nee, dat is "MIJN MANNETJE"quote:
Sorry, ik doe niet aan relaties. Tevens ben je nogal duur. Mijn vorige vriendin vroeg enkel geld op de avonden dat ze langskwam.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef Opdekop het volgende:
Voor vijftig euro per dag kan ik jou garanderen niet met bovenstaande woorden over jou te spreken tegen derden.
Hebben we een deal (lees: relatie)?
en in de videotheek roep je dan ook "hee m'n vriend, wil je debby does dallas nog huren"?quote:
Terwijl ze in haar tas kijkt!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en in de videotheek roep je dan ook "hee m'n vriend, wil je debby does dallas nog huren"?
nee dat gaat zo: heuj! we nemen deze! wat? je wil een andere? niks daarvan! *pets*quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en in de videotheek roep je dan ook "hee m'n vriend, wil je debby does dallas nog huren"?
dus jouw vriend heet hey? Is hij zwart ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef Opdekop het volgende:
Het heeft toch ook nog een naam? Of je moet hem zo trainen dat hij reageert op je stem, dus dan kan je gewoon 'hey, wil je blabla nog huren?' zeggen.
ja inderdaad zeg dan gewoon klootzakquote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Nemain het volgende:
Gisteren, toen ik in de videotheek was hoorde ik een vrouw tegen haar vriend/man 'lief' zeggen, als in 'en deze dan, lief?'. Serieus.
Ik doe net als TS niet aan relaties.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef pisnicht het volgende:
[..]
dus jouw vriend heet hey? Is hij zwart ofzo?
Stemherkenning zou genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef Opdekop het volgende:
Het heeft toch ook nog een naam? Of je moet hem zo trainen dat hij reageert op je stem, dus dan kan je gewoon 'hey, wil je blabla nog huren?' zeggen.
och hou op.quote:
Mijn vriendin noemde mij eerst Nikkertje, omdat ik zo'n groot geslacht bij me draagquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin deed dat in het begin van onze relatie ook wel eens totdat ze merkte dat ik haar dan volledig negeer, toen is ze er maar mee gestopt![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Stemherkenning zou genoeg moeten zijn.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
och hou op.
ik zat laatst in de trein tegenover een stelletje van een jaar of 18.. "pak je m'n tas even liefje?" "natuurlijk lief, alsjeblieft" *kusje*
Roei ze allemaal uit!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
och hou op.
ik zat laatst in de trein tegenover een stelletje van een jaar of 18.. "pak je m'n tas even liefje?" "natuurlijk lief, alsjeblieft" *kusje*
En dat hubby z'n wijf dan "dinnetje" noemt. Echt hè, KAPOT.quote:
Dat je vanavond op audiëntie moet komen bij de directie. De teringquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Je vriendin 'De directie' noemen. Dat heb ik ooit iemand hier zien posten ofsow.
Op Tweakers (Ja ik weet hetquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Je vriendin 'De directie' noemen. Dat heb ik ooit iemand hier zien posten ofsow.
ja dat hoorde ik laatst ook iemand ropen, ja even met de directie overleggenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik noem de mijne wel eens meesteresquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
enquote:Je vriendin 'De directie' noemen
quote:Edit: gevonden, commissie vormgeving en ruimtelijke ordening.
haha een dag later kunnen ze weer een nieuwe plaatsen en dat is het dinges en dingens zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Apotheose het volgende:
Of: "me lieverd" of "Sgatje" ;')
of van die Hyves gadgets: "dinges en dinges zijn al 25420011425424589731 dagen heel gelukkig samen"
Dit!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
och hou op.
Weekje of 2quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Dit!
Oh, hoe verschrikkelijk.
Hoelang kun je het uithouden met elkaar dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |