quote:
Gewoon Winston Bogarde 3 keer klonenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef sig000 het volgende:
De verdediging is een heikel punt, je kunt niet alles op de keeper afschuiven.
En is dit dan je B-team of serieus je opstelling tijdens het WK?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:49 schreef tong80 het volgende:
Van der Sar.
Seedorf, van Nistelrooy, Emanuelson, de Jong, Jansen, Wijnaldum, Wisgerhof, De Zeeuw, Tiendalie, Beerens.
Ben jij serieus een complete mongool? Zie je serieus niet in dat TS een team maakt van spelers die niet naar het WK gaan om (te proberen) aan te tonen dat zelfs van de afvallers een leuk team is te maken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef PeterVanReijen het volgende:
[..]
En is dit dan je B-team of serieus je opstelling tijdens het WK?
Jij verkiest een speler als Jansen boven Sneijder?
Wijnaldum boven Robben?
Beerens van Heereveen boven van Persie van Arsenal?
Haha XD
Allereest zou ik beginnen met een opstelling te kiezen uit de wk-selectie (waarvan er maar serieus 1 speler van alle 11 die je noemde mee gaat!).
De mijnes:
Stekelenburg
vdWiel - Heitinga - Mathijssen - vBronckhorst
dJong (/vdVaart) - vBommel
Robben - Sneijder - Elia
vPersie
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef PeterVanReijen het volgende:
Nee sorry, ik kan m'n bericht niet meer aanpassen, maar mijn toon had niet zo mogen zijn tegen Tong80... mijn excuses, dit is geen voetbalforum dus moet er niet vanuit gaan dat hier echte voetbalkenners zijn.
Serieus, je bent echt niet heel slim he?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:36 schreef PeterVanReijen het volgende:
Nee sorry, ik kan m'n bericht niet meer aanpassen, maar mijn toon had niet zo mogen zijn tegen Tong80... mijn excuses, dit is geen voetbalforum dus moet er niet vanuit gaan dat hier echte voetbalkenners zijn.
En hier moet ik wel serieus op ingaan dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Serieus, je bent echt niet heel slim he?
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:40 schreef PeterVanReijen het volgende:
[..]
En hier moet ik wel serieus op ingaan dan?
Ik verlaag me niet naar jouw niveau van taalgebruik, maar ja je hebt misschien wel gelijk dan... maar waarom dan die titel? Als ik zie staan 'dit zou een leuk Nederlands elftal zijn op het WK' ga ik ervanuit dat hij het serieus bedoelt. Bovendien gaat deZeeuw wel mee en gebruikt hij ook hoor. Maar goed, laten we erover ophouden, is vatte het verkeerd op!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben jij serieus een complete mongool? Zie je serieus niet in dat TS een team maakt van spelers die niet naar het WK gaan om (te proberen) aan te tonen dat zelfs van de afvallers een leuk team is te maken?
Verdomme zeg.
Je hoeft alleen maar de OP te lezen en je snapt het al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef PeterVanReijen het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet naar jouw niveau van taalgebruik, maar ja je hebt misschien wel gelijk dan... maar waarom dan die titel? Als ik zie staan 'dit zou een leuk Nederlands elftal zijn op het WK' ga ik ervanuit dat hij het serieus bedoelt. Bovendien gaat deZeeuw wel mee en gebruikt hij ook hoor. Maar goed, laten we erover ophouden, is vatte het verkeerd op!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef PeterVanReijen het volgende:
Maar goed, laten we erover ophouden, is vatte het verkeerd op!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |