Deze is wel echt gruwelijk vetquote:
Dat verklaart alles.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Fok silver jongeAl vanaf dat ik hier zit
Je zou maar zo'n iemand hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef electronique het volgende:
[..]
nee, dat is "MIJN MANNETJE"
ik ken een meisje en die heeft haar vriendje als 'mannetje' in haar telefoon staan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook al stom als je een ander koosnaampje hebt staan ipv gewoon die naam.quote:
Mijn vriendin staat onder "Zaadcontainer". Want dan hoef ik in m'n telefoonboek alleen maar één keer omhoog te drukken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook al stom als je een ander koosnaampje hebt staan ipv gewoon die naam.
Dat had ik eerst ook, tot ik een kopstoot kreeg nadat ik Zinedine Zidane per ongeluk smste.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mijn vriendin staat onder "Zaadcontainer". Want dan hoef ik in m'n telefoonboek alleen maar één keer omhoog te drukken.
Is die 4 realquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jawel man. Het is een drakenshirt.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:53 schreef Bragi het volgende:
C_N's toekomstige chick mag nog geen mobiel van haar ouders.
Omgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze is wel echt gruwelijk vet
[ afbeelding ]
Weet ik veel hoe ze heet. Ik weet van de hoed noch de rand.quote:
Ja ik las de rest van de posts niet. Dus ik dacht je komt er random mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe ze heet. Ik weet van de hoed noch de rand.
De helft van die teams ken ik niet eensquote:
Ik kende alleen Lienden, Be Quick en Babberich (en Rohda dankzij Fokquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De helft van die teams ken ik niet eens
Ook dan FIFA World Cup of gewoon FIFA 10?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
O to the Tis. Welk team zal ik kiezen voor een Fifa WK toernooiIk wil niet zo'n godteam.
USA. Al zijn die wel godlike getuige jouw potjes tegen mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
O to the Tis. Welk team zal ik kiezen voor een Fifa WK toernooiIk wil niet zo'n godteam.
Hmm The Drog feeden is wel een prachtig vooruitzicht.quote:
Als jij een week mijn bitch bent, krijg je 1 van m'n vaders paarden. Capiche?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik word een paardrij chick. Ik ging vandaag allemaal boeken halen over beter paardrijden en morgen ga ik mee naar de hengst en ik hou van mn pwnys en nomnomnm
.
Morgen paardenseks dus.
Je gaat tegen de code in. FIFA-potjes zijn altijd serieus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dat waren flukey potjes omdat ik moe was.
C_N moet BURNEN.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je gaat tegen de code in. FIFA-potjes zijn altijd serieus.
Hm, ik ga het hier even over hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als jij een week mijn bitch bent, krijg je 1 van m'n vaders paarden. Capiche?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jonge de code is mu alles. Ik deed vanmiddag ook online een potje. Hij speelde 2x de bal uit in mijn voeten en ik speelde gewoon weer terug. Scoort hij in de 90e minuut wel zo als ik het verneuk met de keeper en doet daarna als celebration die hand op het oor.
Wat een kankerlaaiers online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |