Een interview met jezelf is nu helemaal je van het.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Bragi het volgende:
Een quote in je sig is zó 2005. Net als quotes van users in je fotoboek of foto's van vrouwelijke users in je fotoboek.
Been there, done all that.
2005 was een mooi jaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:50 schreef Bragi het volgende:
Een quote in je sig is zó 2005. Net als quotes van users in je fotoboek of foto's van vrouwelijke users in je fotoboek.
Been there, done all that.
Heb ik ooit al gedaan. Ergens in 2004.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een interview met jezelf is nu helemaal je van het.
Jijquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik wil een nieuwe sig, help me. liefst een quote waarin ik word opgehemeld.
Helemaal niks is ook weer zo noobish.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Skylark. het volgende:
Bragi, alsof die Engelse tekstjes die niemand leest leuk zijn.![]()
.
Hoe kun je een link naar je tussen tijdse toets zetten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Bragi het volgende:
De eerste keer dat ik arrogant werd genoemd op FOK!, was omdat ik links naar mijn TTT's had gezet in mijn sig.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe kun je een link naar je tussen tijdse toets zetten?
Ik had ooit wel wat, maar volgens mij zijn die na mijn ban allemaal verwijderd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Helemaal niks is ook weer zo noobish.
Hoi, ynuhh.
Doe dan deze:quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik speelde op de basisschool altijd triangel, omdat ik geen gevoel voor ritme heb...
OMGWTFSTEENGRILL?! Ben jij ooit geband?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had ooit wel wat, maar volgens mij zijn die na mijn ban allemaal verwijderd.
Ik zei dat fok niet per definitie kut was, maar het gedrag van sommigen wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Bragi het volgende:
En hoezo zouden ze je sig/ondertitel verwijderen na een ban?Wat stond erin? Wat had je misdaan? Hoe reageerden je ouders? Zie je je vrienden nog?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zei dat fok niet per definitie *** was, maar het gedrag van sommigen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |