Truths.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef lelouch het volgende:
Mijn oordeel van de trailer, te weinig dino's!
Dat weet ik wel zeker, ik zet mijn geld op januari 2012 op RTL5.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef Dopekoe het volgende:
Deed mij wat denken aan Lost...
Maar ik krijg er steeds meer zin in, ben benieuwd of het in Nederland op tv gaat komen...
weet je dat zeker of is dat een gokje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, ik zet mijn geld op januari 2012 op RTL5.
Dat zo'n grote serie naar Nederland komt weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
weet je dat zeker of is dat een gokje?
dat ie uitgezonden wordt staat idd wel vast, dacht dat je misschien ergens gelezen had dat rtl de serie alvast gekocht hadquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat zo'n grote serie naar Nederland komt weet ik wel zeker.
En volgens mij heeft RTL Nederland een doorlopend contract met Fox voor de first rights van hun series. Die zullen zo'n serie niet te lang links laten liggen gok ik.
teasen heet datquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die trailers en daarmee de serie steeds minder boeiend. Oh, ze gaan weer door de poort. Oh, weer een dino. Oh, weer dit. Ipv dat die serie eindelijk eens echt gaat beginnen![]()
Het steelt mijn plezier
Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde ziequote:
Kijk gewoon de eerst (of meer) afleveringen wanneer ze uit zijn en beoordeel danquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde zie't Hoeft niet meer zo nodig. In het begin zat ik te wippen op mijn stoel hoor, maar nu.
En dat terwijl ik dino's en JP fantaaaaastisch vind. Kan je nagaan.
en als ze meer lieten zien zou je bij de serie zelf teleurgesteld zijn want 'dat heb ik al gezien'quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, maar als je zou teasen zou ik er meer van willen. Ik vind de serie nu steeds saaier worden omdat ik steeds hetzelfde zie't Hoeft niet meer zo nodig. In het begin zat ik te wippen op mijn stoel hoor, maar nu.
En dat terwijl ik dino's en JP fantaaaaastisch vind. Kan je nagaan.
Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je niet kan wachten heeft Spielberg nog een ander project die in juni begint: http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skies
Ik heb persoonlijk erg genoten van de 6 afleveringen van the walking death, ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben een klein beetje bang voor een The Walking Dead scenario. Een episch film-element in een serie stoppen...dat gaat zelden goed. Vrees voor een soap met dino's, net als The Walking Dead een soap met zombies is.
Maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken.
[..]
Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien.
Ik zeg niet dat het slecht was maar je kunt niet ontkennen dat er sinds episode 1 en een deel van 2 misschien weinig zombies zijn gweest. En de CGI van het ontploffende complex in de laatste episode was gewoon lachwekkend. Lijkt alsof ze alles op de pilot gegooid hebben qua budget want de pilot was gewoon fenomenaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:08 schreef Maxxxxy het volgende:
Ik heb persoonlijk erg genoten van de 6 afleveringen van the walking death, ieder zijn mening.
Ben ik ook bang voor. Vooral na die slechte berichten van een tijdje terug. Dat ze klaar waren met filmen voordat het script af was omdat iemand op het laatste moment besloot de pilot een uur langer te maken, dat er een overdaad aan executive producers is die allemaal hun stempel willen drukken en waardoor niemand echt verantwoordelijk is voor de richting van de serie, dat de CGI veel ingewikkelder en duurder bleek dan gedacht, enz.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben een klein beetje bang voor een The Walking Dead scenario. Een episch film-element in een serie stoppen...dat gaat zelden goed. Vrees voor een soap met dino's, net als The Walking Dead een soap met zombies is.
Klopt, ik denk dat we ook vaak geteased worden qua dino's. Ritseling in de struiken en dat is het. Enorm goedkoop even aan een tak trekken en er een geluidseffect onder zetten. En zelfs wat ik zag qua dino's in de trailer vond ik 't kwalitatief gezien bagger vergeleken met Jurassic Park.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Vooral na die slechte berichten van een tijdje terug. Dat ze klaar waren met filmen voordat het script af was omdat iemand op het laatste moment besloot de pilot een uur langer te maken, dat er een overdaad aan executive producers is die allemaal hun stempel willen drukken en waardoor niemand echt verantwoordelijk is voor de richting van de serie, dat de CGI veel ingewikkelder en duurder bleek dan gedacht, enz.
Ik vrees dat het na de pilot zelfs een soap zonder dino's wordt, omdat die dingen gewoon te duur zijn om regelmatig te laten verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |