Kon ie geen scherpere foto vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zelfs met nieuwe foto, het moet niet veel gekker worden
wat heb je aangevraagd?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
doet Twitter het ineens niet , daar gaat mijn request
Tip voor de volgende keer: gebruik Hootsuite.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Bol_Wan het volgende:
doet Twitter het ineens niet , daar gaat mijn request
Franz Ferdinand - Take me out, omdat ik wel weer es uitwilquote:
ctrl+c heeft etzelfde effect op korte termijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: gebruik Hootsuite.
Daarmee kun je Tweets opslaan en die op een later moment sturen.
Ah, nou deze request is anders ook niet misquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Franz Ferdinand - Take me out, omdat ik wel weer es uitwil![]()
LOLquote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Die reclame voor Stevie Ann'Meer dat een gitaar en haar stem heeft ze niet nodig'. En meteen daarop hoor je een dikke drum
dat is wel een heel bijzondere stem danquote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Die reclame voor Stevie Ann'Meer dat een gitaar en haar stem heeft ze niet nodig'. En meteen daarop hoor je een dikke drum
Verkeerde timing of hoe zit het?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Je hoort eerst een zoet gitaarliedje, en daarna die zin. En dan haar nieuwe liedje waarin gewoon drums inzitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |