abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97744066
Zeker even naar kijken deze in september. Trailer doet denken aan LOST/Jurassic park combi.
pi_97747643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet. Ik ben een klein beetje bang voor een The Walking Dead scenario. Een episch film-element in een serie stoppen...dat gaat zelden goed. Vrees voor een soap met dino's, net als The Walking Dead een soap met zombies is.

Maar goed, ik ga natuurlijk wel kijken. :P

[..]

Dank! Klinkt ook goed! Jezus, veel dingen te zien. :D
The Walking Dead is idd bagger, das gewoon een kutsoap waar toevallig zombies in voorkomen :').
pi_97749190
Hmm, die trailer vind ik eigenlijk net wat te lost-achtig (wat geen goed ding is) en die cgi vind ik ook erg matig. Ook de scenes waar ze mee teasen zijn allemaal rechtstreeks gekopieerd uit andere films en dat stereotype-gezin wat ze erin hebben gezet neemt ook al meteen weer flink wat hoop weg dat de serie iets vernieuwends gaat doen.

Ik ga de serie sowieso een kans geven maar elke keer als ze wat nieuws laten zien ben ik eigenlijk weer net wat minder enthousiast. Nu ziet het net uit als the walking dead; een interessant scenario geplaagd door dat typische Amerikaanse familie-drama gedoe waar het gepeupel maar geen genoeg van schijnt te krijgen.
Conscience do cost.
pi_97750287
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:05 schreef ems. het volgende:
Hmm, die trailer vind ik eigenlijk net wat te lost-achtig (wat geen goed ding is) en die cgi vind ik ook erg matig. Ook de scenes waar ze mee teasen zijn allemaal rechtstreeks gekopieerd uit andere films en dat stereotype-gezin wat ze erin hebben gezet neemt ook al meteen weer flink wat hoop weg dat de serie iets vernieuwends gaat doen.

Ik ga de serie sowieso een kans geven maar elke keer als ze wat nieuws laten zien ben ik eigenlijk weer net wat minder enthousiast. Nu ziet het net uit als the walking dead; een interessant scenario geplaagd door dat typische Amerikaanse familie-drama gedoe waar het gepeupel maar geen genoeg van schijnt te krijgen.
Ik heb daar zo'n fucking hekel aan :'( ;( :'( ;( :'( (met als absolute dieptepunt: War of the Worlds met Tom Cruise).
  zondag 5 juni 2011 @ 19:26:04 #105
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_97750481
Komt door al die wijven die tv-series kijken. En slappe mannen die niet durven te zeggen tegen hun wijf dat ze de serie willen kijken zelfs als hun wijf dat niet wil. Dus ja, dan moet het ook aantrekkelijk worden gemaakt voor wijven. Dus komt er van die wijvenshit in. Met van die kinderen. Zodat je wijf ook wil kijken. Nice job wearing the pants at home...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_97750695
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt door al die wijven die tv-series kijken. En slappe mannen die niet durven te zeggen tegen hun wijf dat ze de serie willen kijken zelfs als hun wijf dat niet wil. Dus ja, dan moet het ook aantrekkelijk worden gemaakt voor wijven. Dus komt er van die wijvenshit in. Met van die kinderen. Zodat je wijf ook wil kijken. Nice job wearing the pants at home...
Dat gebeurde ook met Human Target :'(.
pi_97753033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat we ook vaak geteased worden qua dino's. Ritseling in de struiken en dat is het. Enorm goedkoop even aan een tak trekken en er een geluidseffect onder zetten. En zelfs wat ik zag qua dino's in de trailer vond ik 't kwalitatief gezien bagger vergeleken met Jurassic Park.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onvoorstelbaar eigenlijk hoe goed die CG-dino's 20 jaar geleden waren :o
  zondag 5 juni 2011 @ 20:27:42 #108
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_97754136
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:10 schreef Symer het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar eigenlijk hoe goed die CG-dino's 20 jaar geleden waren :o
Klopt, vandaar dat ik de overdaad aan CGI wat jammer vind. In die tijd gebruikten ze ook nog gewoon gedeeltelijke modellen (animatronics) waardoor het er beter uitziet imo.

Echt geweldig.

Op de set:

Dit kan gewoon niet overtroffen worden door CGI.
  zondag 5 juni 2011 @ 20:31:13 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97754377
Oh man, die raptors hebben mij geterroriseerd. Memories. O+.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 5 juni 2011 @ 20:39:25 #110
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_97754902
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Oh man, die raptors hebben mij geterroriseerd. Memories. O+.
Maar het mooie is dus dat ze die dingen gewoon levensecht hadden nagebouwd. :P Niet alleen later met de computer gecopy-paste. :P
pi_97792822
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

Maar het mooie is dus dat ze die dingen gewoon levensecht hadden nagebouwd. :P
Alleen het was toen nog niet bekend dat ze veren hadden:

[ Bericht 9% gewijzigd door Demure op 06-06-2011 17:16:51 ]
pi_97793087
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:11 schreef Demure het volgende:

[..]

Alleen het was toen nog niet bekend dat ze veren hadden:

[ afbeelding ]
Imageshack + fok gaat niet samen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102230604
Schop!

Maandag gaat het beginnen

meer info en trailers

Ik heb er wel zin in. Hopelijk is het ook iets echt goeds ipv zoiets als Falling Skies
pi_102230981
Ziet er ook nep uit.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_102232140
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef jimjim1983 het volgende:
het gaat zuigen
:9~
pi_102233299
quote:
13s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ziet er ook nep uit.
Psst... iets met dino's is altijd nep...
Op basis van 30 seconden kun je niet zeggen of het verhaal goed is en de karakters de nodige diepgang hebben. Ben benieuwd.
pi_102234312
Het zat em in Jurassicpark ook niet alleen maar in de modellen maar ook de manier waarop het allemaal bewoog en geanimeerd was. Vaak zie je nog in CGI dat bewegingen niet matchen met de schaal van een beest van een dergelijke omvang., de geloofwaardigheid is dan meteen al weg.

Misschien wat te vroeg oordeel, maar het promo materiaal doet me denken aan series als Jericho en The walking dead... een gaaf plot voor een serie, waar ze je dan in de pilot aflevering misschien verwennen met wat dure shots die naar meer smaken.

Wat volgt is dan meestal 95% cliché drama met hier en daar uiteraard een love triangle tussen saaie karakters waarvan het me totaal niet kan boeien of ze de komende aflevering gruwelijk aan hun einde komen.
De overige 5% is dan minimale effecten om de kijker eraan te herinneren in welke setting het verhaal zich ook alweer afspeelt.

Ik hoop dat ik er totaal naast zit natuurlijk :)
pi_102234377
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef ButcherPete het volgende:
Het zat em in Jurassicpark ook niet alleen maar in de modellen maar ook de manier waarop het allemaal bewoog en geanimeerd was. Vaak zie je nog in CGI dat bewegingen niet matchen met de schaal van een beest van een dergelijke omvang., de geloofwaardigheid is dan meteen al weg.

Misschien wat te vroeg oordeel, maar het promo materiaal doet me denken aan series als Jericho en The walking dead... een gaaf plot voor een serie, waar ze je dan in de pilot aflevering misschien verwennen met wat dure shots die naar meer smaken.

Wat volgt is dan meestal 95% cliché drama met hier en daar uiteraard een love triangle tussen saaie karakters waarvan het me totaal niet kan boeien of ze de komende aflevering gruwelijk aan hun einde komen.
De overige 5% is dan minimale effecten om de kijker eraan te herinneren in welke setting het verhaal zich ook alweer afspeelt.

Ik hoop dat ik er totaal naast zit natuurlijk :)
Voeg de Fallen Skies daar ook maar aan toe :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_102234554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:31 schreef jimjim1983 het volgende:
het gaat zuigen
Kan het slechter dan Falling Skies worden?
pi_102394488
morgen te bekijken :)
heb er stiekem toch wel zin in
pi_102394621
Ik heb er ook zin in. Ze hebben niet voor niets de serie zolang uitgesteld, verwacht er dus wel echt iets van.
pi_102394698
Afgaande op alle promo-materiaal heb ik mijn verwachtingen naar 0 bijgesteld, dus het kan alleen maar beter zijn. Ga het er toch maar op wagen. :P
pi_102395292
Ben toch echt benieuwd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_102395569
Ik ga ook kijken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')