Hmm, dan moet je misschien werkenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niet zoveel uitKoop nauwelijks kleren (want shoppen
), heb geen boeken gekocht deze maand, en we zijn eigenlijk niet echt wezen stappen.
Rekeningen zijn alleen zo hoogCollegegeld, zorgverzekering, telefoonrekening en je zit zo op iets van 350 euro
[3FM #2078] Word!
Master of puppets. Is donderdag al gezegd.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja, we mogen wel aannemen dat Metallica op #1 staat in de canon van de canon toch?
Oké, ik heb donderdag niet geluisterd.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Master of puppets. Is donderdag al gezegd.
Niet zeikenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Kut TT
Ik opende maar niks, omdat ik geen TT wist
Mjah ik heb het zoeken naar een bijbaantje opgegeven toen ik overal kreeg te horen dat ik te oud wasquote:Hmm, dan moet je misschien werkenKrijg je ook aanvullende stufi ?
Das helemaal balen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zeiken
[..]
Mjah ik heb het zoeken naar een bijbaantje opgegeven toen ik overal kreeg te horen dat ik te oud wasEn ik heb niet eens meer recht op stufi, ben zo'n kut lenende student
Je bedoeld Master of Puppets? Meer dan terecht, geniaal nummer.quote:
Maaike werkt op de Giel-redactie volgens mij, net als nog een flink aantal andere mensen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef djayzz het volgende:![]()
Ik sta op de gastenlijst
![]()
Maaike belde me net, wie is maaike van 3fm?
In supermarkten willen ze idd geen oudere personen, omdat dat te duur is...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zeiken
[..]
Mjah ik heb het zoeken naar een bijbaantje opgegeven toen ik overal kreeg te horen dat ik te oud wasEn ik heb niet eens meer recht op stufi, ben zo'n kut lenende student
Ik hoor er met de beste wil van de wereld niet zoveel geniaals in. Beetje rebelse gitaarmuziek. Ik heb veel betere nummers voorbij horen komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bedoeld Master of Puppets? Meer dan terecht, geniaal nummer.
Raad eens waar ik ooit (tot m'n 18de/19de ofzo) een baantje hadquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In supermarkten willen ze idd geen oudere personen, omdat dat te duur is...
Probeer het eens bij een bouwmarkt. Weet niet of je dat 'leuk' vind, maar je moet er wel bij nadenken, want je verdient een heel stuk minder.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Raad eens waar ik ooit (tot m'n 18de/19de ofzo) een baantje hadMaar toen werd het systeem veranderd, moest je om 7u beginnen terwijl ik regelmatig dan in de bus moest stappen voor school
Dus
contractverlenging want ik werkte te weinig uren
Dan doe je het wel tekort. De compositie is geweldig, en het is een nummer uit 1986, dat moet je er wel even bij bedenken. Er bestaan uiteraard wel betere nummers, maar ik vind het een verdedigbare keuze.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor er met de beste wil van de wereld niet zoveel geniaals in. Beetje rebelse gitaarmuziek. Ik heb veel betere nummers voorbij horen komen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:01 schreef themauster het volgende:
Zo dat hebben we ook weer overleefd, de radio werd hier bijna uit het raam gegooid
In dat geval zal ik gewoon even wachtenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik loop nu fulltime stageBen bezig met afstuderen, als ik m'n diploma heb interesseert me echt helemaal niks waar ik aan de slag kom (nou ja, ik wil geen schoonmaakwerk doen of in de horeca werken)
Op elluf?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Master Of Puppets
![]()
Jullie willen niet weten hoe hard mijn radio nu staat.
Doe ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval zal ik gewoon even wachten
Goed bezigquote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik ookEn stagevergoeding spaar ik netjes op voor een buffertje
Awwwwquote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de eendjesliefhebbers. Meer pics @ http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157623953983063/
Zo'n stagevergoeding kan echter nooit veel zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik ookEn stagevergoeding spaar ik netjes op voor een buffertje
Ik vind 375 euro bruto best aardigquote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo'n stagevergoeding kan echter nooit veel zijn.
* Sirolf is nu ook bezig met een afstudeerstage. Nog 1,5 maand!![]()
Waarschijnlijk kom je uit rond de 1,5 a 2 euro per uur.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Daar begin ik niet aanIk ben een stagiaire, onderbetaald en ondergewaardeerd is de standaard toch
Ah gezelligquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maaike werkt op de Giel-redactie volgens mij, net als nog een flink aantal andere mensen.
Volgens mij zijn er wel een stuk of 5-10 personen die daar werken.
Altijd leuk, verschillende afdelingen die langs elkaar heen werken.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ah gezellig![]()
Ik las net op de site van de Melkweg dat The Baseballs een uur later beginnen vanwege de aswolk. Ik denk ik bel even op om het te bevestigen, zegt zo'n miep: hoe weet jij dat nou weer![]()
![]()
![]()
eh, van jullie site
GoedeMIDDAGquote:Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef 3FMaster het volgende:
Een brakke, nog steeds zieke 3FMaster meldt zich.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ah gezellig![]()
Ik las net op de site van de Melkweg dat The Baseballs een uur later beginnen vanwege de aswolk. Ik denk ik bel even op om het te bevestigen, zegt zo'n miep: hoe weet jij dat nou weer![]()
![]()
![]()
eh, van jullie site
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:05 schreef 3FMaster het volgende:
Een brakke, nog steeds zieke 3FMaster meldt zich.
Bleek dat ze net een kwartier eerder pas de mail had gekregen, en wist niet dat het al bekend was gemaaktquote:
Wij gingen dat rondje gisteren bijna ook doen met de hondenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de eendjesliefhebbers. Meer pics @ http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157623953983063/
Netjesquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Euw btw: @stagelopers: Een klasgenoot (MBO BOL4, tweede leerjaar) kreeg 3600 euro voor 2,5 maand stage
Hoeveel kreeg jij bij de Remia?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Euw btw: @stagelopers: Een klasgenoot (MBO BOL4, tweede leerjaar) kreeg 3600 euro voor 2,5 maand stage
Gemistquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef Sersjee het volgende:Master Of Puppets
![]()
Jullie willen niet weten hoe hard mijn radio nu staat.
En dat terwijl er ook wordt geklaagd dat er te weinig stageplaatsen voor het MBO zijn. Flinke verschillen dus!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Welk liedje? (ben niet aan 't luisteren)quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef alors het volgende:
Hahahahh Coen, sukkel dat liedje is zo zoetjes dat kun je toch niet haten, zeker als je zelf Direct, Kane en Miss Montreal draait...
Ik heb een meisje van Lucky Fonzquote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Welk liedje? (ben niet aan 't luisteren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |