quote:michielveenstra
Krijg ik nou zomaar een link naar de nieuwe Muse single in de mail? Later vanavond te downloaden en dan ook meteen te horen op #3FM!
nee, helemaal nieuw! UsoE staat gewoon op the resistancequote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is vast niet United States Of Eurasia ?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, helemaal nieuw! UsoE staat gewoon op the resistance
nee, dat stelt nog geen drol voorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ben al bezig met werk voor school dat meetelt voor mijn eindlijst, dan mag ik toch ook wel wat aanvragen?
jij leert voor nederlandsquote:
Wie zegt dat ik aan het leren ben? Ben een betoog aan het schrijvenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jij leert voor nederlandsnog nooit gedaan
o zo, ja dat heb ik wel eens gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 20:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik aan het leren ben? Ben een betoog aan het schrijven
Ja dit is zo'n plaat die elke keer beter wordt he, heerlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
De ex-megahit. Wat een onwijs vette track! Wat waren ze trouwens goed bij Der Rudy.
dat en datquote:Op maandag 17 mei 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
De ex-megahit. Wat een onwijs vette track! Wat waren ze trouwens goed bij Der Rudy.
Ik heb de reclame niet gehoord ,maar ik krijg hier hele rare gedachtes bijquote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef Captain_Slow het volgende:
Weer over die Stevie Ann reclame, daar zeggen ze eigenlijk dat je Stevie Ann neemt, haar een gitaar geeft, een mooie stem geeft en dat je dan mooie liedjes krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |