och hou op.quote:
Mijn vriendin noemde mij eerst Nikkertje, omdat ik zo'n groot geslacht bij me draagquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin deed dat in het begin van onze relatie ook wel eens totdat ze merkte dat ik haar dan volledig negeer, toen is ze er maar mee gestopt![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Stemherkenning zou genoeg moeten zijn.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
och hou op.
ik zat laatst in de trein tegenover een stelletje van een jaar of 18.. "pak je m'n tas even liefje?" "natuurlijk lief, alsjeblieft" *kusje*
Roei ze allemaal uit!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
och hou op.
ik zat laatst in de trein tegenover een stelletje van een jaar of 18.. "pak je m'n tas even liefje?" "natuurlijk lief, alsjeblieft" *kusje*
En dat hubby z'n wijf dan "dinnetje" noemt. Echt hè, KAPOT.quote:
Dat je vanavond op audiëntie moet komen bij de directie. De teringquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Je vriendin 'De directie' noemen. Dat heb ik ooit iemand hier zien posten ofsow.
Op Tweakers (Ja ik weet hetquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Je vriendin 'De directie' noemen. Dat heb ik ooit iemand hier zien posten ofsow.
ja dat hoorde ik laatst ook iemand ropen, ja even met de directie overleggenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik noem de mijne wel eens meesteresquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
enquote:Je vriendin 'De directie' noemen
quote:Edit: gevonden, commissie vormgeving en ruimtelijke ordening.
haha een dag later kunnen ze weer een nieuwe plaatsen en dat is het dinges en dingens zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Apotheose het volgende:
Of: "me lieverd" of "Sgatje" ;')
of van die Hyves gadgets: "dinges en dinges zijn al 25420011425424589731 dagen heel gelukkig samen"
Dit!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
och hou op.
Weekje of 2quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Dit!
Oh, hoe verschrikkelijk.
Hoelang kun je het uithouden met elkaar dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |