Ik spreek je na de transferperiode welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ook dat klopt. Maar een Sneijder bijv. liep in zijn laatste jaar bij Ajax af en toe gewoon ongeïnteresseerd rond en gaf ook al aan dat hij wel toe was aan niets nieuws. Suarez doet dat niet en is gewoon enorm betrokken bij de club.
Genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland meer dan uitstekend deden, maar faalden in het buitenland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef Bragi het volgende:
Ik vraag me toch ook af of hij zou slagen in de absolute top.
Terwijl bij Ajax doet hij het meer dan prima.
Hou je smoel, NG.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef NoelGallagher het volgende:
NEEEEEEE, HOU TOCH EENS OP OVER VOETBAL, DAT VIND IK NIET LEUUUUUWWWK
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:29 schreef NoelGallagher het volgende:
NEEEEEEE, HOU TOCH EENS OP OVER VOETBAL, DAT VIND IK NIET LEUUUUUWWWK
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, tevens wil ik even vermelden dat ik wil gaan stoppen als baggeruser.
Laatste keer was zondag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Bragi het volgende:
Welgeteld 18 minuten volgehouden, chapeau.
Hoe zit het met 't blowen?
Ik weet nog niet waar ik hem ga kijken, denk met vrienden. Ik ben voor Bayern natuurlijk. Ten eerste omdat Inter een nóg grotere kutclub is, en ten tweede omdat Bayern nu eventjes niet zo'n enorme kutclub is met Louis, Robben en van Bommel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik spreek je na de transferperiode wel![]()
Waar ga jij zaterdag de CL finale kijken? En voor wie ben je?
Grow some ballsquote:
Ook genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland bij Ajax uitstekend deden, en in het buitenland ook. Sneijder, van der Vaart, Maxwell, Heitinga, Ibrahimovic, Vermaelen, Chivu. En daarom krijgt Ajax er zulke hoge bedragen voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland meer dan uitstekend deden, maar faalden in het buitenland.
Kezman
Hoi. Bragi, ik wacht op je plaatje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, wat een kut week. En het is pas dinsdag.
Haha, same. Hoewel het me toch vrij weinig uitmaakt, want Mourinho is aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik hem ga kijken, denk met vrienden. Ik ben voor Bayern natuurlijk. Ten eerste omdat Inter een nóg grotere kutclub is, en ten tweede omdat Bayern nu eventjes niet zo'n enorme kutclub is met Louis, Robben en van Bommel.
Je zou 'm bookmarken.quote:
Ze verbleken allemaal bij de toppers die PSV voort heeft gebrachtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook genoeg voorbeelden van spelers te noemen die het in Nederland bij Ajax uitstekend deden, en in het buitenland ook. Sneijder, van der Vaart, Maxwell, Heitinga, Ibrahimovic, Vermaelen, Chivu. En daarom krijgt Ajax er zulke hoge bedragen voor.
Vertelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
Die halve gare Zhe Angel is me flink aan het uitschelden via PM.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |