Komt wel goed schatje. Hij stopt er ooit wel mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik ben ruim 15 jaar oud en echt serieus niet gauw bang.
Nee, ik wil geen fotos van mezelf zo op internet, sorry!
Maar het is echt zo.
Als je voor me staat, heb ik aan de rechterkant op mijn wang een paarse handafdruk.
dat zei ik dus alquote:Op maandag 17 mei 2010 17:00 schreef NJ het volgende:
Reacties verwijderd en topic naar R&P.
En ontopic:
Als je ouders niets ondernemen is het het beste om het op school bij een vertrouwenspersoon bespreekbaar te maken en in overleg met hem waarschijnlijk aangifte te doen.
je broer klinkt als een shitload of troubles. als hij niet stopt en je ouders ondernemen geen actie kan het zelfs een zaak voor de kinderbescherming worden.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:00 schreef Samanthavdl het volgende:
Ik meen het echt dat mijn ouders hier niets aan doen.
Ik lieg hier echt niet over, daarom heb ik ook een ander account dan normaal aangezien ik me er voor schaam...
Ik denk dat mijn ouders niet weten wat ze moeten doen.
Mijn broer heeft ook op de eerste verdieping een flink gat in de muur geslagen omdat ie boos was en op zolder heeft hij een gat in de deur geschopt omdat hij niet mocht xboxen van me moeder.
En inderdaad, ik zou graag van familie ruilen.
Dat meen ik.
Materieel gezien heb ik het meer dan prima voor mekaar, maar qua relatie absoluut niet...
Het is raar om het niet te doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:04 schreef Samanthavdl het volgende:
Dit klinkt misschien dom;
maar is de politie niet overdreven?
het is wel erg wat mijn broer doet, maar het lijkt me zo raar om die op te bellen ofzo en te zeggen dat mn broer me in elkaar slaat.
of is dat niet raar?
het is wel rigoreus, maar dreigen kan altijd. geef de ernst van de zaak ook aan bij je ouders. en dan niet ff tussen neus en lippen door, maar neem ze apart en de tijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:04 schreef Samanthavdl het volgende:
Dit klinkt misschien dom;
maar is de politie niet overdreven?
het is wel erg wat mijn broer doet, maar het lijkt me zo raar om die op te bellen ofzo en te zeggen dat mn broer me in elkaar slaat.
of is dat niet raar?
Nonsens.quote:
ermee dreigen kan wel eens heel goed werken. en anders zoals ripley zegt naar een vertrouwenspersoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nonsens.
Je gaat toch niet je eigen broer in de systeemmolen laten komen om iets wat je binnen de familie op kan lossen.
Wat voor fucking NSB'er Stasi's lopen er rond hier man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |