quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb net mijn lul in de Yoghurt gehangen, nu wacht ik op een zwerfhond
AJAJLAHLAHLKWJALHLWKJALWMTLWEJLRAW LKWJLHWLKAJWLKAquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef NoelGallagher het volgende:
EN HET ALLLLERERGSTE IS DAT IK MBO DOE, HAHAHAHAHAHA EN IK KAN DIT EN JULLIE NIET, AHAHHAHAHAHAHASKDFJASP;OF UOWY PCNC;ASFJ;SLDFJ :d;D;D;D :d;D q!!1!11!34O1Uú40u';lsfdj
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef BCtjuh het volgende:
Hey,
Ongeveer 10 maanden geleden ging het uit met mijn 2e ex, ik was ongeveer een jaar met hem samen. Nou i diegene verder niet zo relevant voor dit topic, maar goed, even wat achtergrondinformatie.
Letterlijk 2 dagen erna kwam een vriend ermee aanzetten dat hij eigenlijk al een hele tijd stapelverliefd op me was. Destijds heb ik tegen hem gezegd dat ik het best een kans wil geven en met 'm wil gaan daten, maar niet zo snel nadat het uit was. Nou ja goed, zo gezegd zo gedaan, ongeveer 2-3 maanden erna zijn we gaan daten. Nou ben ik uiteindelijk wel verliefd geworden op deze jongen en ik heb het hem destijds ook verteld. Maar ondanks dat hij zei verliefd op me te zijn (en nog steeds te zijn) is het volgens mij niet helemaal bij hem doorgedrongen dat ik hem wel degelijk leuk vond dus ik heb het hem later nog een keer verteld. En meteen erbij gezegd dat als hij wilt dat het wat wordt hij wel eens de eerste stap mocht zetten (m.b.t. een kus op de mond, of een zoen).. Nou denken jullie vast van ja, dat kan je zelf toch ook?nou wil het feit dat beide van mijn exen nooit initiatief namen, nergens mee en ondanks dat ik toch met beide een hele tijd samen was, moest ik ze altijd overal voor vragen.. Om een kus, om een zoen, om een knuffel en ja zelfs om seksuele handelingen en ik vond dat ronduit vernederend. Ben dus ook nooit all the way gegaan, met gen van beide, van mij hoefde dat dus niet.
Nou kent deze jongen mijn beide exen en hij kent beide situaties en daarom wil ik gewoon dat hij initiatief toont. Ik wil niet wéér in zo'n relatie zitten waar ik overal om moet vragen. Nou ja is goed hij zou initiatief tonen. Inmiddels zijn we 6 maanden verder en logeert hij zelfs regelmatig hier (wel op een aparte kamer) maar in al die tijd zijn we regelmatig alleen geweest en hij heeft echt nog nóóit ook maar één poging gewaagt op lichamelijk contact, geen zoen, geen kus op m'n mond. Houdt m'n hand niet vast, niks. Een knuffel alleen als ik erom vraag. Maar dan wel telkens zeggen dat hij van me houdt en verliefd op me is en zo graag een relatie wilt en alles en dat hij ervan baalt dat hij niet weet waar hij staat (Terwijl ik hem over die 6 maanden al verschillende keren verteld heb dat ik jh mheel leuk vind en verliefd op hem ben, maar dat ik wil dat HIJ de eerste stap zet naar een relatie want ik ben het beu dat het initiatief steeds van mij af moet komen).
Nou was ik eergisteren dus bij hem en nou ja weer niks, dus ik denk dan zoek ik wel fysiek contact. Dus ik raak expres z'n been/voet/arm aan en alles maar dan trekt hij ze vervolgens gewoon wegik heb dat serieus nog nooit meegemaakt bij een jongen die (als ik zijn woorden moet geloven) stapelgek op me is en me als soulmate ziet
en nee ik ben niet eens zijn eerste vriendin.. (Die eerste vriendin is uiteindelijk vreemd gegaan maar als hij zich daar ook zo gedroeg.. tja)
En dan als ik weg ben wel sms’en dat hij zoveel van me houdt en zo graag een relatie met me wilt. Doe dan ook wat kerel, ik verlies zo gewoon mijn interesse![]()
dadelijk voel ik gewoon niks meer voor 'm door dat passieve gedoe! Is het nou zo moeilijk om me gewoon te zoenen
![]()
Ik weet gewoon niet meer wat ik eraan moet doen. Heb het hem nog duidelijk geprobeert te maken dat ik wil dat hij me eens zoent maar het komt gewoon niet over lijkt het wel. En proberen fysiek contact te zoeken werkt dus ook niet echt..
Heb toch aardig wat jongens gedate maar dit soort gedrag heb ik nog nooit meegemaakt!
Ik doe het gewoon op de makkelijkste manierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Bragi het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrr.
Dat is door de www weg te halen. Maar NG post ze gewoon mét www.
JA, HOE DAN, STUK NAVELPLUIS?! :Rquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon op de makkelijkste manierWaarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Ik doe helemaal niet domquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AJAJLAHLAHLKWJALHLWKJALWMTLWEJLRAW LKWJLHWLKAJWLKA
WHLAHWLJA
WHALHALHAL
Zo, ik dacht hij doet dom nu pak ik m'n kans om even mee dom te doen.
Trouweeeeens, ik heb ook alleen nog maar mn vmbo diploma.
Bij "soulmate" ben ik gestopt met lezen.quote:
Ik ben niet eens begonnen met lezen maar volgens de reacties in het topic was het grappig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij "soulmate" ben ik gestopt met lezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb jij het gelezen?quote:
nvmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens begonnen met lezen maar volgens de reacties in het topic was het grappig.
Ik ben psycholoog, ik MOET het lezen.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben psycholoog, ik MOET het lezen.
Ja dat is heel dom van je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet domIk was blij.
quote:
Heb je het Sneijder Intershirt al gezien?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N beter doe je Seagal het nieuwe uitshirt van Inter kado.
Vandaar dat ze het zo hebben gedaan lijkt me.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:44 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.hetdolhuys.nl/
Nationaal Museum van de Psychiatrie en dan zo'n site.
What the fuck, daar wordt toch iedereen krankzinnig van.
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N beter doe je Seagal het nieuwe uitshirt van Inter kado.
nee pics?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je het Sneijder Intershirt al gezien?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het zo hebben gedaan lijkt me.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
NG is speciaal!Had z'n moeder toch gelijk al die jaren.
Ja die!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel man. Het is een drakenshirt.
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat ik het syndroom van down hadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Bragi het volgende:
NG is speciaal!Had z'n moeder toch gelijk al die jaren.
Fok silver jongequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:47 schreef Bragi het volgende:
NG, gebruik jij een andere layout dan de baggerlayout?
Deze is wel echt gruwelijk vetquote:
Dat verklaart alles.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fok silver jongeAl vanaf dat ik hier zit
Je zou maar zo'n iemand hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef electronique het volgende:
[..]
nee, dat is "MIJN MANNETJE"
ik ken een meisje en die heeft haar vriendje als 'mannetje' in haar telefoon staan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook al stom als je een ander koosnaampje hebt staan ipv gewoon die naam.quote:
Mijn vriendin staat onder "Zaadcontainer". Want dan hoef ik in m'n telefoonboek alleen maar één keer omhoog te drukken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook al stom als je een ander koosnaampje hebt staan ipv gewoon die naam.
Dat had ik eerst ook, tot ik een kopstoot kreeg nadat ik Zinedine Zidane per ongeluk smste.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn vriendin staat onder "Zaadcontainer". Want dan hoef ik in m'n telefoonboek alleen maar één keer omhoog te drukken.
Is die 4 realquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel man. Het is een drakenshirt.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:53 schreef Bragi het volgende:
C_N's toekomstige chick mag nog geen mobiel van haar ouders.
Omgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze is wel echt gruwelijk vet
[ afbeelding ]
Weet ik veel hoe ze heet. Ik weet van de hoed noch de rand.quote:
Ja ik las de rest van de posts niet. Dus ik dacht je komt er random mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe ze heet. Ik weet van de hoed noch de rand.
De helft van die teams ken ik niet eensquote:
Ik kende alleen Lienden, Be Quick en Babberich (en Rohda dankzij Fokquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De helft van die teams ken ik niet eens
Ook dan FIFA World Cup of gewoon FIFA 10?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
O to the Tis. Welk team zal ik kiezen voor een Fifa WK toernooiIk wil niet zo'n godteam.
USA. Al zijn die wel godlike getuige jouw potjes tegen mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
O to the Tis. Welk team zal ik kiezen voor een Fifa WK toernooiIk wil niet zo'n godteam.
Hmm The Drog feeden is wel een prachtig vooruitzicht.quote:
Als jij een week mijn bitch bent, krijg je 1 van m'n vaders paarden. Capiche?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik word een paardrij chick. Ik ging vandaag allemaal boeken halen over beter paardrijden en morgen ga ik mee naar de hengst en ik hou van mn pwnys en nomnomnm
.
Morgen paardenseks dus.
Je gaat tegen de code in. FIFA-potjes zijn altijd serieus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dat waren flukey potjes omdat ik moe was.
C_N moet BURNEN.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je gaat tegen de code in. FIFA-potjes zijn altijd serieus.
Hm, ik ga het hier even over hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij een week mijn bitch bent, krijg je 1 van m'n vaders paarden. Capiche?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jonge de code is mu alles. Ik deed vanmiddag ook online een potje. Hij speelde 2x de bal uit in mijn voeten en ik speelde gewoon weer terug. Scoort hij in de 90e minuut wel zo als ik het verneuk met de keeper en doet daarna als celebration die hand op het oor.
Wat een kankerlaaiers online.
Als ik jou was zou ik de hele wereld uitkammen tot ik die kankerhomo gevonden vind.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jonge de code is mu alles. Ik deed vanmiddag ook online een potje. Hij speelde 2x de bal uit in mijn voeten en ik speelde gewoon weer terug. Scoort hij in de 90e minuut wel zo als ik het verneuk met de keeper en doet daarna als celebration die hand op het oor.
Wat een kankerlaaiers online.
Oh, jointjes roken vind ik chill zatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik ga het hier even over hebben.
Wat houdt je bitch zijn in, jointjes roken?Ik heb aids die overal door heen gaat dus seksen doen we sowieso niet.
Nah, ik word stil en sloom en moet alleen veel lachen. Volgens mij ben ik zonder leukerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, jointjes roken vind ik chill zat![]()
Blowen met chicks is chill. Sowieso drugs gebruiken met chicks is chill
Ahhh, als je van stil houdt ben ik met echt veel leuker, ik heb alitjd praatjes namelijkquote:
Ik ben altijd een discussiemens als ik geblowed hebquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, als je van stil houdt ben ik met echt veel leuker, ik heb alitjd praatjes namelijk.
Ohnee, ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben altijd een discussiemens als ik geblowed heb
dikzak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:40 schreef Smart_ass het volgende:
Meestal ja, als ik 's avonds eet noem ik het ook geen ontbijt.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik lees niet 'echt'. Romans zijn saai.
Ik had vannacht 'Things You Never Noticed About LOST' gelezen.![]()
Ewa, goedemorgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Banzaiaap het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Damn. Zo slecht geschreven dat ik niet eens meer snapte dat het sarcasme was..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:47 schreef Bragi het volgende:
Arjen Robben niet naar WK
Wat een gedrocht van een column is dit.
De inhoud zuigt sowieso zoute apenballen, maar dan onderaan ook nog je column moeten uitleggen.Mijn God...
Staat er ook beetje fatsoenlijke Nederhop op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was voorheen ook al met een trucje te doen. Maar het blijft een heel fijn programma.
Het is die paar euro meer dan waard.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:46 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoorde het al! Jammer dat je Premium moet hebben om de iPhone app te kunnen gebruiken..
Mwa, een klein beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Staat er ook beetje fatsoenlijke Nederhop op?
Klopt. Had ik dan ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was voorheen ook al met een trucje te doen. Maar het blijft een heel fijn programma.
De tyfus ik schrok me een ernstige ziekte toen ik die link zag. Ik was bang dat hij weer geblesseerd wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:47 schreef Bragi het volgende:
Arjen Robben niet naar WK
Wat een gedrocht van een column is dit.
De inhoud zuigt sowieso zoute apenballen, maar dan onderaan ook nog je column moeten uitleggen.Mijn God...
Ja, klik jij iedere keer een ander nummer aan dan? Of ga je je eerst registreren, waarna je een playlist aanmaakt? Hoe dan ook, te veel moeite.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewono liedjes luisteren op youtube?
10 euro per maand is veul hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is die paar euro meer dan waard.
[..]
Mwa, een klein beetje.
Ach, ik zit gewoon een playlist opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, klik jij iedere keer een ander nummer aan dan? Of ga je je eerst registreren, waarna je een playlist aanmaakt? Hoe dan ook, te veel moeite.
Dat is het enige waar de FOK!-columnisten goed voor zijn. Aandacht trekken met hun titels.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De tyfus ik schrok me een ernstige ziekte toen ik die link zag. Ik was bang dat hij weer geblesseerd was
Allicht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgens mij is braagje ook wel een goede columnist.
Oh, geen last van gehad. Maar misschien had ik toen al een premium account.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt. Had ik dan ook.Alleen kon ik (daardoor) laatst niet meer inloggen.
Moest ik m'n locatie wijzigen of zo. Nja, ik gebruikte het toch niet vaak.
Geen idee. Geen geluid hier op stage.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat vinden we van het liedje uit de OP?
Wel oké.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet niet, niet geluisterd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
goed goed mattie.quote:
Geen college oid?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
goed goed mattie.
Beetje moe nog, ga zo maar eens een filmpje kijken!
En met jou boij?
quote:IK BEN RINUS DE ZANGER WIE WIL IN T.V PROGRAMMA RINUS MET ZIJN FANS WORDT OP GENOMEN DOOR SBS 6 ALS MAIL VAN SBS 6 HEB DE LOCATIE CAFE DE PIRAAT DRACHTEN MEER IN FORMATIE VOLGT OKE ZANGER RINUS RINUS MET MANAGER RINUS MET BAR DAME DE PIRAAT SHARON
1 dag college in de week heb ik maar, rest is thuis werkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen college oid?
Zit op stage manMoet zo maar eens aan m'n stageverslag beginnen
en lakankertuquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef Bragi het volgende:
Nog 12 uur en dan is wolvendagen weer vrij.
Jeuh.quote:Spotify heeft vandaag een "exclusieve pre-release" van het nummer "Schouder aan Schouder" van Guus Meeuwis en Marco Borsato.
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:44 schreef ynuhh het volgende:
Oeh, klaar met het werk. Nog een hele vrije dag voor de boeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
babesblogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Bragi het volgende:
Waar is Smart_ass? http://www.clint.be/babesblog/brooklyn-decker-bikinifotos-deel-ii
Nou die gaat helemaal los daar op Hawaii.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Bragi het volgende:
Waar is Smart_ass? http://www.clint.be/babesblog/brooklyn-decker-bikinifotos-deel-ii
Wat zit je te haten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nou die gaat helemaal los daar op Hawaii.
quote:Ajax gaat nadenken bij Suarez-bod van 40 miljoen
Geachte heren koopjezoekers uit het buitenland. Luis Suarez gaat niet -wij herhalen- GAAT NIET voor een ramsjprijs de deur uit. Wie de kwaliteiten van de man uit Uruguay wil binnenhalen moet een flink bedrag meenemen. Tenminste, dat heeft algemeen directeur Rik van den Boog geroepen tijdens de laatste aandeelhoudersvergadering van de AFC Ajax NV. Van den Boog meldde daar dat Ajax pas bij een bod van veertig miljoen gaat nadenken.
Warning!
Dus nogmaals een dringend advies aan al die megalomane clubs uit het buitenland: kom alleen naar Amsterdam als u de hoofdprijs wilt betalen. Voor het gemak plaatsen we deze tekst ook nog even in het Spanjolisch und English, met dank aan het hilarische Google Translate.
For English football clubs
Ajax is going to think when Suarez bid of 40 million
Dear Sirs Bargain seekers from abroad. Luis Suarez's not-we repeat-NOT GO on a Discount price out the door. About the qualities of the man from Uruguay wants to get a considerable amount of luggage. At least that is managing director Rik van den Boog called at the last shareholder meeting of the AFC Ajax NV. Van den Boog reported there that Ajax only when a bid of forty million goes to think.
So once again an urgent advice to all those megalomaniac clubs from abroad, come to Amsterdam if you only want to pay the prize. For convenience, we place this text also here in Spanjolisch und English, thanks to the hilarious Google Translate.
Para los clubes de fútbol en español:
Ajax va a pensar cuando Suárez oferta de 40 millones
Estimados Señores cazadores de ofertas desde el extranjero. Luis Suárez no vamos-repito-no en un precio de descuento por la puerta. ¿De quién cualidades del hombre de Uruguay quiere conseguir una cantidad considerable de equipaje. Al menos eso ha gerente general Rik van den Boog llamó a la asamblea de accionistas de la última NV AFC Ajax. Van den Boog informó que que Ajax sólo cuando una oferta de cuarenta millones va a pensar.
Así que una vez más un asesoramiento urgente a todos los clubes del extranjero megalómano, vamos a Amsterdam si sólo quieren pagar el premio. Para mayor comodidad, ponemos este texto también entró en la Spanjolisch und Inglés, gracias a la hilarante Traducir Google.
Waar heeft ie dan gespeeld buiten onze mickey mouse competitie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooi bedragWat heeft ie laten zien buiten onze mickey mouse competitie?
Volgens mij helemaal nergens?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar heeft ie dan gespeeld buiten onze mickey mouse competitie?
Ajax wil hem niet kwijt, hij hoeft zelf niet per se weg. Niks mis dus met een enorm hoge prijs vragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal nergens?![]()
40 miljoen is gewoon teveel man, dat zie je zelf ook wel in. Die 23 miljoen die Man utd ervoor over zou hebben, is misschien ook wat te laag. Zelf denk ik aan 28 miljoen ongeveer.
Nee, dat snap ik ook wel dat ze hem niet kwijt willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ajax wil hem niet kwijt, hij hoeft zelf niet per se weg. Niks mis dus met een enorm hoge prijs vragen.
Hij heeft een half jaar terug nog z'n contract verlengd, tot 2013 inderdaad. Hij is aanvoerder, heeft aangegeven dat hij Lodeiro wegwijs wil maken in het Europese voetbal, geeft bij het bestuur aan dat hij wil dat iedereen blijft deze zomer etc. Op mij komt hij niet over alsof hij weg wil.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel dat ze hem niet kwijt willen. Contract tot 2013 toch? Dat zal ook wel meespelen in die hoge prijs
. Maar denk niet dat Suarez nog veel langer in Nederland wilt spelen hoor.
't Siert je niet.quote:
Haha, als er iemand is die je nooit moet geloven, zijn het voetballers welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft een half jaar terug nog z'n contract verlengd, tot 2013 inderdaad. Hij is aanvoerder, heeft aangegeven dat hij Lodeiro wegwijs wil maken in het Europese voetbal, geeft bij het bestuur aan dat hij wil dat iedereen blijft deze zomer etc. Op mij komt hij niet over alsof hij weg wil.
En als je dit ziet, zo in het rijtje met Cruijff, van Basten, Groot en Geels, mag je er van mij best de absolute hoofdprijs voor vragen.
[ afbeelding ]
Nee, ook dat klopt. Maar een Sneijder bijv. liep in zijn laatste jaar bij Ajax af en toe gewoon ongeïnteresseerd rond en gaf ook al aan dat hij wel toe was aan niets nieuws. Suarez doet dat niet en is gewoon enorm betrokken bij de club.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, als er iemand is die je nooit moet geloven, zijn het voetballers wel
Ik spreek je na de transferperiode welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ook dat klopt. Maar een Sneijder bijv. liep in zijn laatste jaar bij Ajax af en toe gewoon ongeïnteresseerd rond en gaf ook al aan dat hij wel toe was aan niets nieuws. Suarez doet dat niet en is gewoon enorm betrokken bij de club.
Genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland meer dan uitstekend deden, maar faalden in het buitenland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef Bragi het volgende:
Ik vraag me toch ook af of hij zou slagen in de absolute top.
Terwijl bij Ajax doet hij het meer dan prima.
Hou je smoel, NG.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef NoelGallagher het volgende:
NEEEEEEE, HOU TOCH EENS OP OVER VOETBAL, DAT VIND IK NIET LEUUUUUWWWK
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef NoelGallagher het volgende:
NEEEEEEE, HOU TOCH EENS OP OVER VOETBAL, DAT VIND IK NIET LEUUUUUWWWK
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, tevens wil ik even vermelden dat ik wil gaan stoppen als baggeruser.
Laatste keer was zondag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Bragi het volgende:
Welgeteld 18 minuten volgehouden, chapeau.
Hoe zit het met 't blowen?
Ik weet nog niet waar ik hem ga kijken, denk met vrienden. Ik ben voor Bayern natuurlijk. Ten eerste omdat Inter een nóg grotere kutclub is, en ten tweede omdat Bayern nu eventjes niet zo'n enorme kutclub is met Louis, Robben en van Bommel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik spreek je na de transferperiode wel![]()
Waar ga jij zaterdag de CL finale kijken? En voor wie ben je?
Grow some ballsquote:
Ook genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland bij Ajax uitstekend deden, en in het buitenland ook. Sneijder, van der Vaart, Maxwell, Heitinga, Ibrahimovic, Vermaelen, Chivu. En daarom krijgt Ajax er zulke hoge bedragen voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland meer dan uitstekend deden, maar faalden in het buitenland.
Kezman
Hoi. Bragi, ik wacht op je plaatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, wat een kut week. En het is pas dinsdag.
Haha, same. Hoewel het me toch vrij weinig uitmaakt, want Mourinho is aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik hem ga kijken, denk met vrienden. Ik ben voor Bayern natuurlijk. Ten eerste omdat Inter een nóg grotere kutclub is, en ten tweede omdat Bayern nu eventjes niet zo'n enorme kutclub is met Louis, Robben en van Bommel.
Je zou 'm bookmarken.quote:
Ze verbleken allemaal bij de toppers die PSV voort heeft gebrachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland bij Ajax uitstekend deden, en in het buitenland ook. Sneijder, van der Vaart, Maxwell, Heitinga, Ibrahimovic, Vermaelen, Chivu. En daarom krijgt Ajax er zulke hoge bedragen voor.
Vertelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
Die halve gare Zhe Angel is me flink aan het uitschelden via PM.![]()
haha waaromquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
Die halve gare Zhe Angel is me flink aan het uitschelden via PM.![]()
Dankjequote:
Ik had alleen in d'r topic gezegd dat ze niet spoort en toen kreeg ik opeens haatmailsquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had alleen in d'r topic gezegd dat ze niet spoort en toen kreeg ik opeens haatmails.
Zoals ik?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil een nieuwe sig, help me. liefst een quote waarin ik word opgehemeld.
Die van bragi dat ie zei dat je gelijk had dat het een groot feest zou zijn met alleen maar fokkers zoals jouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, wat een kut week. En het is pas dinsdag.
Ja, maar daar zei hij alleen maar idd, en daar heb ik weinig aan. Mensen moeten denken 'WOWWWWWWWWWW, DIE NG IS KANKERSTOER EN TOF'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die van bragi dat ie zei dat je gelijk had dat het een groot feest zou zijn met alleen maar fokkers zoals jou
Die heb je nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar daar zei hij alleen maar idd, en daar heb ik weinig aan. Mensen moeten denken 'WOWWWWWWWWWW, DIE NG IS KANKERSTOER EN TOF'
Een interview met jezelf is nu helemaal je van het.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Bragi het volgende:
Een quote in je sig is zó 2005. Net als quotes van users in je fotoboek of foto's van vrouwelijke users in je fotoboek.
Been there, done all that.
2005 was een mooi jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Bragi het volgende:
Een quote in je sig is zó 2005. Net als quotes van users in je fotoboek of foto's van vrouwelijke users in je fotoboek.
Been there, done all that.
Heb ik ooit al gedaan. Ergens in 2004.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een interview met jezelf is nu helemaal je van het.
Jijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Helemaal niks is ook weer zo noobish.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, alsof die Engelse tekstjes die niemand leest leuk zijn.![]()
.
Hoe kun je een link naar je tussen tijdse toets zetten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Bragi het volgende:
De eerste keer dat ik arrogant werd genoemd op FOK!, was omdat ik links naar mijn TTT's had gezet in mijn sig.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kun je een link naar je tussen tijdse toets zetten?
Ik had ooit wel wat, maar volgens mij zijn die na mijn ban allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Helemaal niks is ook weer zo noobish.
Hoi, ynuhh.
Doe dan deze:quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik speelde op de basisschool altijd triangel, omdat ik geen gevoel voor ritme heb...
OMGWTFSTEENGRILL?! Ben jij ooit geband?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had ooit wel wat, maar volgens mij zijn die na mijn ban allemaal verwijderd.
Ik zei dat fok niet per definitie kut was, maar het gedrag van sommigen wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Bragi het volgende:
En hoezo zouden ze je sig/ondertitel verwijderen na een ban?Wat stond erin? Wat had je misdaan? Hoe reageerden je ouders? Zie je je vrienden nog?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zei dat fok niet per definitie *** was, maar het gedrag van sommigen wel.
[..]
Ik zei dat fok niet per definitie kut was, maar het gedrag van sommigen wel.
[..]
[..]
[..]
quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef ynuhh het volgende:
Maaaaaar, ik heb wel een plaatje gemaakt door een user. Dat hebben jullie niet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:32 schreef Breathtaking het volgende:
Geilste knul: IQM
Ik zie hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef Otis2.0 het volgende:
NG, zie wat ik met je topic doe.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]