Té cute!quote:
En ik hoef niet bang te zijn dat ze de kaartjes in de tussentijd aan iemand anders weggeven?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
kZou sowieso ff bellen ipv mailen eigenlijk... rond 12u ja
En gefeliciteerd met de kaartjes!
Wij ook, en we moesten hem meezingen tot vervelens toequote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Lo-li-ta!
Ooit met Franse les dit nummer vertaald
Ow, wij niet gelukkig.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij ook, en we moesten hem meezingen tot vervelens toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer alleen dat ik bijna niet op examen mocht omdat ik voor Frans een 3,3 gemiddeld stond![]()
Escapology is super cdquote:
Jaaaa, toen was RW nog cool!quote:
Hahahahahahahahahahaha!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:19 schreef henkde_j het volgende:
Jaren lang gedacht dat het over Chinese happy people ging
Er hadden nog 3 extra nullen achter moeten staan?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Zucht.... dr klopt weer 's iets niet met mn salaris...
Oh, was het maar zo'n feest, hihi!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er hadden nog 3 extra nullen achter moeten staan?
Ik ook, dankzij de geweldige belastingteruggaaf!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Oeh deze week weer stufien ik heb nog geld over
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |