Nou zijn dat grotendeels animatronics natuurlijk. Voor deze serie zullen ze wel 90% CG gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Dopekoe het volgende:
Als Spielberg het produceert dan zal het er in ieder geval wel goed uit zien, het is toch een perfectionist wat dat betreft
De dino's uit Jurassic Park 1 zien er ook nog steeds goed uit
Dan moet je Spartacus, blood and sand kijken...de serie dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef FL_Freak het volgende:
KinderenIk wil mensen afslachtingen zien
IMDB kun je niet gebruiken voor tv-series.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Op IMDB staat dat deze serie pas in 2012 komt
de sex?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Als er ook wat invloeden uit spartacus terugkomen ben ik tevreden
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef fratsman het volgende:
Klinkt goed!Jurassic Park is zelfs na 17 jaar een topfilm.
Echt? Die Apaches hadden niet faker kunnen zijn als ze ze door de sociale werkplaats hadden laten modellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet zeggen dat in de laatste 24's de ffecten er goed uitzagen, Jack in een helicopter e.d.
Toch is dat een doodzonde, ik vind de JP1 dino's vele malen overtuigender dan de JP3 dino'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
Nou zijn dat grotendeels animatronics natuurlijk. Voor deze serie zullen ze wel 90% CG gaan.
in JP3 was er nog steeds een hoop animatonic, amar wel veel minder inderdaad. Het gevecht tussen tde T-Rex en de Spinosaurus was voor ongeveer de helft animatronic, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch is dat een doodzonde, ik vind de JP1 dino's vele malen overtuigender dan de JP3 dino's
Een jaartjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
fuck me, dat duurt nog wel erg lang dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |