quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik lees niet 'echt'. Romans zijn saai.
Ik had vannacht 'Things You Never Noticed About LOST' gelezen.![]()
Ewa, goedemorgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Banzaiaap het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Damn. Zo slecht geschreven dat ik niet eens meer snapte dat het sarcasme was..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:47 schreef Bragi het volgende:
Arjen Robben niet naar WK
Wat een gedrocht van een column is dit.
De inhoud zuigt sowieso zoute apenballen, maar dan onderaan ook nog je column moeten uitleggen.Mijn God...
Staat er ook beetje fatsoenlijke Nederhop op?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was voorheen ook al met een trucje te doen. Maar het blijft een heel fijn programma.
Het is die paar euro meer dan waard.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:46 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Hoorde het al! Jammer dat je Premium moet hebben om de iPhone app te kunnen gebruiken..
Mwa, een klein beetje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Staat er ook beetje fatsoenlijke Nederhop op?
Klopt. Had ik dan ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was voorheen ook al met een trucje te doen. Maar het blijft een heel fijn programma.
De tyfus ik schrok me een ernstige ziekte toen ik die link zag. Ik was bang dat hij weer geblesseerd wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:47 schreef Bragi het volgende:
Arjen Robben niet naar WK
Wat een gedrocht van een column is dit.
De inhoud zuigt sowieso zoute apenballen, maar dan onderaan ook nog je column moeten uitleggen.Mijn God...
Ja, klik jij iedere keer een ander nummer aan dan? Of ga je je eerst registreren, waarna je een playlist aanmaakt? Hoe dan ook, te veel moeite.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewono liedjes luisteren op youtube?
10 euro per maand is veul hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is die paar euro meer dan waard.
[..]
Mwa, een klein beetje.
Ach, ik zit gewoon een playlist opquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, klik jij iedere keer een ander nummer aan dan? Of ga je je eerst registreren, waarna je een playlist aanmaakt? Hoe dan ook, te veel moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |