doet me denken aan die enge emo van Wedding crashers
[ afbeelding ]
En het blijft jammer dat ze 18 jaar later in een big budget tv series nog steeds niet dezelfde kwaliteit dino's af kunnen leveren als in Jurassic Park
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Ok nu heb je het ook voor mij verpest.
Wauwie hebben ze ook dino's in de gevangenis whehehwewequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel een stuk beter dan Dinotopia in ieder geval
[ afbeelding ]
Alleen poppen van dino's, blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauwie hebben ze ook dino's in de gevangenis whehehwewe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |