Dat is het enige waar de FOK!-columnisten goed voor zijn. Aandacht trekken met hun titels.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De tyfus ik schrok me een ernstige ziekte toen ik die link zag. Ik was bang dat hij weer geblesseerd was
Allicht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgens mij is braagje ook wel een goede columnist.
Oh, geen last van gehad. Maar misschien had ik toen al een premium account.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Klopt. Had ik dan ook.Alleen kon ik (daardoor) laatst niet meer inloggen.
Moest ik m'n locatie wijzigen of zo. Nja, ik gebruikte het toch niet vaak.
Geen idee. Geen geluid hier op stage.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat vinden we van het liedje uit de OP?
Wel oké.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet niet, niet geluisterd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
goed goed mattie.quote:
Geen college oid?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
goed goed mattie.
Beetje moe nog, ga zo maar eens een filmpje kijken!
En met jou boij?
quote:IK BEN RINUS DE ZANGER WIE WIL IN T.V PROGRAMMA RINUS MET ZIJN FANS WORDT OP GENOMEN DOOR SBS 6 ALS MAIL VAN SBS 6 HEB DE LOCATIE CAFE DE PIRAAT DRACHTEN MEER IN FORMATIE VOLGT OKE ZANGER RINUS RINUS MET MANAGER RINUS MET BAR DAME DE PIRAAT SHARON
1 dag college in de week heb ik maar, rest is thuis werkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen college oid?
Zit op stage manMoet zo maar eens aan m'n stageverslag beginnen
en lakankertuquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef Bragi het volgende:
Nog 12 uur en dan is wolvendagen weer vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |