abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96098555
Oh, ja het ziet er wel redelijk uit. En met trailers is het natuurlijk altijd moeilijk, maar ik vind deze trailer zeker niet bijzonder genoeg om mij 'om' te krijgen. Kreeg een beetje een stargate gevoel erbij en dat is niet zo positief :P

Maar het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen!
Conscience do cost.
pi_96100372
Mijn oordeel van de trailer, te weinig dino's!
  donderdag 28 april 2011 @ 20:14:15 #78
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96104230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef lelouch het volgende:
Mijn oordeel van de trailer, te weinig dino's!
Truths.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96104392
Toffe trailer, alleen te weinig spanning.
pi_96105126
Aardige trailer. Ik heb er wel zin an.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:30:04 #81
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_96130524
Deed mij wat denken aan Lost...

Maar ik krijg er steeds meer zin in, ben benieuwd of het in Nederland op tv gaat komen...
Misschien op SyFy....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_96135282
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
Deed mij wat denken aan Lost...

Maar ik krijg er steeds meer zin in, ben benieuwd of het in Nederland op tv gaat komen...
Dat weet ik wel zeker, ik zet mijn geld op januari 2012 op RTL5.
pi_96137358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker, ik zet mijn geld op januari 2012 op RTL5.
weet je dat zeker of is dat een gokje?
pi_96139690
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef planethugo het volgende:

[..]

weet je dat zeker of is dat een gokje?
Dat zo'n grote serie naar Nederland komt weet ik wel zeker.

En volgens mij heeft RTL Nederland een doorlopend contract met Fox voor de first rights van hun series. Die zullen zo'n serie niet te lang links laten liggen gok ik.
pi_96142058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat zo'n grote serie naar Nederland komt weet ik wel zeker.

En volgens mij heeft RTL Nederland een doorlopend contract met Fox voor de first rights van hun series. Die zullen zo'n serie niet te lang links laten liggen gok ik.
dat ie uitgezonden wordt staat idd wel vast, dacht dat je misschien ergens gelezen had dat rtl de serie alvast gekocht had :)
zal ons toch niks uitmaken schat ik zo in :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:46:55 #86
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_96930898
Fox heeft trailers vrijgegeven van al haar nieuwe series, waaronder een 3 minuten lange trailer van Terra Nova

Full Trailers Terra Nova, Alcatraz e.a. FOX series
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:27:35 #87
238141 SevD
Boventitel
pi_96989362
Kan niet wachten _O_
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:47:21 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96990138
Ik vind die trailers en daarmee de serie steeds minder boeiend. Oh, ze gaan weer door de poort. Oh, weer een dino. Oh, weer dit. Ipv dat die serie eindelijk eens echt gaat beginnen :(

Het steelt mijn plezier ;(
pi_96990254
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die trailers en daarmee de serie steeds minder boeiend. Oh, ze gaan weer door de poort. Oh, weer een dino. Oh, weer dit. Ipv dat die serie eindelijk eens echt gaat beginnen :(

Het steelt mijn plezier ;(
teasen heet dat ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:52:15 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96990325
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:50 schreef planethugo het volgende:

[..]

teasen heet dat ;)
Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde zie :') 't Hoeft niet meer zo nodig. In het begin zat ik te wippen op mijn stoel hoor, maar nu.

En dat terwijl ik dino's en JP fantaaaaastisch vind. Kan je nagaan.
pi_96990562
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde zie :') 't Hoeft niet meer zo nodig. In het begin zat ik te wippen op mijn stoel hoor, maar nu.

Kijk gewoon de eerst (of meer) afleveringen wanneer ze uit zijn en beoordeel dan :), dat ga ik in iedergeval doen
pi_96993607
Ik hoop dat het verhaal wel iets verder gaat dan alleen maar dino's, dat ze bv. intelligent leven aantreffen en andere mysteriën. Als het alleen GTST met met dino's als "vijand" is, zal ik erg teleurgesteld zijn.
pi_96996988
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

en als ze meer lieten zien zou je bij de serie zelf teleurgesteld zijn want 'dat heb ik al gezien'
pi_97684389
Ik weet het niet. Ik ben een klein beetje bang voor een The Walking Dead scenario. Een episch film-element in een serie stoppen...dat gaat zelden goed. Vrees voor een soap met dino's, net als The Walking Dead een soap met zombies is.

Maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken. :P
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Als je niet kan wachten heeft Spielberg nog een ander project die in juni begint: http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skies
Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_97684504
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben een klein beetje bang voor een The Walking Dead scenario. Een episch film-element in een serie stoppen...dat gaat zelden goed. Vrees voor een soap met dino's, net als The Walking Dead een soap met zombies is.

Maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken. :P

[..]

Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien. :D
Ik heb persoonlijk erg genoten van de 6 afleveringen van the walking death, ieder zijn mening.
pi_97684724
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Maxxxxy het volgende:
Ik heb persoonlijk erg genoten van de 6 afleveringen van the walking death, ieder zijn mening.
Ik zeg niet dat het slecht was maar je kunt niet ontkennen dat er sinds episode 1 en een deel van 2 misschien weinig zombies zijn gweest. En de CGI van het ontploffende complex in de laatste episode was gewoon lachwekkend. Lijkt alsof ze alles op de pilot gegooid hebben qua budget want de pilot was gewoon fenomenaal.
pi_97689134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben ik ook bang voor. Vooral na die slechte berichten van een tijdje terug. Dat ze klaar waren met filmen voordat het script af was omdat iemand op het laatste moment besloot de pilot een uur langer te maken, dat er een overdaad aan executive producers is die allemaal hun stempel willen drukken en waardoor niemand echt verantwoordelijk is voor de richting van de serie, dat de CGI veel ingewikkelder en duurder bleek dan gedacht, enz.

Ik vrees dat het na de pilot zelfs een soap zonder dino's wordt, omdat die dingen gewoon te duur zijn om regelmatig te laten verschijnen.
pi_97696191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 09:31 schreef Symer het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor. Vooral na die slechte berichten van een tijdje terug. Dat ze klaar waren met filmen voordat het script af was omdat iemand op het laatste moment besloot de pilot een uur langer te maken, dat er een overdaad aan executive producers is die allemaal hun stempel willen drukken en waardoor niemand echt verantwoordelijk is voor de richting van de serie, dat de CGI veel ingewikkelder en duurder bleek dan gedacht, enz.

Ik vrees dat het na de pilot zelfs een soap zonder dino's wordt, omdat die dingen gewoon te duur zijn om regelmatig te laten verschijnen.
Klopt, ik denk dat we ook vaak geteased worden qua dino's. Ritseling in de struiken en dat is het. Enorm goedkoop even aan een tak trekken en er een geluidseffect onder zetten. En zelfs wat ik zag qua dino's in de trailer vond ik 't kwalitatief gezien bagger vergeleken met Jurassic Park.

vs

pi_97696385

Ziet er tof uit. _O_

Hopelijk wordt het geen gevoelig drama ofzo, maar wel met regelmatige actie. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')