Oneens. Je moet er absoluut aanleg voor hebben, dat is gewoon zo bij exacte vakken. Dingen als jaartallen, dingen van aardrijkskunde en rijtjes met woorden kun je makkelijk erin stampen maar bij wiskunde komt veel meer inzicht kijken. Dat moet je echt wel hebben, anders kun je nog zoveel oefenen: je wordt er gewoon heel moeilijk beter in.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Oneens, gewoon veel oefenen help echt wel. Ik dacht ook dat ik het niet kon, maar toen ik er eens iets voor ging doen (als in opdrachten maken en veel oefenen) ging het prima
Waarom is 'ie weg dan??quote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef TheZapster het volgende:
http://www.hansiehansie.nl
Ze willen je terug bij VI Hans!
Ik heb hiervan zo'n mooie acoustische opnamequote:
dat het jou geen nut betekent natuurlijk niet dat het bij niemand effect heeft, je moet er zeker aanleg voor hebben maar je bent niet meteen hopeloos verloren als je dat niet hebt hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zuigde/zoog () ook in wiskunde. Oefenen had dan ook geen zin, heb zelfs een jaar lang bijles gehad maar dat had geen zin. Was dan ook blij dat ik `t na 2 jaar kon laten vallen
![]()
![]()
Wat een geneuzel zegquote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Omdat hij onder contract staat bij SBS en RTL reclame met hem maakte
Erg goede vraag idd! 't is een beetje erg stil rond Voicst. Jammer!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hiervan zo'n mooie acoustische opnameMaar zo issie ook heel leuk
Waar the f is Voicst eigenlijk gebleven??
die zijn toch ook gewoon op zo'n 'tijdelijke break'? aangezien je vaak hoort dat Tjeerd met dit en dat bezig is..quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg goede vraag idd! 't is een beetje erg stil rond Voicst. Jammer!
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat oefenen (maar vooral studeren) bij wiskunde veel minder zin heeft dan bij bv. vakken als de talen, geschiedenis en aardrijkskunde.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat het jou geen nut betekent natuurlijk niet dat het bij niemand effect heeft, je moet er zeker aanleg voor hebben maar je bent niet meteen hopeloos verloren als je dat niet hebt hoor
Het klopt dat je er wat aanleg voor moet hebben, maar met meer oefenen haal je wel degelijk een hoger cijfer.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Oneens. Je moet er absoluut aanleg voor hebben, dat is gewoon zo bij exacte vakken. Dingen als jaartallen, dingen van aardrijkskunde en rijtjes met woorden kun je makkelijk erin stampen maar bij wiskunde komt veel meer inzicht kijken. Dat moet je echt wel hebben, anders kun je nog zoveel oefenen: je wordt er gewoon heel moeilijk beter in.
klopt, en daar ben ik het ook wel mee eens, behalve dan dat je altijd wel ongeveer de vragen krijgt die je in de examens ook krijgt, je moet een paar dingen anders doen, maar grotendeels zijn de vragen toch hetzelfde..maar goed, muziek!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat oefenen (maar vooral studeren) bij wiskunde veel minder zin heeft dan bij bv. vakken als de talen, geschiedenis en aardrijkskunde.
Ik bedoel: je kunt wel veel sommetjes oefenen maar dat heeft weinig nut omdat je op het examen zelf toch andere sommen en opdrachten krijgt. Bij geschiedenis bijvoorbeeld is dat anders. Daar leer je bv. jaartallen of gebeurtenissen waarover je ook op het examen vragen krijg. Daarbij kun je dus veel gerichter studeren dan bij de exacte vakken.
Sowieso, leren voor je examens op de middelbare schoolquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef alors het volgende:
Niet zo jammeren over die examens. Je hebt tijd zat om te leren en scholen beginnen vaak ook al langer van tevoren met examenstof en proefexamens.
Als je tentamenweken hebt dan heb je ook vakken die je haalt of niet en anders heb je pech.
ik vind de examens tot nu toe een stuk simpeler dan de schoolexamens, en als je al die jaren een beetje oplet heb je 70% van wat je moet leren al binnenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef alors het volgende:
Niet zo jammeren over die examens. Je hebt tijd zat om te leren en scholen beginnen vaak ook al langer van tevoren met examenstof en proefexamens.
Als je tentamenweken hebt dan heb je ook vakken die je haalt of niet en anders heb je pech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |