klinkt alsof je goed hebt opgeletquote:Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenAVOND!
Waylon was net op tv (gelderland ?), iets met Omnisport en Apeldoorn ofzo
Volkomen gelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Civilian het volgende:
Koen (of Sander) heeft echt zo'n schurfthekel aan dit nummer.. Geniaal
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenAVOND!
Waylon was net op tv (gelderland ?), iets met Omnisport en Apeldoorn ofzo
Eigenlijk was ik net terug van werken, en had me omgekleed, en kwam ik weer beneden om hem vervolgens op tv te zien. Ik zag dat het Omnisport was, maar niet welke zenderquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik net terug van werken, en had me omgekleed, en kwam ik weer beneden om hem vervolgens op tv te zien. Ik zag dat het Omnisport was, maar niet welke zender. Toen maar op de pc gegaan, 3FM luisteren
nee, maar dat betekent niet dat je zo laat moet beginnen, met oefenen kan je ook ver komenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef Timo20 het volgende:
! lekker op tijd begonnen
wiskunde kun je ook niet leren...
Luchtalarmschijf.. hooguitquote:
Dat kun je niet oefenen. Wiskunde is een gevalletje "dat kun je of dat kun je niet"quote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, maar dat betekent niet dat je zo laat moet beginnen, met oefenen kan je ook ver komen
De alarm schijf is een 538 kneiterquote:
niet mee eens. Ik zuig in wiskunde maar weer er toch een voldoende uit te slepen door heel veel te oefenenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kun je niet oefenen. Wiskunde is een gevalletje "dat kun je of dat kun je niet"
wie zegt dan dat niet zo is, ik ben et zeker mee eens dat de kwaliteit van de middag afneemt bij 3fm jaquote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
Doe nou maar niet zo belachelijk over de Alarmschijf, want die is deze week (en heeeeel wat andere weken) dezelfde als de MegaHit hoor.![]()
Betekent dat bij 3FM de smaak ook afneemt.
Oneens, gewoon veel oefenen help echt wel. Ik dacht ook dat ik het niet kon, maar toen ik er eens iets voor ging doen (als in opdrachten maken en veel oefenen) ging het primaquote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat kun je niet oefenen. Wiskunde is een gevalletje "dat kun je of dat kun je niet"
Ik zuigde/zoog (quote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niet mee eens. Ik zuig in wiskunde maar weer er toch een voldoende uit te slepen door heel veel te oefenen
ofja, dat moet morgen blijken![]()
En dat komt dan doordat meer mensen luisteren en dan wordt de muziek weer slechter en dan luisteren er weer meer mensen en dan wordt er nog meer slechte muziek gedraaid. Zo blijft dit maar doorgaan en zal ooit stoppen bij 'zelfvernietiging" wanneer de muziek niet slechter kan en er bijna niemand meer luistert...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wie zegt dan dat niet zo is, ik ben et zeker mee eens dat de kwaliteit van de middag afneemt bij 3fm ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |