Aardrijkskundequote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of gewoon een goede leraar hebben.Aardrijkskunde had ik helaas niet op de Havo omdat je in mijn tijd niet beide vakken mocht doen![]()
Geschiedenis was mijn favoriete vak en dat kwam ook zeker door mijn leraar.Het hele examenjaar hebben we het lesboek niet gebruikt omdat hij rondom alles wat we moesten weten boeiende verhalen wist te vertellen.Ik heb mijn geschiedenisboek gewoon in het folie weer in kunnen leveren aan het einde van het jaar en ik was niet de enige in mijn klas
Ik hou dr vanquote:
quote:
Vreselijkste vak van E&M.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Aardrijkskundemaar ik heb wel gefaald op dat examen omdat het over gesteenten enzo ging. Zover was ik nog niet en dat is ook stof die ik nog nooit eerder had gezien. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik vwo(4)/5/6 in 1 jaar heb gedaan.
Dus ik ga je de 19e ook zien in Nijmegen?quote:
klasse! 't is ook wel een supertrack!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
meest gespeelde track van de afgelopen 3 maanden dit![]()
![]()
26e x FTW!
hier word ie vooral door Rudy gepromoot, leuke plaat inderdaadquote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Over nieuwe muziek gesproken: die nieuwe Hot Chip moet op de playlist van 3FM komen. Wordt op de BBC en Stu Bru al weken redelijk plat gedraaid, maar hier![]()
![]()
Geweldige video ook![]()
quote:Goh, die Eva Jinek! Mag gewoon op het gezicht van Bram Mozcovich zitten! "If you have it, flaunt it!".
goedeMIDDAG!!!quote:
Ik ben er nog niet uit... Even afwachten hoe het financieel gaatquote:Op maandag 17 mei 2010 23:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dus ik ga je de 19e ook zien in Nijmegen?
Economie en Maatschappij, één van de vier profielen (vakkenpakketen)quote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begin echt een ouwe lul te wordenWat is E&M?
haha, Economie en Maatschappij, opaquote:Op maandag 17 mei 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begin echt een ouwe lul te wordenWat is E&M?
Vrees het welquote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik val er midden in, zijn we weer bezig met de waan van de dag?
Het gaat over de examens vandaag, en of de opzet daarvan ook anders moet. Nu kun jij ook meepraten!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik val er midden in, zijn we weer bezig met de waan van de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |