Jonge je kan het geen eens muziek noemen, Coen heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar Coen is een soort haatcampagne begonnen terwijl er toch bakken vol met ongeinspireerde kutmuziek voorbij komen waar je hem niet over hoort. Dit is tenminste nog eens iets origineels.
Maar jouw mening doet er niet toequote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge je kan het geen eens muziek noemen, Coen heeft gewoon gelijk
Iddquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar Coen is een soort haatcampagne begonnen terwijl er toch bakken vol met ongeinspireerde kutmuziek voorbij komen waar je hem niet over hoort. Dit is tenminste nog eens iets origineels.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef alors het volgende:
haaaaaaaahhahah het is maar goed dat het rustig is in de bus, ik lig dubbel!!!!
yup, nederlands vandaag, ging opzich wel redelijkquote:
Ok, spannend! Nou de kop is eraf danquote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
yup, nederlands vandaag, ging opzich wel redelijk
wiskunde morgen, zal een lastige wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ok, spannend! Nou de kop is eraf danWat voor vakken moet je nog meer?
Al gecheckt wat voor cijfer je ongeveer hebt?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
yup, nederlands vandaag, ging opzich wel redelijk
Ok, zijn dat al je vakken of heb je andere al eerder afgesloten?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wiskunde morgen, zal een lastige worden
daarna nog geschiedenis, aardrijkskunde, biologie en engels
nee, examen niet meegenomen, had wel verwacht dat die ook op internet zou komen te staanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Al gecheckt wat voor cijfer je ongeveer hebt?
dank je, nee niet meer.. al die "vrije"vakken al afgesloten zoals literatuur en ckv enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ok, zijn dat al je vakken of heb je andere al eerder afgesloten?
Ik dacht dat ik meer examens had.
Succes iig!!
Kun jij niet even een ticket naar Zuid-Afrika en een hoop vuvuzela's kopen om je te vermaken op het WK?quote:
Heeft hij nog geen Jaap in zijn stembanden gekregen ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
IddNouja, hun wansmaak is ook één van de redenen dat ik niet luister. De afgelopen weken ook weer dat overdreven ophemelen van Jaap
![]()
![]()
Dat lijkt me best sjillquote:Op maandag 17 mei 2010 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun jij niet even een ticket naar Zuid-Afrika en een hoop vuvuzela's kopen om je te vermaken op het WK?
Bij voorbaat dank.
![]()
N.E.R.D samen met uhm, geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef alors het volgende:
Wat was de plaat van Coen? die mistte ik net.
Ik heb er hetzelfde mee als met Roosbeef... helemaal niks dus!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Impry het volgende:
Het neigt toch wat naar Spinvis, ook qua onlogica/apartheid van de tekst en dat bevalt me wel. Zeker met die vrolijke Skik-achtige-mondharmonica.
Die vind ik ook niet fantastisch nee. Maar LF heeft wat grappigs in dit liedje, al denk ik niet dat ik een hele CD kan luisteren.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er hetzelfde mee als met Roosbeef... helemaal niks dus!
Staat Journey er niet in?! Dan kan de radio weer uitquote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en nu ook nog eens die Shakira-single voor het WK...
Op zich is deze nog wel redelijk, al had ik liever Journey in de MT5 gehad.
Ik dacht al, die Iemand Anders klinkt wel erg vreemd vandaag.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:35 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
zelfs met nieuwe foto, het moet niet veel gekker wordenquote:
Kon ie geen scherpere foto vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zelfs met nieuwe foto, het moet niet veel gekker worden
wat heb je aangevraagd?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
doet Twitter het ineens niet , daar gaat mijn request
Tip voor de volgende keer: gebruik Hootsuite.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
doet Twitter het ineens niet , daar gaat mijn request
Franz Ferdinand - Take me out, omdat ik wel weer es uitwilquote:
ctrl+c heeft etzelfde effect op korte termijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: gebruik Hootsuite.
Daarmee kun je Tweets opslaan en die op een later moment sturen.
Ah, nou deze request is anders ook niet misquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Franz Ferdinand - Take me out, omdat ik wel weer es uitwil![]()
LOLquote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Die reclame voor Stevie Ann'Meer dat een gitaar en haar stem heeft ze niet nodig'. En meteen daarop hoor je een dikke drum
dat is wel een heel bijzondere stem danquote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Die reclame voor Stevie Ann'Meer dat een gitaar en haar stem heeft ze niet nodig'. En meteen daarop hoor je een dikke drum
Verkeerde timing of hoe zit het?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Je hoort eerst een zoet gitaarliedje, en daarna die zin. En dan haar nieuwe liedje waarin gewoon drums inzitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |