Nou zijn dat grotendeels animatronics natuurlijk. Voor deze serie zullen ze wel 90% CG gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Dopekoe het volgende:
Als Spielberg het produceert dan zal het er in ieder geval wel goed uit zien, het is toch een perfectionist wat dat betreft
De dino's uit Jurassic Park 1 zien er ook nog steeds goed uit
Dan moet je Spartacus, blood and sand kijken...de serie dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:28 schreef FL_Freak het volgende:
KinderenIk wil mensen afslachtingen zien
IMDB kun je niet gebruiken voor tv-series.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Op IMDB staat dat deze serie pas in 2012 komt
de sex?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Als er ook wat invloeden uit spartacus terugkomen ben ik tevreden
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:33 schreef fratsman het volgende:
Klinkt goed!Jurassic Park is zelfs na 17 jaar een topfilm.
Echt? Die Apaches hadden niet faker kunnen zijn als ze ze door de sociale werkplaats hadden laten modellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet zeggen dat in de laatste 24's de ffecten er goed uitzagen, Jack in een helicopter e.d.
Toch is dat een doodzonde, ik vind de JP1 dino's vele malen overtuigender dan de JP3 dino'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
Nou zijn dat grotendeels animatronics natuurlijk. Voor deze serie zullen ze wel 90% CG gaan.
in JP3 was er nog steeds een hoop animatonic, amar wel veel minder inderdaad. Het gevecht tussen tde T-Rex en de Spinosaurus was voor ongeveer de helft animatronic, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch is dat een doodzonde, ik vind de JP1 dino's vele malen overtuigender dan de JP3 dino's
Een jaartjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
fuck me, dat duurt nog wel erg lang dan..
Was Tof.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja en Star Wars wordt nog erger. Nu heeft Spielberg plannen om de originele trilogie helemaal opnieuw te schieten. Met Justin Bieber als Luke Skywalker.
quote:Fox pushes back 'Terra Nova' to fall
Fox is pushing back the premiere of Steven Spielbergs dino drama Terra Nova again!
Instead of launching with a May 23 preview as originally planned, the adventure series will now debut next fall.
The decision comes after Fox teased the series with an ad during the Super Bowl last month. Explained Fox entertainment president Kevin Reilly:
Terra Nova is one of the most ambitious television series ever produced, Reilly said. The cutting-edge visual effects used to create the world of Terra Nova, which is of massive scope and scale, require more time to be realized. This aspect of the series is essential, so we are pushing back the special early preview date to give the visual effects team the time needed for their groundbreaking work.
The world of Terra Nova is visually stunning on multiple levels, and effects play an enormous part, added executive producer René Echevarria. Premiering in the fall will give us the proper time to create a world never before seen on television.
Terra Nova: Its so amazing, we cant even make it!
The drama was originally set to premiere midseason. In August, Fox pushed back the bulk of the show until fall, electing to air just a two-hour preview in May (like the way the network launched Glee).
Bron
Hoe zou je dat in Hemelsnaam zeggen aan de hand van die paar seconden CG?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:33 schreef pberends het volgende:
Juist wel, als je de trailer in het bericht ziet, zie je dat ze opzich al redelijk ver zijn (zou je zeggen).
Verwacht je dat ze bij die postproductiehuizen Appeltje+CGI doen en er dan effects voor een complete serie uit komen rollen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar om nu weer te verzetten, wek je toch niet echt de indruk dat het goed gaat.
Dat ze aan't filmen zijn zegt al veelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe zou je dat in Hemelsnaam zeggen aan de hand van die paar seconden CG?
Maar wat heeft dat met de CG te maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:51 schreef pberends het volgende:
Dat ze aan't filmen zijn zegt al veel. Dan is de kans gewoon extreem groot dat het uiteindelijk gewoon op de buis komt als een vol product. Nu cancelen is extreem duur.
Ja daarom is het ook positief dat ze het uitstellenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met de CG te maken?
Ga er gerust vanuit dat postproductie voor een serie als deze meer tijd in beslag neemt dan het filmen.
Als je niet kan wachten heeft Spielberg nog een ander project die in juni begint: http://en.wikipedia.org/wiki/Falling_Skiesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil niet nog langer wachtenYou fail me, Steven.
Lijkt mij dat ze al redelijk op schema waren vanwege dat ze in mei zouden beginnen. Dus..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze bij die postproductiehuizen Appeltje+CGI doen en er dan effects voor een complete serie uit komen rollen?
voor een serie ziet t er toch best goed uitquote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef ems. het volgende:
Ik vind die trailer niet zo heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |