Hmm, dan moet je misschien werkenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niet zoveel uitKoop nauwelijks kleren (want shoppen
), heb geen boeken gekocht deze maand, en we zijn eigenlijk niet echt wezen stappen.
Rekeningen zijn alleen zo hoogCollegegeld, zorgverzekering, telefoonrekening en je zit zo op iets van 350 euro
[3FM #2078] Word!
Master of puppets. Is donderdag al gezegd.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja, we mogen wel aannemen dat Metallica op #1 staat in de canon van de canon toch?
Oké, ik heb donderdag niet geluisterd.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Master of puppets. Is donderdag al gezegd.
Niet zeikenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Kut TT
Ik opende maar niks, omdat ik geen TT wist
Mjah ik heb het zoeken naar een bijbaantje opgegeven toen ik overal kreeg te horen dat ik te oud wasquote:Hmm, dan moet je misschien werkenKrijg je ook aanvullende stufi ?
Das helemaal balen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zeiken
[..]
Mjah ik heb het zoeken naar een bijbaantje opgegeven toen ik overal kreeg te horen dat ik te oud wasEn ik heb niet eens meer recht op stufi, ben zo'n kut lenende student
Je bedoeld Master of Puppets? Meer dan terecht, geniaal nummer.quote:
Maaike werkt op de Giel-redactie volgens mij, net als nog een flink aantal andere mensen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef djayzz het volgende:![]()
Ik sta op de gastenlijst
![]()
Maaike belde me net, wie is maaike van 3fm?
In supermarkten willen ze idd geen oudere personen, omdat dat te duur is...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zeiken
[..]
Mjah ik heb het zoeken naar een bijbaantje opgegeven toen ik overal kreeg te horen dat ik te oud wasEn ik heb niet eens meer recht op stufi, ben zo'n kut lenende student
Ik hoor er met de beste wil van de wereld niet zoveel geniaals in. Beetje rebelse gitaarmuziek. Ik heb veel betere nummers voorbij horen komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bedoeld Master of Puppets? Meer dan terecht, geniaal nummer.
Raad eens waar ik ooit (tot m'n 18de/19de ofzo) een baantje hadquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In supermarkten willen ze idd geen oudere personen, omdat dat te duur is...
Probeer het eens bij een bouwmarkt. Weet niet of je dat 'leuk' vind, maar je moet er wel bij nadenken, want je verdient een heel stuk minder.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Raad eens waar ik ooit (tot m'n 18de/19de ofzo) een baantje hadMaar toen werd het systeem veranderd, moest je om 7u beginnen terwijl ik regelmatig dan in de bus moest stappen voor school
Dus
contractverlenging want ik werkte te weinig uren
Dan doe je het wel tekort. De compositie is geweldig, en het is een nummer uit 1986, dat moet je er wel even bij bedenken. Er bestaan uiteraard wel betere nummers, maar ik vind het een verdedigbare keuze.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor er met de beste wil van de wereld niet zoveel geniaals in. Beetje rebelse gitaarmuziek. Ik heb veel betere nummers voorbij horen komen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:01 schreef themauster het volgende:
Zo dat hebben we ook weer overleefd, de radio werd hier bijna uit het raam gegooid
In dat geval zal ik gewoon even wachtenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik loop nu fulltime stageBen bezig met afstuderen, als ik m'n diploma heb interesseert me echt helemaal niks waar ik aan de slag kom (nou ja, ik wil geen schoonmaakwerk doen of in de horeca werken)
Op elluf?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Master Of Puppets
![]()
Jullie willen niet weten hoe hard mijn radio nu staat.
Doe ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval zal ik gewoon even wachten
Goed bezigquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik ookEn stagevergoeding spaar ik netjes op voor een buffertje
Awwwwquote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de eendjesliefhebbers. Meer pics @ http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157623953983063/
Zo'n stagevergoeding kan echter nooit veel zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik ookEn stagevergoeding spaar ik netjes op voor een buffertje
Ik vind 375 euro bruto best aardigquote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo'n stagevergoeding kan echter nooit veel zijn.
* Sirolf is nu ook bezig met een afstudeerstage. Nog 1,5 maand!![]()
Waarschijnlijk kom je uit rond de 1,5 a 2 euro per uur.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Daar begin ik niet aanIk ben een stagiaire, onderbetaald en ondergewaardeerd is de standaard toch
Ah gezelligquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maaike werkt op de Giel-redactie volgens mij, net als nog een flink aantal andere mensen.
Volgens mij zijn er wel een stuk of 5-10 personen die daar werken.
Altijd leuk, verschillende afdelingen die langs elkaar heen werken.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ah gezellig![]()
Ik las net op de site van de Melkweg dat The Baseballs een uur later beginnen vanwege de aswolk. Ik denk ik bel even op om het te bevestigen, zegt zo'n miep: hoe weet jij dat nou weer![]()
![]()
![]()
eh, van jullie site
GoedeMIDDAGquote:Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef 3FMaster het volgende:
Een brakke, nog steeds zieke 3FMaster meldt zich.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ah gezellig![]()
Ik las net op de site van de Melkweg dat The Baseballs een uur later beginnen vanwege de aswolk. Ik denk ik bel even op om het te bevestigen, zegt zo'n miep: hoe weet jij dat nou weer![]()
![]()
![]()
eh, van jullie site
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef 3FMaster het volgende:
Een brakke, nog steeds zieke 3FMaster meldt zich.
Bleek dat ze net een kwartier eerder pas de mail had gekregen, en wist niet dat het al bekend was gemaaktquote:
Wij gingen dat rondje gisteren bijna ook doen met de hondenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de eendjesliefhebbers. Meer pics @ http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157623953983063/
Netjesquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Euw btw: @stagelopers: Een klasgenoot (MBO BOL4, tweede leerjaar) kreeg 3600 euro voor 2,5 maand stage
Hoeveel kreeg jij bij de Remia?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Euw btw: @stagelopers: Een klasgenoot (MBO BOL4, tweede leerjaar) kreeg 3600 euro voor 2,5 maand stage
Gemistquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef Sersjee het volgende:Master Of Puppets
![]()
Jullie willen niet weten hoe hard mijn radio nu staat.
En dat terwijl er ook wordt geklaagd dat er te weinig stageplaatsen voor het MBO zijn. Flinke verschillen dus!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Welk liedje? (ben niet aan 't luisteren)quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef alors het volgende:
Hahahahh Coen, sukkel dat liedje is zo zoetjes dat kun je toch niet haten, zeker als je zelf Direct, Kane en Miss Montreal draait...
Ik heb een meisje van Lucky Fonzquote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Welk liedje? (ben niet aan 't luisteren)
Dat is het ook, maar Coen is een soort haatcampagne begonnen terwijl er toch bakken vol met ongeinspireerde kutmuziek voorbij komen waar je hem niet over hoort. Dit is tenminste nog eens iets origineels.quote:
Jonge je kan het geen eens muziek noemen, Coen heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar Coen is een soort haatcampagne begonnen terwijl er toch bakken vol met ongeinspireerde kutmuziek voorbij komen waar je hem niet over hoort. Dit is tenminste nog eens iets origineels.
Maar jouw mening doet er niet toequote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge je kan het geen eens muziek noemen, Coen heeft gewoon gelijk
Iddquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar Coen is een soort haatcampagne begonnen terwijl er toch bakken vol met ongeinspireerde kutmuziek voorbij komen waar je hem niet over hoort. Dit is tenminste nog eens iets origineels.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef alors het volgende:
haaaaaaaahhahah het is maar goed dat het rustig is in de bus, ik lig dubbel!!!!
yup, nederlands vandaag, ging opzich wel redelijkquote:
Ok, spannend! Nou de kop is eraf danquote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
yup, nederlands vandaag, ging opzich wel redelijk
wiskunde morgen, zal een lastige wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ok, spannend! Nou de kop is eraf danWat voor vakken moet je nog meer?
Al gecheckt wat voor cijfer je ongeveer hebt?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
yup, nederlands vandaag, ging opzich wel redelijk
Ok, zijn dat al je vakken of heb je andere al eerder afgesloten?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wiskunde morgen, zal een lastige worden
daarna nog geschiedenis, aardrijkskunde, biologie en engels
nee, examen niet meegenomen, had wel verwacht dat die ook op internet zou komen te staanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Al gecheckt wat voor cijfer je ongeveer hebt?
dank je, nee niet meer.. al die "vrije"vakken al afgesloten zoals literatuur en ckv enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ok, zijn dat al je vakken of heb je andere al eerder afgesloten?
Ik dacht dat ik meer examens had.
Succes iig!!
Kun jij niet even een ticket naar Zuid-Afrika en een hoop vuvuzela's kopen om je te vermaken op het WK?quote:
Heeft hij nog geen Jaap in zijn stembanden gekregen ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
IddNouja, hun wansmaak is ook één van de redenen dat ik niet luister. De afgelopen weken ook weer dat overdreven ophemelen van Jaap
![]()
![]()
Dat lijkt me best sjillquote:Op maandag 17 mei 2010 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun jij niet even een ticket naar Zuid-Afrika en een hoop vuvuzela's kopen om je te vermaken op het WK?
Bij voorbaat dank.
![]()
N.E.R.D samen met uhm, geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef alors het volgende:
Wat was de plaat van Coen? die mistte ik net.
Ik heb er hetzelfde mee als met Roosbeef... helemaal niks dus!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Impry het volgende:
Het neigt toch wat naar Spinvis, ook qua onlogica/apartheid van de tekst en dat bevalt me wel. Zeker met die vrolijke Skik-achtige-mondharmonica.
Die vind ik ook niet fantastisch nee. Maar LF heeft wat grappigs in dit liedje, al denk ik niet dat ik een hele CD kan luisteren.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er hetzelfde mee als met Roosbeef... helemaal niks dus!
Staat Journey er niet in?! Dan kan de radio weer uitquote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en nu ook nog eens die Shakira-single voor het WK...
Op zich is deze nog wel redelijk, al had ik liever Journey in de MT5 gehad.
Ik dacht al, die Iemand Anders klinkt wel erg vreemd vandaag.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:35 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
zelfs met nieuwe foto, het moet niet veel gekker wordenquote:
Kon ie geen scherpere foto vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zelfs met nieuwe foto, het moet niet veel gekker worden
wat heb je aangevraagd?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
doet Twitter het ineens niet , daar gaat mijn request
Tip voor de volgende keer: gebruik Hootsuite.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
doet Twitter het ineens niet , daar gaat mijn request
Franz Ferdinand - Take me out, omdat ik wel weer es uitwilquote:
ctrl+c heeft etzelfde effect op korte termijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: gebruik Hootsuite.
Daarmee kun je Tweets opslaan en die op een later moment sturen.
Ah, nou deze request is anders ook niet misquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Franz Ferdinand - Take me out, omdat ik wel weer es uitwil![]()
LOLquote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Die reclame voor Stevie Ann'Meer dat een gitaar en haar stem heeft ze niet nodig'. En meteen daarop hoor je een dikke drum
dat is wel een heel bijzondere stem danquote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Die reclame voor Stevie Ann'Meer dat een gitaar en haar stem heeft ze niet nodig'. En meteen daarop hoor je een dikke drum
Verkeerde timing of hoe zit het?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Je hoort eerst een zoet gitaarliedje, en daarna die zin. En dan haar nieuwe liedje waarin gewoon drums inzitten.quote:
quote:michielveenstra
Krijg ik nou zomaar een link naar de nieuwe Muse single in de mail? Later vanavond te downloaden en dan ook meteen te horen op #3FM!
nee, helemaal nieuw! UsoE staat gewoon op the resistancequote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is vast niet United States Of Eurasia ?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, helemaal nieuw! UsoE staat gewoon op the resistance
nee, dat stelt nog geen drol voorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ben al bezig met werk voor school dat meetelt voor mijn eindlijst, dan mag ik toch ook wel wat aanvragen?
jij leert voor nederlandsquote:
Wie zegt dat ik aan het leren ben? Ben een betoog aan het schrijvenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jij leert voor nederlandsnog nooit gedaan
o zo, ja dat heb ik wel eens gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik aan het leren ben? Ben een betoog aan het schrijven
Ja dit is zo'n plaat die elke keer beter wordt he, heerlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
De ex-megahit. Wat een onwijs vette track! Wat waren ze trouwens goed bij Der Rudy.
dat en datquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
De ex-megahit. Wat een onwijs vette track! Wat waren ze trouwens goed bij Der Rudy.
Ik heb de reclame niet gehoord ,maar ik krijg hier hele rare gedachtes bijquote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Weer over die Stevie Ann reclame, daar zeggen ze eigenlijk dat je Stevie Ann neemt, haar een gitaar geeft, een mooie stem geeft en dat je dan mooie liedjes krijgt
Ik vind 'm ook wel lekker klinken.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef alors het volgende:
Noou ik kan deze Muse wel hebben hoor, klinkt heerlijk
Dat dusquote:
precies ja, klinkt erg commercieel voor musequote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Civilian het volgende:
Koen (of Sander) heeft echt zo'n schurfthekel aan dit nummer.. Geniaal
quote:
Meh.. zo'n 3 uur geleden nogquote:Op maandag 17 mei 2010 21:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel was 2 weken weg en raad eens hoelang geleden de laatste keer Want Want werd gedraaid? Juist, 2 weken geleden
klinkt alsof je goed hebt opgeletquote:Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenAVOND!
Waylon was net op tv (gelderland ?), iets met Omnisport en Apeldoorn ofzo
Volkomen gelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Civilian het volgende:
Koen (of Sander) heeft echt zo'n schurfthekel aan dit nummer.. Geniaal
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenAVOND!
Waylon was net op tv (gelderland ?), iets met Omnisport en Apeldoorn ofzo
Eigenlijk was ik net terug van werken, en had me omgekleed, en kwam ik weer beneden om hem vervolgens op tv te zien. Ik zag dat het Omnisport was, maar niet welke zenderquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik net terug van werken, en had me omgekleed, en kwam ik weer beneden om hem vervolgens op tv te zien. Ik zag dat het Omnisport was, maar niet welke zender. Toen maar op de pc gegaan, 3FM luisteren
nee, maar dat betekent niet dat je zo laat moet beginnen, met oefenen kan je ook ver komenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef Timo20 het volgende:
! lekker op tijd begonnen
wiskunde kun je ook niet leren...
Luchtalarmschijf.. hooguitquote:
Dat kun je niet oefenen. Wiskunde is een gevalletje "dat kun je of dat kun je niet"quote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, maar dat betekent niet dat je zo laat moet beginnen, met oefenen kan je ook ver komen
De alarm schijf is een 538 kneiterquote:
niet mee eens. Ik zuig in wiskunde maar weer er toch een voldoende uit te slepen door heel veel te oefenenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kun je niet oefenen. Wiskunde is een gevalletje "dat kun je of dat kun je niet"
wie zegt dan dat niet zo is, ik ben et zeker mee eens dat de kwaliteit van de middag afneemt bij 3fm jaquote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
Doe nou maar niet zo belachelijk over de Alarmschijf, want die is deze week (en heeeeel wat andere weken) dezelfde als de MegaHit hoor.![]()
Betekent dat bij 3FM de smaak ook afneemt.
Oneens, gewoon veel oefenen help echt wel. Ik dacht ook dat ik het niet kon, maar toen ik er eens iets voor ging doen (als in opdrachten maken en veel oefenen) ging het primaquote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kun je niet oefenen. Wiskunde is een gevalletje "dat kun je of dat kun je niet"
Ik zuigde/zoog (quote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niet mee eens. Ik zuig in wiskunde maar weer er toch een voldoende uit te slepen door heel veel te oefenen
ofja, dat moet morgen blijken![]()
En dat komt dan doordat meer mensen luisteren en dan wordt de muziek weer slechter en dan luisteren er weer meer mensen en dan wordt er nog meer slechte muziek gedraaid. Zo blijft dit maar doorgaan en zal ooit stoppen bij 'zelfvernietiging" wanneer de muziek niet slechter kan en er bijna niemand meer luistert...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wie zegt dan dat niet zo is, ik ben et zeker mee eens dat de kwaliteit van de middag afneemt bij 3fm ja
Oneens. Je moet er absoluut aanleg voor hebben, dat is gewoon zo bij exacte vakken. Dingen als jaartallen, dingen van aardrijkskunde en rijtjes met woorden kun je makkelijk erin stampen maar bij wiskunde komt veel meer inzicht kijken. Dat moet je echt wel hebben, anders kun je nog zoveel oefenen: je wordt er gewoon heel moeilijk beter in.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Oneens, gewoon veel oefenen help echt wel. Ik dacht ook dat ik het niet kon, maar toen ik er eens iets voor ging doen (als in opdrachten maken en veel oefenen) ging het prima
Waarom is 'ie weg dan??quote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef TheZapster het volgende:
http://www.hansiehansie.nl
Ze willen je terug bij VI Hans!
Ik heb hiervan zo'n mooie acoustische opnamequote:
dat het jou geen nut betekent natuurlijk niet dat het bij niemand effect heeft, je moet er zeker aanleg voor hebben maar je bent niet meteen hopeloos verloren als je dat niet hebt hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zuigde/zoog () ook in wiskunde. Oefenen had dan ook geen zin, heb zelfs een jaar lang bijles gehad maar dat had geen zin. Was dan ook blij dat ik `t na 2 jaar kon laten vallen
![]()
![]()
Wat een geneuzel zegquote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat hij onder contract staat bij SBS en RTL reclame met hem maakte
Erg goede vraag idd! 't is een beetje erg stil rond Voicst. Jammer!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hiervan zo'n mooie acoustische opnameMaar zo issie ook heel leuk
Waar the f is Voicst eigenlijk gebleven??
die zijn toch ook gewoon op zo'n 'tijdelijke break'? aangezien je vaak hoort dat Tjeerd met dit en dat bezig is..quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg goede vraag idd! 't is een beetje erg stil rond Voicst. Jammer!
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat oefenen (maar vooral studeren) bij wiskunde veel minder zin heeft dan bij bv. vakken als de talen, geschiedenis en aardrijkskunde.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat het jou geen nut betekent natuurlijk niet dat het bij niemand effect heeft, je moet er zeker aanleg voor hebben maar je bent niet meteen hopeloos verloren als je dat niet hebt hoor
Het klopt dat je er wat aanleg voor moet hebben, maar met meer oefenen haal je wel degelijk een hoger cijfer.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oneens. Je moet er absoluut aanleg voor hebben, dat is gewoon zo bij exacte vakken. Dingen als jaartallen, dingen van aardrijkskunde en rijtjes met woorden kun je makkelijk erin stampen maar bij wiskunde komt veel meer inzicht kijken. Dat moet je echt wel hebben, anders kun je nog zoveel oefenen: je wordt er gewoon heel moeilijk beter in.
klopt, en daar ben ik het ook wel mee eens, behalve dan dat je altijd wel ongeveer de vragen krijgt die je in de examens ook krijgt, je moet een paar dingen anders doen, maar grotendeels zijn de vragen toch hetzelfde..maar goed, muziek!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat oefenen (maar vooral studeren) bij wiskunde veel minder zin heeft dan bij bv. vakken als de talen, geschiedenis en aardrijkskunde.
Ik bedoel: je kunt wel veel sommetjes oefenen maar dat heeft weinig nut omdat je op het examen zelf toch andere sommen en opdrachten krijgt. Bij geschiedenis bijvoorbeeld is dat anders. Daar leer je bv. jaartallen of gebeurtenissen waarover je ook op het examen vragen krijg. Daarbij kun je dus veel gerichter studeren dan bij de exacte vakken.
Sowieso, leren voor je examens op de middelbare schoolquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef alors het volgende:
Niet zo jammeren over die examens. Je hebt tijd zat om te leren en scholen beginnen vaak ook al langer van tevoren met examenstof en proefexamens.
Als je tentamenweken hebt dan heb je ook vakken die je haalt of niet en anders heb je pech.
ik vind de examens tot nu toe een stuk simpeler dan de schoolexamens, en als je al die jaren een beetje oplet heb je 70% van wat je moet leren al binnenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef alors het volgende:
Niet zo jammeren over die examens. Je hebt tijd zat om te leren en scholen beginnen vaak ook al langer van tevoren met examenstof en proefexamens.
Als je tentamenweken hebt dan heb je ook vakken die je haalt of niet en anders heb je pech.
Gewoon door het jaar door bijhoudenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sowieso, leren voor je examens op de middelbare school.Als je het 2 weken voor de examens nog niet weet dan kan je ze net zo goed niet doen.
Het hele jaar bijhouden is ook niet nodig maar daar spreek ik uit mijn eigen ervaring.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gewoon door het jaar door bijhoudenAls je vlak voor het einde nog moet beginnen kun je het net zo goed niet doen
Zou best kunnen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die zijn toch ook gewoon op zo'n 'tijdelijke break'? aangezien je vaak hoort dat Tjeerd met dit en dat bezig is..
Voor vakken als Geschiedenis, Aardrijkskunde, Kunstgeschiedenis heb je wel bepaalde onderwerpen die je moet leren. Die in de gewone stof niet of nauwelijks behandeld worden. Dus dan moet je iig wel iets doen anders faal je alsnog hard.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het hele jaar bijhouden is ook niet nodig maar daar spreek ik uit mijn eigen ervaring.
Ik vond dat wel fijnquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het hele jaar bijhouden is ook niet nodig maar daar spreek ik uit mijn eigen ervaring.
Die is mooi idd!quote:
Of gewoon een goede leraar hebben.Aardrijkskunde had ik helaas niet op de Havo omdat je in mijn tijd niet beide vakken mocht doenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Voor vakken als Geschiedenis, Aardrijkskunde, Kunstgeschiedenis heb je wel bepaalde onderwerpen die je moet leren. Die in de gewone stof niet of nauwelijks behandeld worden. Dus dan moet je iig wel iets doen anders faal je alsnog hard.
Aardrijkskundequote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of gewoon een goede leraar hebben.Aardrijkskunde had ik helaas niet op de Havo omdat je in mijn tijd niet beide vakken mocht doen![]()
Geschiedenis was mijn favoriete vak en dat kwam ook zeker door mijn leraar.Het hele examenjaar hebben we het lesboek niet gebruikt omdat hij rondom alles wat we moesten weten boeiende verhalen wist te vertellen.Ik heb mijn geschiedenisboek gewoon in het folie weer in kunnen leveren aan het einde van het jaar en ik was niet de enige in mijn klas
Ik hou dr vanquote:
quote:
Vreselijkste vak van E&M.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Aardrijkskundemaar ik heb wel gefaald op dat examen omdat het over gesteenten enzo ging. Zover was ik nog niet en dat is ook stof die ik nog nooit eerder had gezien. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik vwo(4)/5/6 in 1 jaar heb gedaan.
Dus ik ga je de 19e ook zien in Nijmegen?quote:
klasse! 't is ook wel een supertrack!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
meest gespeelde track van de afgelopen 3 maanden dit![]()
![]()
26e x FTW!
hier word ie vooral door Rudy gepromoot, leuke plaat inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Over nieuwe muziek gesproken: die nieuwe Hot Chip moet op de playlist van 3FM komen. Wordt op de BBC en Stu Bru al weken redelijk plat gedraaid, maar hier![]()
![]()
Geweldige video ook![]()
quote:Goh, die Eva Jinek! Mag gewoon op het gezicht van Bram Mozcovich zitten! "If you have it, flaunt it!".
goedeMIDDAG!!!quote:
Ik ben er nog niet uit... Even afwachten hoe het financieel gaatquote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dus ik ga je de 19e ook zien in Nijmegen?
Economie en Maatschappij, één van de vier profielen (vakkenpakketen)quote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begin echt een ouwe lul te wordenWat is E&M?
haha, Economie en Maatschappij, opaquote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begin echt een ouwe lul te wordenWat is E&M?
Vrees het welquote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik val er midden in, zijn we weer bezig met de waan van de dag?
Het gaat over de examens vandaag, en of de opzet daarvan ook anders moet. Nu kun jij ook meepraten!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik val er midden in, zijn we weer bezig met de waan van de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |