Té cute!quote:
En ik hoef niet bang te zijn dat ze de kaartjes in de tussentijd aan iemand anders weggeven?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
kZou sowieso ff bellen ipv mailen eigenlijk... rond 12u ja
En gefeliciteerd met de kaartjes!
Wij ook, en we moesten hem meezingen tot vervelens toequote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Lo-li-ta!
Ooit met Franse les dit nummer vertaald
Ow, wij niet gelukkig.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij ook, en we moesten hem meezingen tot vervelens toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer alleen dat ik bijna niet op examen mocht omdat ik voor Frans een 3,3 gemiddeld stond![]()
Escapology is super cdquote:
Jaaaa, toen was RW nog cool!quote:
Hahahahahahahahahahaha!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:19 schreef henkde_j het volgende:
Jaren lang gedacht dat het over Chinese happy people ging
Er hadden nog 3 extra nullen achter moeten staan?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Zucht.... dr klopt weer 's iets niet met mn salaris...
Oh, was het maar zo'n feest, hihi!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er hadden nog 3 extra nullen achter moeten staan?
Ik ook, dankzij de geweldige belastingteruggaaf!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Oeh deze week weer stufien ik heb nog geld over
![]()
Oké dan!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:46 schreef djayzz het volgende:
Net gebeld naar de redactie van Giel.
Ze zitten allemaal in vergadering maar er werd me gezegd even te mailen naar een aantal adressen, en dan zou het goedkomen.
Ook nog even mijn naam en telefoonnummer achtergelaten bij de vriendelijke kerel die de telefoon opnam.
Haha dat scheelt wel ja!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oké dan!
Bij mijn gewonnen kaartjes voor Anouk was het ook al misgegaan eerst. Maar dat duurde gelukkig nog een aantal maanden, ipv een aantal uren
Komt vast goed!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha dat scheelt wel ja!
Hmm, een van de mail adressen is alweer teruggekomenundeliverable. Gaat lekker bij hun
Tof beestquote:Op maandag 17 mei 2010 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Aww, mijn duiveltje staat best schattig op de foto zie ik!
[ afbeelding ]
Dan denk ik zomaar dat het opgenomen isquote:Op maandag 17 mei 2010 12:15 schreef Waalwijker het volgende:
Weet iemand zeker dat dit live is? Stenders was tot drie seconden voor het einde van de plaat nog niet in de studio en nu is de cam op de gang gericht.
Er werken ook mensen achter de schermen hequote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef djayzz het volgende:![]()
Ik sta op de gastenlijst
![]()
Maaike belde me net, wie is maaike van 3fm?
I know, misschien heeft iemand wel van haar gehoord.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:51 schreef j95 het volgende:
[..]
Er werken ook mensen achter de schermen he
Congratzquote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef djayzz het volgende:
![]()
Ik sta op de gastenlijst
![]()
Maaike belde me net, wie is maaike van 3fm?
Je moet gewoon niet zoveel uitgevenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Oeh deze week weer stufien ik heb nog geld over
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |