Als ik jou was zou ik de hele wereld uitkammen tot ik die kankerhomo gevonden vind.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jonge de code is mu alles. Ik deed vanmiddag ook online een potje. Hij speelde 2x de bal uit in mijn voeten en ik speelde gewoon weer terug. Scoort hij in de 90e minuut wel zo als ik het verneuk met de keeper en doet daarna als celebration die hand op het oor.
Wat een kankerlaaiers online.
Oh, jointjes roken vind ik chill zatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ik ga het hier even over hebben.
Wat houdt je bitch zijn in, jointjes roken?Ik heb aids die overal door heen gaat dus seksen doen we sowieso niet.
Nah, ik word stil en sloom en moet alleen veel lachen. Volgens mij ben ik zonder leukerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, jointjes roken vind ik chill zat![]()
Blowen met chicks is chill. Sowieso drugs gebruiken met chicks is chill
Ahhh, als je van stil houdt ben ik met echt veel leuker, ik heb alitjd praatjes namelijkquote:
Ik ben altijd een discussiemens als ik geblowed hebquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, als je van stil houdt ben ik met echt veel leuker, ik heb alitjd praatjes namelijk.
Ohnee, ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben altijd een discussiemens als ik geblowed heb
dikzak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:40 schreef Smart_ass het volgende:
Meestal ja, als ik 's avonds eet noem ik het ook geen ontbijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |